Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
Quark-t:
Dwie tekstury na jednym obiekcie. Część terenu, która ma mieć inną tex musisz odłączyć od reszty opcją detach.
Benek:
Grzyby. Wyciąłem w terenie ten fragment na który nałożyłem dwie tex. Następnie opcją CUP nałożyłem tak jakby nowy fragment płaszczyzny i znów to samo :/
Można jakoś zdiagnozować co jest nie halo?
Quark-t:
Sprawdź, czy w terenie "bazowym" nie zostały Ci odwołania do dwóch tekstur. Albo nałóż je ponownie.
Benek:
Czy ktoś nie majstrował przy słupkach hekto? Wstawiam wg pierwszej wersji. Daję po wyrażeniu Metry 1300. Generuje mi się słupek z takim wpisem:
--- Kod: ---ExportString = include;rainsted/slhm8.inc;%;%;%;%;%;1;0;0;3;end //hekto
--- Koniec kodu ---
a powinno być:
--- Kod: ---ExportString = include;rainsted/slhm8.inc;%;%;%;%;%;0;0;1;3;end //hekto
--- Koniec kodu ---
ISDR:
Poprawiono. Przy okazji sprawdźcie czy słupek obraca się prawidłowo do toru po wyeksportowaniu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej