Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (51/92) > >>

szogun:
Losuj sobie tekstury a po zakończeniu roboty przeleć inc narzędziem Mariusza (link do aktualnych narzędzi jest w bugs, jak znajdę to Ci podeślę). No chyba że mamy do czynienia z różnymi gabarytowo drzewami to trochę lipa ;]

Driver24:
Witam.
Ja także mam propozycję.
Kładąc fleksa od długości "X"  potrzebuję go podzielić na "n" odcinków, czyli klikając na fleksa dzieli mi się na kilka mniejszych fleksów. Czy jest taka możliwość zrobienia tego w skryptach jako dodatkowa funkcja?

Benek:
Mam nadzieję, że wiesz iż jest możliwość podzielenia odcinka (flexa, łuku, prostej) w dowolnym punkcie z poziomu maxa.

Driver24:
Tak @Benek. Nawet napisałeś mały tutorial jak to zrobić tu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19957.msg246492.html#msg246492
ale trzeba się trochę namotać jak dużo tego robisz. Więc tak z ciekawości pytam czy jest możliwość dodania to do skryptu by było szybko.

Benek:
Ja też bym miał pytanie odnośnie skryptów. Czy byłaby możliwość zrobienia skryptu, który by był wstanie przenosić elementy scenerii pomiędzy Layersami?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod