Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shaderowe exe do testów

<< < (6/12) > >>

tmj:
No zawsze fajniej nowe bugi dokladac niz usuwac stare ;>

Ale cos nie teges, wywala od razu na starcie i to tak ambitnie ze nawet loga nie zdazy dobrze zapisac.

chodzi, nie pomyslalem zeby shadery zaktualizowac.

Milek7:
zmiennoprzecinkowy odwrócony Z buffer, w przypadku obecności rozszerzenia ARB_clip_control ze zwiększoną precyzją.
edit:
może tak lepiej https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/219/artifacts

Milek7:
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/223/artifacts
doszły do ini wpisy:

--- Kod: ---gfx.framebuffer.width x
gfx.framebuffer.height y
gfx.shadowmap.enabled yes/no
gfx.envmap.enabled yes/no
gfx.postfx.motionblur.enabled yes/no
--- Koniec kodu ---

firleju:
Może wydzielić ustawienia graficzne do osobnego ini, żeby nie rozbudowywać już obecnego.

CX MANIAK:
Ja bym prosił również o komentarz dla najnowszych wpisów w ini. Metodą chybił-trafił za wiele nie zdziałam.
Edit:
--- Kod: ---gfx.framebuffer.width x
gfx.framebuffer.height y
--- Koniec kodu ---
Wpisałem dla tych parametrów rozdzielczość monitora (1024x1280) i działa, ale czy to tak ma być?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod