Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shaderowe exe do testów

<< < (5/12) > >>

Stele:
Jest lepiej, ale nadal sporadycznie z-buffer głupieje.
Zły kolor jest na latarni rozjazdu krzyżowego. Zaraz zerknę jak ona jest zbudowana. Jest to lampka w modelu statycznym, bez tekstury o białym diffuse. Wyświetla się jako niebieska. Ogólnie color shader nie bangla. Auta są w odcieniach szarości.
Node stars mają dobry kolor na star shaderze, ale zły w t3d statycznym.
Reflektory dynamiców mają dobrą emisyjność.

Milek7:
>ale nadal sporadycznie z-buffer głupieje
Na jakich obiektach, kiedy? Teraz to naprawdę już powinno być dobrze ;d
>zły w t3d statycznym
Czyli co to jest? Daj jakiś przykład.

Stele:
Lampki pozycyjne na kominach. Submodel typu stars w zwykłym t3d wstawionym przez node model.
Odpaliłem l053 poranek. Obejrzałem kilka składów i tylko na ST45 zauważyłem problem. Przekręciłem zegar by obejrzeć efekty w nocy i już wyświetlała się poprawnie.

tmj:
Prawie ladnie ;d

Reflektory nadal rzucaja slaba ilosc swiatla diffuse, ale juz jakas rzucaja. Teren, podsypki itp maja raczej niepotrzebnie wysoki domyslny specular, i slonce i swiatla generuja refleksy jakby ktos wszystko szmata wypolerowal.

Wypadaloby cos jeszcze zrobic z kalkulacja koloru nieba -- w tej chwili jest robiona per vertex i to dosc paskudnie widac rano/wieczorem, jak na zalaczniku. Mozna by pokusic sie o wersje per-pixel wstawiona do shadera.

przyklad implementacji: https://github.com/zeux/sandvox/blob/master/src/shaders/sky-preetham-fs.glsl

(uzyty jest tam ten sam algorytm co w symulatorze, chociaz tylko w wersji podstawowej, bez dodanych recznych korekt)

edit:
troche nie bardzo tez z nakladaniem odbic, widac je nalozone na budynku ze zbyt duza intensywnoscia, a dodatkowo obracaja sie przy zmianie kata kamery w gore/dol

Milek7:
Zamiast uzupełniać braki i optymalizować to ja postefekty dorabiam, ale to ciekawsze jest ;P

https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/214/artifacts

doszło ustawienie do ini:

--- Kod: ---gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01 // "czas naświetlania" efektu motion blur (w sekundach)
--- Koniec kodu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod