- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: Stele w 15 Maja 2017, 21:02:07
-
Rzeczy do zrobienia w Readme w świetle następnej paczki. Gotowe zmiany bardzo proszę wstawiać w postach poniżej, uzupełnimy Readme na repozytorium na bieżąco.
1. Aktualizacja ekranu ładowania i jego zachowania.
2. Sterowanie gamepadem. W wątku exe jest, wypada przenieść obok klawiszologii.
3. Do FAQ dopisać ostrzeżenie o wejściu w tryb klikania guzików przez alt-tabowanie.
-
Dopisałbym gdzieś ewentualne info o nowych wpisach do eu07.ini. Osobiście chciałbym sobie przypomnieć, jak się ustawiało maksymalną liczbę źródeł światła (był na to wpis w ini), ale nie mam siły grzebać w 81 stronach tematu o exe. W ogóle to takie rzeczy powinny być gdzieś na bieżąco spisywane, choćby w jakimś notatniku, bo łatwo się zgubić.
-
Wszystkie nowe wpisy będą wsadzone do ini z komentarzem.
-
Dopisałbym gdzieś ewentualne info o nowych wpisach do eu07.ini. Osobiście chciałbym sobie przypomnieć, jak się ustawiało maksymalną liczbę źródeł światła (był na to wpis w ini), ale nie mam siły grzebać w 81 stronach tematu o exe. W ogóle to takie rzeczy powinny być gdzieś na bieżąco spisywane, choćby w jakimś notatniku, bo łatwo się zgubić.
Wszystkie zmiany ktore faktycznie wnosza cos nowego, jak wpisy w .ini itp, zebrane sa w watku changelog, wiec zamiast 80+ stron wystarczy przejrzec jeden post :>
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html
-
Wszystkie zmiany ktore faktycznie wnosza cos nowego, jak wpisy w .ini itp, zebrane sa w watku changelog, wiec zamiast 80+ stron wystarczy przejrzec jeden post :>
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html
Zwracam honor, ino chciałem zauważyć, że niestety ten ten temat się nie podświetla jako zmieniony, gdy aktualizuje się pierwszy post, więc trudno to zauważyć. Ale to kwestia forum, w każdym razie jako źródło wiedzy będzie jak znalazł ;)
-
Załączam changelog SVN. Do wyłuskania i skompilowania jakiejś spójnej listy zmian w paczce.
-
Changelog wkomponuję w readme, potrzebuję listę osób tworzących paczkę oraz skrótowy opis nowości w EXE. Przepraszam, że o takie rzeczy proszę, ale nie jestem w ostatnich tygodniach na bieżąco.
-
Opis zmian trzeba zredagować na podstawie changeloga z wątku przyklejonego na warsztacie. Mogę tu coś pokombinować.
Dłubiący cokolwiek przy PC od 16.08:
AtapiCL
joey
Krzysiek626
Maciej
matek123
Wiggle
Stele
Szczawik
-
W załączniku wersja ze zmianami w części:
- nowości w paczce
- zmiany w EXE
Ponadto w dwóch miejscach wstawiłem słowo uzupełnienia (do znalezienia przez Ctrl+F), są to miejsca które trzeba uzupełnić, dopisać istotne elementy których nie jestem w stanie wstawić teraz. Będą do opracowania na dalszym etapie tworzenia paczki.
@matek123 - to jest kolejna wersja, nie ta którą wysyłałem Ci na FB. Kolejna!!
Edit.: Nowa 424: http://eu07.pl/theme/Maszyna/dokumentacja/inne/readme_pliki/img/424.png , stara pod adresem http://eu07.pl/theme/Maszyna/dokumentacja/inne/readme_pliki/img/424old.png
Powoli aktualizuję FAQ, w międzyczasie staram się dostosować FAQ (i całe Readme.html) do tego, aby nie trzeba było co paczkę / wydanie zmieniać numerka w kilkudziesięciu miejscach, a jedynie w miejscach gdzie jest to faktycznie konieczne i nieuniknione.
-
Html nie ma opcji wstawienia nr wydania jako zmiennej, podmienianej raz nagłówku?
-
W samym HTML nie, ale od niedawna w CSS można korzystać ze zmiennych. Każda z najpopularniejszych przeglądarek je implementuje. Oczywiście za wyjątkiem IE.
http://caniuse.com/#feat=css-variables (http://caniuse.com/#feat=css-variables)
Używając pewnych sztuczek z pseudoelementami można podmieniać numerki wersji w wielu miejscach. Przygotowałem przykład - pozmieniajcie wartość zmiennej "--wersja" i zobaczcie, jak to działa.
https://codepen.io/krzysiuup/pen/KmErwZ
-
Punkty 2-4 do wykreślenia. Nowa wersja readme w załączniku. Proszę na niej bazować, w celu zachowania ciągłości zmian.
Uhm? Coś tu namieszałeś, bo to aktualna nie jest w żadnym razie. @Stele
-
Zaktualizowałem klawiszologię. Trzeba tam jeszcze posegregować wszystko z sensem i zaktualizować ekrany diagnostyczne. Wieczorem na svn wgram co będę miał.
-
Już dawno miałem zwrócić na to uwagę, jest teraz po temu okazja.
Quarkmce 2007Autorzy: Quark-t (teren i układ torów), McZapkie (znaczna rozbudowa), Mati_An (scenariusze), Krzysiek626 (elektryfikacja, przechyłki), Ra (nowe sterowanie ruchem, przebudowa scenerii).
Proszę o sprostowanie i dodanie, że jestem także autorem wersji nocnej Quarka z 2007r. Wszystkie świecące się na scenerii lampy były wstawione przeze mnie. Proponuje ten tekst, w następującym kształcie.
Quarkmce 2007Autorzy: Quark-t (teren i układ torów), McZapkie (znaczna rozbudowa), Mati_An (scenariusze), Krzysiek626 (elektryfikacja, przechyłki, wstawienie świecących lamp w wersji nocnej 2007), Ra (nowe sterowanie ruchem, przebudowa scenerii).
Dziękuję.
-
Nowe modele wskaźników - autor @Łapek
Prawie. :P
-
Kilka błędów znalazłem w klawiszologi, co wisi na http://eu07.pl/daily/export/inne/readme_pliki/ (http://eu07.pl/daily/export/inne/readme_pliki/)
- Linia 61 nt wyłącznika szybkiego - komentarz o przytrzymaniu obu klawiszy
- Linie 426-428 Powielony wpis nt klawisza "u" (wpis jest też na L405-406)
- Linie 476-484 Ctrl+Shift+I/Y jako tylne białe, zamiast czerwonych
EDIT: dodałem L61 i poprawiłem "tylnie" na "tylne"
-
- Linie 476-484 Ctrl+Shift+I/Y jako tylnie białe, zamiast czerwonych
Tylnie? Nie ma takich swiatel, chyba ze tylne. Jasne ze czerwone. Jak juz wskazywac bledy, to prosze o precyzje.
-
Klawiszologia i sterowanie zrobione. Prosze o kolejną pare oczu do sprawdzenia.
Zaczynamy dłubanie przy readme.
EDIT:
Jest jakiś plan na przepisanie sterowania na bardziej czytelne, zarówno w przeglądarce, jak i w szczególności w kodzie. Coś jest dłubane, ale to już po wydaniu 17.06. Chyba że jednak będzie to 17.09 :/
-
Klawiszologia bez uwag. Zapomniałem napisać, że zrobiłem tylko sekcję pojazdów. Trzeba jeszcze latanie po scenerii zaktualizować (shift/ctrl; różnice normalny/debug) i ekrany diagnostyczne FX, bo tam się nazmieniało dużo.
I nie czytałem dokładnie, tylko komparatorem zmiany przeleciałem, może było już wcześniej. Nowe bajerki wypisane w changelogu exe tmj na warsztacie. Przyciemnienia, bajery pod ET42. Lok jest w WBT póki co, ale wyjdzie do tej paczki. Jego bajery też do opisu szczególnego sterowania ET42 trzeba skopiować. Możesz z tym poczekać, aż będziesz miał dostęp do tej paczki i sprawdzisz jak to działa.
Sterowanie:
Na koñcu poradnika
Sprężarka pomocnicza działa tylko z maszynowni.
załącza się wyłącznik szybki.
Należy przytrzymać oba klawisze przez chwilę, zazwyczaj ok. 1-2 sekundy.
Teraz to jeden.
Przy uwadze o odczekaniu chwili przed włączeniem sprężarki, można dopisać opis zbijania nadmiarowego przetwornicy&ogrzewania.
Sprawdzamy przyciskiem F2 damage status
Teraz jest to pod F3 zdaje się. Ale sprawdź jeszcze.
Obsługa kranu hamulca H14K1 (EU04, ET21 [wersja 3e2])
¯eby zahamować
RUSZANIE I JAZDA ET22-2000
Uproszczona dokumentacja rozruchowa lokomotywy ET22 Serii 2000.
Po podniesieniu pantografu proszę włączyć monitor: ;
Trzeba zobaczyć czy nie mamy tego przepiętego pod baterię już.
W ET42 niski i wysoki ton syreny są rozdzielone na dwa przełączniki. Niski ton obsługuje się tak, jak w innych lokomotywach, poprzez klawisz a. Natomiast wysoki ton uruchamia się przełącznikiem GWIZDEK, podpiętym w symulatorze pod klawisz /.
Gwizdek przepięty na "s".
-
ET22-2000, dalej wymaga ręcznego załączenia,
ET42 gwizdek poprawiony. Nie widzę żadnych nowych funkcji, ino nowe małe bajery.
-
Shift+strzałki nadal jest.
Ogarnij SVN i wrzucaj zmiany na repo. Pamiętaj o opisie commita. :)