Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
Quark-t:
To chyba raczej w 3dsie a nie w skryptach.
ISDR:
@SiecoolWczytywanie wysokości/szerokości, +random oraz nazwa pliku do edycji w pliku zielen.txt
Przykłady:
--- Kod: ---[WYSOKIE_LISCIASTE;wysokosc=18;szerokosc=5;random=4;nazwa=tree.inc]
...
[NISKIE_LISCIASTE;name=drzewo.inc]
--- Koniec kodu ---
@Driver24Można użyć też funkcji Divide z podaniem na ile ma podzielić. Jakby Divide było za upierdliwe to napisze jakiegoś toola.
Nie wiem jak u Was ale mi dzieli automatycznie fleksy jak przekroczą długość 100m na mniejsze.
--- Cytat: Benek w 10 Marca 2012, 15:03:02 ---Ja też bym miał pytanie odnośnie skryptów. Czy byłaby możliwość zrobienia skryptu, który by był wstanie przenosić elementy scenerii pomiędzy Layersami?
--- Koniec cytatu ---
Zaznaczasz obiekty i na Layer Manager zaznaczasz odpowiedniego layera do którego mają być przeniesione obiekty. Następnie klikasz "+".
Benek:
Problem w tym, że mam 10 000 roślin: drzew i traw. Są one w 10 różnych warstwach, niestety tak ustawione, że każda warstwa zawiera trawy i drzewa. Najwygodniej byłoby, aby obiekty o nazwie trawsko* przerzucał do jednej warstwy. Dzięki temu byłbym w stanie przy imporcie powyłączać niektóre obiekty i każdy mógłby się cieszyć scenerią.
szczawik:
Masz je zaznaczone jednym kolorem, np zielonym? Jeśli tak to z górnej belki "Edit" "Select by"->"Color". Jeśli jest inna cecha identyfikująca wszystkie te wpisy, to można skorzystać z innych opcji, np zaznaczanie wg nazwy. Otworzy się okienko z jeszcze dodatkowymi opcjami wyboru, by ograniczyć poszukiwane obiekty.
Benek:
Trawa i drzewa niestety mają ten sam kolor - zielony. Popróbuję tak jak mówisz. Jedyne co je rozróżnia (trawę od drzew) to nazwa INC-a.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej