Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (37/92) > >>

minimini:
Powiedzmy sobie szczerze, jeśli chcemy optymalizować skrypty, to załóżmy nijako z góry, że celem jest korzystanie z funkcji oferowanych przez najnowszą wersję 3DS MAX'a. Inaczej to nie widze możliwości osiągnięcia kompromisu. Całą sytuację pogłębia dodatkowo brak edytora dedykowanego więc działajmy tak, żeby chociaż udawać, że do niego dążymy.

surgeon:

--- Cytat: minimini w 07 Grudnia 2011, 12:41:54 ---Całą sytuację pogłębia dodatkowo brak edytora dedykowanego

--- Koniec cytatu ---
To jest nieprawda. Edytor taki istnieje, ale jest nieukończony, bo każdy woli się męczyć z 3ds i nie ma komu testować i męczyć autora o dalszy rozwój.

minimini:
Może mało wiem wszak jestem kobietą ale czy istnieje dedykowany edytor z interfejsem 3D? Bo tylko to rozumiem przez dedykowany.

surgeon:

--- Cytat: minimini w 07 Grudnia 2011, 13:07:59 ---Może mało wiem wszak jestem kobietą ale czy istnieje dedykowany edytor z interfejsem 3D? Bo tylko to rozumiem przez dedykowany.

--- Koniec cytatu ---
Ja przez dedykowany rozumiem taki stworzony dla symulatora. Chyba, że chodzi ci o dedykację dla 3ds.

Benek:
Mnie brakuje tego, że nie widać rozmiarów wstawianego obiektu. Poza tym nie mam uwag. Można łatwo ukształtować teren, szybko go modyfikować i przyklejać do jego powierzchni obiekty.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod