Klawiszologia bez uwag. Zapomniałem napisać, że zrobiłem tylko sekcję pojazdów. Trzeba jeszcze latanie po scenerii zaktualizować (shift/ctrl; różnice normalny/debug) i ekrany diagnostyczne FX, bo tam się nazmieniało dużo.
I nie czytałem dokładnie, tylko komparatorem zmiany przeleciałem, może było już wcześniej. Nowe bajerki wypisane w changelogu exe tmj na warsztacie. Przyciemnienia, bajery pod ET42. Lok jest w WBT póki co, ale wyjdzie do tej paczki. Jego bajery też do opisu szczególnego sterowania ET42 trzeba skopiować. Możesz z tym poczekać, aż będziesz miał dostęp do tej paczki i sprawdzisz jak to działa.
Sterowanie:
Na koñcu poradnika
Sprężarka pomocnicza działa tylko z maszynowni.
załącza się wyłącznik szybki.
Należy przytrzymać oba klawisze przez chwilę, zazwyczaj ok. 1-2 sekundy.
Teraz to jeden.
Przy uwadze o odczekaniu chwili przed włączeniem sprężarki, można dopisać opis zbijania nadmiarowego przetwornicy&ogrzewania.
Sprawdzamy przyciskiem F2 damage status
Teraz jest to pod F3 zdaje się. Ale sprawdź jeszcze.
Obsługa kranu hamulca H14K1 (EU04, ET21 [wersja 3e2])
¯eby zahamować
RUSZANIE I JAZDA ET22-2000
Uproszczona dokumentacja rozruchowa lokomotywy ET22 Serii 2000.
Po podniesieniu pantografu proszę włączyć monitor: ;
Trzeba zobaczyć czy nie mamy tego przepiętego pod baterię już.
W ET42 niski i wysoki ton syreny są rozdzielone na dwa przełączniki. Niski ton obsługuje się tak, jak w innych lokomotywach, poprzez klawisz a. Natomiast wysoki ton uruchamia się przełącznikiem GWIZDEK, podpiętym w symulatorze pod klawisz /.
Gwizdek przepięty na "s".