Majowka sie konczy, wypadaloby cos wydac. W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, exe nie powinno glupiec przy ladowaniu obiektow 3d z kropka w nazwie
- dobra zmiana, przy odtwarzaniu dzwiekow przesylanych eventem na kanal radia brany jest pod uwage zdefiniowany dla tego dzwieku zasieg
- zeby bylo tak jak bylo, przy kalkulacji jasnosci punktow swietlnych brany jest pod uwage zdefiniowany dla punkty parametr HotspotAngle
- w ramach koncertu zyczen, dzwiek tachometer: moze byc rowniez dzwiekiem skladanym
- funkcjonalnosc, uruchomiona animacja schodka drzwi pojazdu. Ilosc animowanych stopni podawana jest jako 8-my parametr we wpisie animations: (w takiej sytuacji poprzedzajacy parametr powinien miec wartosc 0 zamiast standardowego -1) Obslugiwane dla animacji parametry:
w pliku .mmd:
animstepprefix: nazwa // prefix nazwy submodeli animowanego stopnia. tak jak dla pozostalych elementow parzystosc liczby wystepujaca po nazwie okresla, po ktorej stronie pojazdu znajduje sie submodel
w pliku .fiz:
PlatformMaxShift // wartosc przesuniecia lub kat obrotu dla calkowicie rozlozonego stopnia
PlatformSpeed // predkosc animacji stopnia, gdzie 1.0 odpowiada animacji trwajacej jedna sekunde, wartosc 0.5 dwom sekundom, itp
PlatformOpenMethod // typ animacji stopnia, rozpoznawane wartosci to Shift (przesuniecie) lub Rotate (obrot)
- funkcjonalnosc, uruchomiona animacja lusterek pojazdu. Ilosc animowanych lusterek podawana jest jako 9-ty parametr we wpisie animations: Obslugiwane dla animacji parametry:
w pliku .mmd:
animmirrorprefix: nazwa // prefix nazwy submodeli animowanych lusterek. tak jak dla pozostalych elementow parzystosc liczby wystepujaca po nazwie okresla, po ktorej stronie pojazdu znajduje sie submodel
w pliku .fiz:
MirrorMaxShift // kat obrotu dla calkowicie rozlozonego lusterka