Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
szczawik:
A to masz? Z tego co pamiętam ISDR wrzucał tę poprawkę do aktualizacji.
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=19740.0;attach=36983
Benek:
Aktualizowałem skrypty kilka dni temu, teraz też to zrobiłem, ale żadnych poprawek nie było. W tych skryptach można zmieniać wpis tekstury, niestety za późno się o tym dowiedziałem, po tym jak wsadziłem już 100 drzew :/ Da się hurtowo to zmienić? To znaczy zrobić tak, by max zaznaczały te same obiekty, a potem zmienił w nich parametr p1 - teksturę?
szczawik:
Patrz paczka narzędzi Mariusza.
Benek:
Ale ja chcę mieć w maxie poprawne wpisy, wiem że mogę sobie je przecież zmienić pod windowsem wciskając Ctrl+H. Ale ja często eksportuję scenerię, więc z każdym razem musiałbym zmieniać nazwy w teksturach...
szczawik:
No to eksportuj scenerię, popraw narzędziem i zaimportuj do 3ds'a.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej