Ankieta

Czy implementować PBRy z exe Jana do siebie?

Tak
62 (84.9%)
Nie
11 (15.1%)

Głosów w sumie: 73

Głosowanie skończone: 05 Marca 2025, 19:10:57

Autor Wątek:  siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój  (Przeczytany 40821 razy)

Hirek, FranCik___ i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline robert357

  • Wiadomości: 286
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 295
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #240 dnia: 21 Września 2025, 18:41:38 »
Żeby nie robić syfu w innym wątku - co do bindów. Propozycje są dwie.

1. Połączyć niektóre opcje klawiszy w zależności od typu przełącznika. Przykładowo przyciemnienie poprzez przełącznik jest obecnie pod Ctrl+L. Więc dla programatora byłoby to też Ctrl+L do pozycji następnej i L dla poprzedniej (styczniki dałoby się na jakiś inny klawisz, chociażby K). Tak samo można byłoby zrobić z odbierakami prądu i innymi podobnymi (obecnie programator ma przypisane oddzielne bindy, gdzie O i P mogłoby działać jako pozycja następna i poprzednia).

2. W moim odczuciu lepsze rozwiązanie - dodać możliwość przypisywania tych samych klawiszy do kilku opcji na raz. Lepsza, bo w razie czego zawsze można bindy zmienić, bez potrzeby przepisywania i zmieniania niczego w EXE. W taki sposób można sobie ustawić, przykładowo O i P dla indywidualnych przełączników jak i programatora. Dla zainteresowanych jak to by wyglądało w praktyce jest taka darmowa gierka War Thunder.
<3

Online Hirek

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 544
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 715
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #241 dnia: 21 Września 2025, 18:48:42 »
ewentualnie myslalem nad keybind overrides w folderze pojazdu w razie potrzeby ale tu musialbym w kodzie sie zorientowac co i jak, a to napewno nie dzisiaj bo na sluzbe za godzine jade takze pozniej.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
Wydział repozytorium

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4445
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 354
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #242 dnia: 26 Września 2025, 19:50:23 »
Coś napewno robiliście z wczytywaniem scenerii. Wrzosy mi się ładują godzine czasu a na exe paczkowym paręnaście minut. Zauważam to też na scenerii to gdzie na starszym paczkowym exe lądowało się kilkanaście sekund a teraz przynajmniej 4 razy dłużej.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Online Hirek

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 544
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 715
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #243 dnia: 01 Października 2025, 10:40:45 »
Wiem, że w loaderze scenerii coś @Jan21 grzebał - jego pytaj. Ja tego tematu nie tykałem. Ogólnie z tego co wiem to tam coś z ładowaniem sbt było ruszane. Nie powinno to wpływać na szybkość ładowania samej scenerii w scn/scm.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
Wydział repozytorium

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4445
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 354
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #244 dnia: 01 Października 2025, 16:39:44 »
No takie odnoszę wrażenie jakby nie lądowało z sbt tylko bezpośrednio scn.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 569
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1754
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #245 dnia: 01 Października 2025, 17:27:41 »
A nie jest tak, że po prostu generuje sbt na nowo? Stare SBTy nie są kompatybilne z nowymi exekami od momentu w którym pojawił się renderer eksperymentalny.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline tor424

  • Wiadomości: 130
  • Spokojny człowiek
    • Zobacz profil
    • Wielkopolska galeria kolejowa.
  • Otrzymane polubienia: 75
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #246 dnia: Dzisiaj o 01:42:28 »
Czy jest szansa na naprawienie błędu z audio? Konkretnie chodzi o aktualizowanie wyjścia dźwięku. Jeśli podłączymy lub odłączymy słuchawki w trakcie uruchomionej symulacji to możemy pożegnać się z dźwiękiem i ratuje tylko uruchomienie od nowa.
Pasjonat elektroniki, informatyki i programowania - C++,C#,Lua, ASM i reverse engineering

Online Hirek

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 544
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 715
Odp: siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
« Odpowiedź #247 dnia: Dzisiaj o 07:49:52 »
Plan jest aby dać gdzieś możliwość zmiany wyjścia dźwięku podczas gry i dać osobne wyjście na radiotelefon.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
Wydział repozytorium