Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (68/92) > >>

youBy:
Gmax nie udostępnia w skryptach zapisu do pliku. Zostają protezy w postaci kopiowania zawartości listenera programami.

szogun:
To jeszcze da się przeżyć, ale jak pousuwałem wszystkie zbudlowane materiały itd. po ponad pół godziny eksportowania wyłączyłem GMax, to jest niedorzeczne żeby tak długo mielił.

SKP:
Plik z terem o wielkości 7MB eksportuje się jakieś 2 minuty. Dobra rada: dziel teren na kilka części. Ja mam na swojej scenerii 3 pliki z terenem: Plane, Box i Line. Dzięki temu eksportuję tylko jedną część (np. teren zrobiony jako line). A z drzewami robię taki myk, że zapisuję je do pliku tymczasowego, a później doklejam do głównego. Ogólnie praca z gMaxem nie sprawia mi większych problemów, a zrobiłem już dość duży kawałek scenerii. Najważniejsze jest pozytywne myślenie ;).


Btw, najciekawsze jest to, że gMax nie umożliwia zapisu do pliku, ale okno wybierania ścieżki do zapisu można w nim otworzyć...

szogun:
Ale to kabina a nie teren ;)

SKP:
Kabinę właściwie też możesz podzielić na kilka części. Jak chcesz, to możesz mi wysłać ten plik, z ciekawości sprawdzę ile u mnie to trwa, może korzystam z innych skryptów...
  Dodano: 02 Stycznia 2013, 16:26:49
Chyba korzystam z tych samych skryptów ;) Przez pierwszą minutę od otworzenia pliku program w ogóle nie odpowiadał. Później przez minutę zamulał i nic praktycznie nie dało się zrobić.

Po czterech minutach od rozpoczęcia eksportowania skrypty wyrzucają błąd - niepoprawny ADS obiektu podkranami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod