Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Skrypty do 3ds max
mk1992:
Oczywiście, że tak. Nie mam 3ds max od wczoraj, więc takie rzeczy nie są mi nieznane. Ewidentną przyczyną był brak pliku Anglik02.max w katalogu skryptów.
W języku polskim nie stosujemy podwójnych zaprzeczeń.
Krzysiek626
Fakt, dzięki Krzysiek.
Quark-t:
Dlatego pytam, bo plik ten jest w paczce ze skryptami.
Rozi:
Jest błąd w którejś z aktualizacji skryptów. Wcześniej powiedzmy, jeżeli mieliśmy model w models/drzewa/drzewo.t3d i teksturę w textures/drzewa/drzewo.tga (chodzi, że oba pliki znajdują się w podkatalogach), to się eksportowało tak:
--- Kod: ---Map: drzewo.tga
--- Koniec kodu ---
Natomiast teraz się eksportuje razem z podkatalogiem, w związku z czym w stanie obecnym tekstura się nie wczytuje i trzeba ręcznie kasować ten podkatalog:
--- Kod: ---Map: drzewa\drzewo.tga
--- Koniec kodu ---
Przy większej ilości plików jest to nieco irytujące.
szogun:
Na najnowszych skryptach (aktualizowane) nie chce uruchomić się main.ms.
--- Kod: ----- Error occurred during fileIn in <File:C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\Scripts\eu07\main.ms>
>> MAXScript FileIn Exception: -- Runtime error: fileIn: can't open file - "C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\scripts\EU07\CreateSound.ms" <<
--- Koniec kodu ---
Działają po wywaleniu z main.ms linii odnoszących się do CreateSound.ms, ale potem z kolei nie chce działać export T3D.
Benek:
Można poprawić skrypty? Sadzę zieleń i wpisy z drzewkami nie generują # przed nazwą tekstury przez co nie widać krzewów. Nie tylko tak jest z krzewami.
Np. plants/tree3, powinno być plants/#tree3
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej