Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (31/92) > >>

szczawik:
A to masz? Z tego co pamiętam ISDR wrzucał tę poprawkę do aktualizacji.
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=19740.0;attach=36983

Benek:
Aktualizowałem skrypty kilka dni temu, teraz też to zrobiłem, ale żadnych poprawek nie było. W tych skryptach można zmieniać wpis tekstury, niestety za późno się o tym dowiedziałem, po tym jak wsadziłem już 100 drzew :/ Da się hurtowo to zmienić? To znaczy zrobić tak, by max zaznaczały te same obiekty, a potem zmienił w nich parametr p1 - teksturę?

szczawik:
Patrz paczka narzędzi Mariusza.

Benek:
Ale ja chcę mieć w maxie poprawne wpisy, wiem że mogę sobie je przecież zmienić pod windowsem wciskając Ctrl+H. Ale ja często eksportuję scenerię, więc z każdym razem musiałbym zmieniać nazwy w teksturach...

szczawik:
No to eksportuj scenerię, popraw narzędziem i zaimportuj do 3ds'a.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod