Autor Wątek:  Polski tabor w BeamNG.drive  (Przeczytany 320 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Maslo

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 01 Lipca 2020, 13:19:26 »
Hej, ostatnio bawiłem się nieco modelami taboru z MaSzyny i pokracznie, ale udało mi się przenieść kilka z nich do symulatora fizyki pojazdów BeamNG.drive (Poniżej kilka screenów). Póki co lokomotywy są niestety tylko statycznymi modelami, stąd pytanie: zna się ktoś na jbeamach i całym tym modowaniu na tyle, żeby pomóc mi w tworzeniu moda na polskie lokomotywy do beamNG? Modele trzeba by też ogarnąć własne coby nie kraść z maszynki, ale tym byłbym w stanie się tym zająć. Wszelki feedback mile widziany ;)

Online RoboBatman

  • Wiadomości: 1257
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipca 2020, 13:20:24 »
Zapytam: zgodę autorów modeli na konwersję do BeamNG masz? Chyba, że to robisz na własny użytek to pytania nie było.
//Poszukuję znaki identyfikacyjne REV zakładów PKP CARGOTABOR//

Offline Maslo

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Lipca 2020, 13:21:06 »
Zapytam: zgoda autorów modeli na konwersję BeamNG masz? Chyba, że to robisz na własny użytek to pytania nie było.
na własny, gdybym tworzył moda, to tak jak mówiłem, modele trzeba by zrobić swoje

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 8791
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1706
Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Lipca 2020, 13:28:15 »
Chcesz podłączać fizykę zgnieceń pod maszynowe modele? Zdajesz sobie sprawę z konieczności kompletnej retopologii i teselacji siatki mam nadzieję. Co do technologii fizyki zgnieceń i przypisywania wag do geometrii, to nikt się nie chwalił by się tym interesował.
Mój kanał youtube

Offline Maslo

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Lipca 2020, 13:35:22 »
Chcesz podłączać fizykę zgnieceń pod maszynowe modele? Zdajesz sobie sprawę z konieczności kompletnej retopologii i teselacji siatki mam nadzieję. Co do technologii fizyki zgnieceń i przypisywania wag do geometrii, to nikt się nie chwalił by się tym interesował.
nie chcę tego robić w MaSzynie, a w beamNG, stąd pisze w dziale spraw niezwiązanych z MaSzyną. Modele podkradzione z MaSzyny są tylko tymczasowe, nie mogę wydać moda, który by je zawierał. Pytam tylko czy ktoś byłby zainteresowany projektem. Swoją drogą fizyka zgnieceń w BeamNG.drive nie działa bezpośrednio na tych modelach, a na dużo prostszych, których odginanie dopiero później oddziałuje na visible meshe.

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 8791
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1706
Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Lipca 2020, 13:40:16 »
Wiem. Ale mi chodzi o to, że nie podepniesz kontrolera zgnieceń pod maszynową siatkę bez jej drastycznych przeróbek.
Mój kanał youtube

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 800
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 394
Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Lipca 2020, 15:56:59 »
Jesli chcesz uzyc tamarki z Kotlarni do rozwalania autek na przejezdzie to polecam numer 001 :)

« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2020, 15:59:50 wysłana przez Balaclava »
Fanpage FB | Addon do Blendera
Wykonam modele infrastruktury na zamówienie.
Można użyć modeli do innych symulatorów po kontakcie przez PW