Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Skrypty do 3ds max

<< < (4/92) > >>

firleju:
Chcecie to macie. Posłałem do krzyśka626 nowe pliki. Jak zamieści na serwerze to będą.
Pliki są oczywiście snapshotem i nie ręczę za poprawne działanie. Mam naprawdę mało czasu i nie wszystko mogę zrobić.
Z nowości to jest już wybieranie tekstury toru z listy rozwijanej.
Drzewka są od jednej z pierwszych wersji więc nie wiem o co chodzi.
Nie powiem, że wszystko działa jak należy bo tak nie jest. Wczoraj z Quarkiem znaleźliśmy niezidentyfikowany błąd w liczeniu tangensa w 3ds. Więc nie liczy prawidłowo przechyłki. Wiem, że wcześniej działała i dlatego jest to podstawowy problem jaki teraz rozwiązuję.

P.S. Dzięki Quark za wystawienie pliku.
P.S.2 Odnalazłem błąd i już jest poprawiony. Wrzucam tylko sam plik CreateTrack.ms. Do pobrania po wystawieniu paczki przez Krzyśka. http://www.plikownik.pl/376111

Krzysiek626:
Aktualizacja zapakowana na serwerek. Link:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626/eu07_scripts_by_firleju.rar

Patch (CreateTrack.ms)
http://www.plikownik.pl/376111

Skoro jest cała paczka, to usuwam zbędne wiadomości.
Quark-t

Quark-t:
Odnośnie problemów z delanuay mesh:
Problem leży w DOSowości pliku triangle exe. Aby uniknąć problemów, 3ds nie powinien być instalowany w katalogu Program files.
Czyli np. C:\3dsmax\ - pasi, i delanuay działa.

urbanek:
Uzywam twoich skryptow do tworzenia trasy od miesiaca i jestem generalnie zadowolony. Jednak do mojej traski nie wstawilem jeszcze zadnych modeli (budynki,szalabany etc.). Chcialem wstawic sobie szlaban no i klikam model, pozniej wczytaj katalog, wzswietla mi sie lista katalogow, wybieram katalog PKP, jest lista modeli i pozniej klikam np. na szlaban i sie wykrzacza. Krzyczy, ze jakis blad. Chyba z tego powodu, ze nie mam modeli w foramcie max. Czy to znaczy, ze potrzebuje modele w formacie max? Jak mozna wstawic np. szlaban w 3dMaksie uzywajac twoich skryptow jesli nie jest w formacie max? Niestety nie mam tych modeli w formacie MAX, a jakos nie znalazlem opcji w skrypcie.

Quark-t:
Obiekty typu przejazd wstawiaj jako pliki include (nie t3d), bo np. zdarzenia są wyzwalane dzięki parametrowi przekazywanemu do includa. Do wstawiania innych obiektów (nie posiadających odpowiednich plików inc) użyj starszych skryptów. W tych występuje błąd, ale nie jest on obecnie najpilniejszy do poprawki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod