Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shaderowe exe do testów

<< < (12/12)

tmj:
Ja mam u siebie ustawione "convert tab to spaces" tak ze spacje samo robi a naklikac sie nie musze ;>

Z tabow wyleczylo mnie ladowanie roznych zrodel gdzie co autor to sobie inaczej wielkosc taba ustawial.

Milek7:
W związku z zabawą z różnymi produktami sterownikopodobnymi, możliwe jest uruchomienie shaderów w trybie DX11:
- aktualne exe i shadery z appveyor: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/21923850/artifacts
- z instalacji Google Chrome (ze zgodnymi z exe bitami) skopiować do folderu symulatora pliki libegl.dll i libglesv2.dll
- do ini dopisać:

--- Kod: ---compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no
--- Koniec kodu ---
Doświadczenia pokazują że tryb DX11 jest szybszy od zwykłego na kartach innych niż Nvidia.

Adrianpolska09:
dzięki

mac310:
Nie wiem co się stało, ale w exe 645 i 646 nie działa mi komunikacja szeregowa (COM) po stronie wyjścia z pulpitu, tzn nie działają przyciski i inne przełączniki. Wejście wygląda OK bo np. mierniki reagują. Wersja 632 działa dobrze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod