Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (38/92) > >>

minimini:
Może się nie wyraziłam precyzyjnie. Dedykowany to dla mnie taki, w którym cały interface graficzny edytora jest stworzony tylko na potrzeby tworzenia scenerii do MaSzyny. Powinien zawierać opcje pracy w płaszczyźnie płaskiej XY oraz pracy w trybie 3D. Wniosek z tego taki, że powinien on mieć silnik graficzny i dawać pełne wsparcie wszystkim funkcjom oferowanym przez Exe.

Quark-t:
Krótko w temacie edytora - jest na warsztacie.

szczawik:
@Benek, tak tylko odnośnie twojego screena- po co tło podzieliłeś poziomymi segs'ami?

szogun:
Nie podzielił tylko nie zmienił wartości segmentów dla Plane (defualtowo 4).

ISDR:

--- Cytat: Benek w 07 Grudnia 2011, 13:54:48 ---Mnie brakuje tego, że nie widać rozmiarów wstawianego obiektu. Poza tym nie mam uwag. Można łatwo ukształtować teren, szybko go modyfikować i przyklejać do jego powierzchni obiekty.

--- Koniec cytatu ---
Pobierany automatycznie z pliku modelu?
Można utworzyć linie o rozmiarach obiektu i we wpisie ObjectProperties wpisać "ExportString"

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod