Dobra, zajelo to troche wiecej czasy niz przywidywalem, po czesci dlatego ze podchodzilem do tego jak pies do jeza ;d
w dzisiejszym uaktualnieniu:
- czesciowo rozsuplana wewnterzna struktura danych symulatora. W zwiazku z czym trzeba sprawdzic, co sie w rezultacie popsulo (bo to, ze cos sie popsulo jest gwarantowane) a moglo w zasadzie wszystko (ladowanie, wyswietlanie, kalkulacje, eventy, dzwieki itepede) Testowanie sprowadzi sie do przejechania w miare szerokiego wachlarza scenerii i patrzenia, czy cos jest inaczej niz zwykle. Na oslode, symulator powinien chodzic troche szybciej niz do tej pory
- eksperymentalnie, w 'pelnym' trybie przeliczania fizyki przy niskim FPS jest to wykonywane malymi paczkami niz faktycznie kazda osobno. teoretycznie powinno to dac sensowna dokladnosc bez zazynania slabszego sprzetu jak dotychczas
- wspomniane powyzej w watku drobne poprawki tu i uwdzie
(innych zauwazalnych zmian chwilowo nie wprowadzam, zeby nie wprowadzac zamieszania co jest nowe, a co sie zepsulo przy przenosinach ;d