Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Shaderowe exe do testów
Milek7:
Powinno być poprawione:
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/207/artifacts
Stele:
Alfa na pojazdach już dobrze, ale teraz wywaliło inny problem. Zwykły z-buffer szaleje. Fragmenty wózka siódemki rysuje mi przed pudłem. W 111a na wierzchu rysuje drzwi po przeciwnej stronie składu. Bohuna na końcu składu rysuje przed przedostatnim. Testuję na t3d jak coś, bo to miewało znaczenie przy sortowaniu.
Nie uwzględnia emisyjności lampek na pojazdach. Teksturowe światła siódemki się nie świecą.
Jednak dziury z alfy wróciły, ale zależą od oświetlenia. W dzień ich nie ma, w nocy się pojawiają.
Milek7:
Hmm, no u mnie wszystko działa :/
Sprawdź teraz, może nie commitnąłem wszystkiego https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/209/artifacts
(shadery też zaktualizuj)
Stele:
Dokładnie to samo. :/
A jednak nie. Wywaliłem wszystkie pliki shaderów przypadkowo wypakowane do roota, wywaliłem cały folder, wypakowałem od nowa i działa. Jakieś śmieci musiały się gryźć mimo nadpisania nowymi.
Gwiazdy są poprawione widzę. Alfa podsypki zaczęła działać.
Czyli z błędów które widać na td zostaje:
-brak emisyjności reflektorów pojazdów
-oświetlenie księżycowe
-kalibracja światła pojazdów
-------
I za szybko cię cieszyłem. Odpaliłem większą scenerię i znowu jest problem kolejności renderowania pojazdów. Wózki przed pudłem. Wnętrze przed pudłem. Człony w złej kolejności. W ramach jednego submodelu wszędzie ok.
I dodaj obsługę okienka wyjścia z programu z klawiatury (y/n), mam pamięć mięśniową i co rusz się drapię po głowie zanim sięgnę po mysz by kliknąć "yes".
Milek7:
Poprawione, czytało śmieci z pamięci ;d
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/212/artifacts
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej