Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Shaderowe exe do testów

<< < (4/12) > >>

Milek7:
Powinno być poprawione:
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/207/artifacts

Stele:
Alfa na pojazdach już dobrze, ale teraz wywaliło inny problem. Zwykły z-buffer szaleje. Fragmenty wózka siódemki rysuje mi przed pudłem. W 111a na wierzchu rysuje drzwi po przeciwnej stronie składu. Bohuna na końcu składu rysuje przed przedostatnim. Testuję na t3d jak coś, bo to miewało znaczenie przy sortowaniu.
Nie uwzględnia emisyjności lampek na pojazdach. Teksturowe światła siódemki się nie świecą.
Jednak dziury z alfy wróciły, ale zależą od oświetlenia. W dzień ich nie ma, w nocy się pojawiają.

Milek7:
Hmm, no u mnie wszystko działa :/
Sprawdź teraz, może nie commitnąłem wszystkiego https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/209/artifacts
(shadery też zaktualizuj)

Stele:
Dokładnie to samo. :/
A jednak nie. Wywaliłem wszystkie pliki shaderów przypadkowo wypakowane do roota, wywaliłem cały folder, wypakowałem od nowa i działa. Jakieś śmieci musiały się gryźć mimo nadpisania nowymi.
Gwiazdy są poprawione widzę. Alfa podsypki zaczęła działać.
Czyli z błędów które widać na td zostaje:
-brak emisyjności reflektorów pojazdów
-oświetlenie księżycowe
-kalibracja światła pojazdów
-------
I za szybko cię cieszyłem. Odpaliłem większą scenerię i znowu jest problem kolejności renderowania pojazdów. Wózki przed pudłem. Wnętrze przed pudłem. Człony w złej kolejności. W ramach jednego submodelu wszędzie ok.
I dodaj obsługę okienka wyjścia z programu z klawiatury (y/n), mam pamięć mięśniową i co rusz się drapię po głowie zanim sięgnę po mysz by kliknąć "yes".

Milek7:
Poprawione, czytało śmieci z pamięci ;d
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/212/artifacts

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod