Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (62/92) > >>

trus:
Nie może być # i w folderze l61_plants nie ma drzewa8.

ISDR:
Trzeba zrobić "zielen.txt" zgodny z pc2011 to będzie wszystko ok.

MaciejM:
Jak uaktualnić ten plik? Ręcznie czy jest jakiś szybszy sposób? Metodą ctrl+f pousuwałem wszystkie # lecz kilka drzew zostało białych. Rozumiem, że to są te, których nie ma w tym folderze.

SKP:
Otwierasz notatnik, Ctrl+H i zamieniasz te nazwy tesktur na nazwy z katalogu textures/l61_plants. Przykładowa nazwa: drzewo512b. To najszybsza metoda, najlepiej zmodyfikuj skrypty tak, by domyślnie było np. l61_plants/drzewo512a.

ISDR:
Na serwerze 2 poprawki. Pierwsza dotyczy propozycji @huntera którą opisał tu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg268712.html#msg268712. Działa na razie tylko dla palety include, jak nie będzie błędów to dorobię dla innych.
Przykłady użycia w pliku *.inc:

--- Kod: ---//script;size: 10 2;
--- Koniec kodu ---
opcjonalnie może być:

--- Kod: ---//script;size: 10 2 8;
--- Koniec kodu ---
wartości oznaczają: długość(x), szerokość(y), wysokość(z).

Druga zmiana odnośnie http://eu07.pl/forum/index.php/topic,5989.msg288052.html#msg288052. Działa przy wstawianiu wskaźników i automatycznie wykrywa które ince mają rotację w trzech osiach. Import również powinien działać.
Jeśli zaszła by potrzeba wstawienia innego inca niż z palety wskaźniki z rotacją w trzech osiach to trzeba wejść do Object Properties i zmienić "ExportString" na "IncludeRotP6P5P7" lub "IncludeRotP5P6P7". Różnią się wpisem w pliku *.inc. Kolejno będzie to rotate (p6) (p5) (p7) i rotate (p5) (p6) (p7).
W przyszłości będzie to działać na wszystkie include automatycznie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod