Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (61/92) > >>

ISDR:
Podrzućcie gotowy plik to wrzucę.

Benek:
Siedzę teraz na linuxie, więc nie mogę sprawdzić PC11, ale tam chyba wszystkie wskaźniki z folderu ip/pkp dostały obrót w każdej z osi, prawda? Jeśli tak, to trzeba by dostosować do tego skrypty importu i eksportu. Dasz radę ISDR to zrobić? Dodatkowo w ExpSCN.ms dodać takie cuś:

--- Kod: --- prop1 = (getUserProp node "Isolated")
if (prop1 != "undefined" and prop1 == nName.text) then
(
setUserProp node "Isolated" nZmien.text
licznik1 +=1

)

--- Koniec kodu ---

MaciejM:
Używam skryptu wstawiania drzewek, jednakże po eksporcie mam je wszystkie białe. Skrypt generuje takie wpisy:

--- Kod: ---include;tree.inc;l61_plants/#drzewo8;2.1831;0.0;364.313;0.0;19;6;end //Plants
--- Koniec kodu ---
Wpis znajduje się w jednym pliku otoczenie.inc wraz z torami. W pliku SCN mam jedynie wpis taboru, pogody oraz oczywiście include folder/otoczenie.inc end. Jak temu zaradzić? "Szukałem, ale nie znalazłem" odpowiedzi, przeczytałem kilka wątków, jednakże nikt nie stwierdził z tym problemów.

matfre96:
Spróbuj dopisać rozszerzenie .dds.

Benek:
A masz teksturę drzewa? Zauważ, że tam masz w nazie #, a PC11 nie ma już #.

--- Cytat: epoka9.24 w 18 Maja 2012, 13:32:58 ---Spróbuj dopisać rozszerzenie .dds.

--- Koniec cytatu ---
Nic to nie da. Exe już nie potrzebuje rozszerzeń.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod