O ile z ewentualna ogolna zmiana glosnosci przy otwartym oknie jeszcze mozna sie bawic (chociaz wymaga to pracy, tak jak pisze Stele) to juz takie rzeczy jak kombinowanie z glosnoscia zaleznie od strony i wuj wie czego wymagaloby sporych modyfikacji -- symulator nie ma w ogole kalkulacji kolizji, a co dopiero takie rzeczy jak uwzglednianie ksztaltow pomieszczen(ia) na rozchodzenie sie fal dzwiekowych.
Na razie chcialbym skoncentrowac sie na czyms, co jest chyba jednak bardziej niezbedne, tzn edytor + wymagany do tego zapis/odczyt scenerii z poziomu symulatora. W zwiazku z czym przez jakis czas widocznych zmian za wiele nie bedzie, chyba ze sa to jakies niezbedne poprawki, lub rzeczy ktore mozna wprowadzic latwo/szybko.
A w dzisiejszym uaktualnieniu resztki takich wlasnie drobiazgow:
- eksperymentalnie, parametr KFO2 definiuje wspolczynnik wymiany ciepla woda-olej rowniez dla pojazdow z obiegiem pomocniczym
- poprawka, kalkulacja cisnienie oleju nie glupieje przy braku wpisu OilMaxPressure
- poprawka, usuwanie pojazdow wjezdzajacych na tory oznaczone jako portale powinno obejmowac caly sklad
- dobra zmiana, mierniki w kabinie pojazdu moga generowac dzwieki na takich samych zasadach jak dotychczas robily to przelaczniki i lampki
- w ramach koncertu zyczen, dodane dzwieki towarzyszace zmianie cisnienia w cylindrze hamulca, brakecylinderinc: i brakecylinderdec:
- w koncercie zyczen na bis, dodane dzwieki rozkladania i skladania stopnia drzwi doorstepopen: i doorstepclose:
- funkcjonalnosc, temperatura powietrza dostepna jest dla skryptow pythona jako air_temperature