Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (30/92) > >>

mk1992:
Oczywiście, że tak. Nie mam 3ds max od wczoraj, więc takie rzeczy nie są mi nieznane. Ewidentną przyczyną był brak pliku Anglik02.max w katalogu skryptów.

W języku polskim nie stosujemy podwójnych zaprzeczeń.
Krzysiek626

Fakt, dzięki Krzysiek.

Quark-t:
Dlatego pytam, bo plik ten jest w paczce ze skryptami.

Rozi:
Jest błąd w którejś z aktualizacji skryptów. Wcześniej powiedzmy, jeżeli mieliśmy model w models/drzewa/drzewo.t3d i teksturę w textures/drzewa/drzewo.tga (chodzi, że oba pliki znajdują się w podkatalogach), to się eksportowało tak:


--- Kod: ---Map: drzewo.tga

--- Koniec kodu ---

Natomiast teraz się eksportuje razem z podkatalogiem, w związku z czym w stanie obecnym tekstura się nie wczytuje i trzeba ręcznie kasować ten podkatalog:


--- Kod: ---Map: drzewa\drzewo.tga

--- Koniec kodu ---

Przy większej ilości plików jest to nieco irytujące.

szogun:
Na najnowszych skryptach (aktualizowane) nie chce uruchomić się main.ms.

--- Kod: ----- Error occurred during fileIn in <File:C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\Scripts\eu07\main.ms>
>> MAXScript FileIn Exception: -- Runtime error: fileIn: can't open file - "C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 9\scripts\EU07\CreateSound.ms" <<
--- Koniec kodu ---

Działają po wywaleniu z main.ms linii odnoszących się do CreateSound.ms, ale potem z kolei nie chce działać export T3D.

Benek:
Można poprawić skrypty? Sadzę zieleń i wpisy z drzewkami nie generują # przed nazwą tekstury przez co nie widać krzewów. Nie tylko tak jest z krzewami.

Np. plants/tree3, powinno być plants/#tree3

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod