Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 42734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2063
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 615
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #210 dnia: 25 Maja 2018, 17:01:32 »
Kiedyś mówiłem, że musisz rozkłady dla składów startujących w polu ucinać. W między czasie weszła poprawka, że widząc W4 powinien sobie przewinąć rozkład do danej pozycji i można by wrócić do uniwersalnych. :P
W konkursie na lopate miesiaca, ten ficzer zostal w miedzyczasie naprawiony, powinno sie wiec dac teraz z niego skorzystac.

Offline karpil

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #211 dnia: 28 Maja 2018, 17:12:44 »
W wersji 18.05 brakuje części tekstur znaków drogowych (m.in. uwaga na drogę z pierwszeństwem, ostry zakręt, ograniczenie prędkości), czy w takim razie ponownie trzeba pobrać Całkowo v2.0?
Zauważyłem też dziwne zachowanie Autosanu H9, który porusza się z minimalną prędkością, powodując tym samym spore korki na drodze. Czy ktoś jeszcze zauważył coś takiego? Pozostałe pojazdy poruszają się prawidłowo.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2063
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 615
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #212 dnia: 28 Maja 2018, 17:20:59 »
Zajrzyj do katalogu textures/znaki/ i zobacz, czy nie ma tam czasem plikow w wersji .tga o zerowej dlugosci. Jesli tak, usun je zostawiajac tylko pliki z rozszerzeniem .dds

Autosan ma nieco inny typ napedu od pozostalych pojazdow i przydalby mu sie przeglad futrzanego specjalisty.

Offline karpil

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #213 dnia: 28 Maja 2018, 22:22:48 »
Pomogło, znaki wróciły, ale wciąż brakuje tekstur słupków drogowych.
A co do H9, to mam wrażenie, że problem pojawia się, kiedy zatrzyma się przed przejazdem, wcześniej jedzie w miarę normalnie, a dopiero po zatrzymaniu zwalnia do tempa spacerowego. Ale być może, że połączenie tego faktu z przejazdami jest zupełnie przypadkowe.

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 6252
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 545
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #214 dnia: 28 Maja 2018, 22:30:32 »
Ruszać nie umie, bo boi się gaz wcisnąć nim sprzęgła nie puści do końca, a tego nie robi, bo za wolno się toczy i koło się zamyka. Będzie poprawka fiz.
Mój kanał youtube

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5544
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 74
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #215 dnia: 28 Maja 2018, 22:30:45 »
Na szybko można spróbować czegoś takiego, ale z zasady mi się to nie podoba. Trzeba zrobić wczytywanie krzywej momentu silnika oraz coś ze sprzęgłem - albo półautomat, albo odrębną kontrolkę i nauczyć AI jeżdżenia...
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Online Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 6252
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 545
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #216 dnia: 28 Maja 2018, 23:04:18 »
Regulator nie reaguje na gaz na luzie. Tak ma być?
Mój kanał youtube

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5544
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 74
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #217 dnia: 30 Maja 2018, 22:05:18 »
W sumie nie, ale lepiej nie będzie - regulator na pozycji 3 nie przekracza prędkości nmin silnika przy jeździe pojazdu z prędkością nieprzekraczającą minvelfullengage
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 3093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 261
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #218 dnia: 12 Czerwca 2018, 09:00:05 »
@Sieciol. Czy jakieś grubsze poprawki szykujesz? Czy to już ostateczna wersja?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 797
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #219 dnia: 12 Czerwca 2018, 20:53:59 »
Będzie jeszcze jedna, ale zakres zmian jest już coraz mniejszy. Dodałem dwie misje (wariant zdawczego do Jarkawek oraz misję pociągu Lotosu na 6Dg z Orzechowa do Wilisia z obsługą bocznic w Macierzewie i jednostce wojskowej), wprowadziłem ochronę boczną przebiegów i zrobiłem obrazki loga dla poszczególnych misji (to jeszcze nieskończone). Niestety nie mam już zbytnio czasu na grzebanie w tej scenerii, także po tej wersji raczej już nie będę wiele dalej pracował. Jedyne co mi przychodzi do głowy odnośnie dalszego rozwoju to jakaś próba lepszego udźwiękowienia, ale kompletnie nie mam czasu na szukanie chętnych do nagrań, pisanie stenogramów itp. Mógłbym to ewentualnie wprowadzić do eventów, gdyby ktoś dostarczył odpowiedni materiał.

Offline Kermit

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 304
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #220 dnia: 12 Czerwca 2018, 20:54:42 »
A wymiana modeli budynkow stacyjnych? :(

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 797
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #221 dnia: 12 Czerwca 2018, 20:57:08 »
A są jakieś nowe?

Offline Kermit

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 304
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #222 dnia: 12 Czerwca 2018, 20:59:44 »
Te kilka z Trainza co ja zakisilem joey dokonczyl + krzysiu zrobil Trzebinie i nowe nastawnie tak przy okazji.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 797
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #223 dnia: 12 Czerwca 2018, 21:11:36 »
W teście dodatków widzę nastawnie krzysiuup w dwóch paczkach, garaże od Stelego, ale nie widzę żadnych budynków stacyjnych. W której to paczce?

Online krzysiuup

  • Deweloper
  • Wiadomości: 652
  • Pan Nastawnia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 126
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #224 dnia: 12 Czerwca 2018, 21:14:36 »
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30563.0.html
Robi się jeszcze paczka słupów WN, muszę tylko napisać program do rozwieszania drutów. Mam nadzieję, że dla jakiejś linii energetycznej znajdziesz jeszcze miejsce :)
https://www.facebook.com/krzysiudev
Skrypt do Blendera znajdziesz tutaj
Z MaSzyną od 2011!

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 797
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #225 dnia: 12 Czerwca 2018, 21:27:35 »
Okej, ten dworzec. Widziałem tą paczkę, ale na hasło Kermita o wymianie budynków stacyjnych myślałem, że jest ich jakoś więcej. A co do linii WN to znajdzie się, jest już przecież jedna w Janiszewie i Wilisiu, można zawsze dorobić więcej, w tym bliżej toru. Odnośnie skryptu ja korzystam z dawnej produkcji dejotzbycha, są tam pewne błędy, ale da się je okiełznać.

Online krzysiuup

  • Deweloper
  • Wiadomości: 652
  • Pan Nastawnia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 126
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #226 dnia: 12 Czerwca 2018, 21:32:33 »
Z liniami WN jest trochę cięższa sprawa, bo trzeba jeszcze wieszać izolatory odporowe w zależności od kąta nachylenia przewodu.
https://www.facebook.com/krzysiudev
Skrypt do Blendera znajdziesz tutaj
Z MaSzyną od 2011!

Offline matt3991

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #227 dnia: 14 Czerwca 2018, 12:50:37 »
Mam pytanie z ciekawości, na jakich sprzętach komputerowych jeździcie płynnie na Całkowo v.2 ?
Pytam, gdyż to pierwsza sceneria, którą otworzyłem u siebie i niestety FPS'y są niskie i ciężko przyjemnie zrobić misję ;/

Mój komputer:
Intel Core i5-3340 3.10 GHz
6GB RAM
Grafika AMD Radeon R7 200 Series 2GB

Online DjSon231

  • Wiadomości: 146
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #228 dnia: 14 Czerwca 2018, 14:09:53 »
Ja jedynie w Wilisiu i Janiszewie mam spadki do 15 fps około.
AMD FX-8300
6 GB RAM, 2x DIMM (4 GB i 2 GB)
AMD Radeon RX 460 2 GB GDDR5
rozdzielczość 1600x900.

Offline Max_EN_57

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #229 dnia: 14 Czerwca 2018, 16:40:07 »
i5 7600 3.50GHz
16 GB RAM
NVIDIA 1060 6GB

Nie przejechałem jeszcze całego Całkowa, ale przejeżdżając mały kawałek od Wilisia pokazywało mi 200-250 FPS. Jest jeden parametr, który potrafi mi zniszczyć całą rozgrywkę - są to cienie. Wystarczy, że zwiększę rozdzielczość cieni z 2048 na 4096 i FPS potrafi mocno spaść. Całkowo z powodu ilości obiektów jest bardzo wrażliwe na ten parametr. Może pokombinuj z cieniami? Sprzęt wydajesz się mieć całkiem dobry, chociaż osobiście jestem totalnie anty AMD.

Pozdrawiam

Offline matt3991

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #230 dnia: 14 Czerwca 2018, 23:15:33 »
Postaram się może coś przy CPU zmienić ;)
A swoją drogą, skoro w temacie scenerii - misja pośpiesznyB (gotowa do wypchnięcia na tor) działa bez zarzutu? Wypchnąłem cały skład i wg. rozkładu tam odjazd ma mieć miejsce o 7:38.. czekałem prawie do 8:20 i kształtowy nie dał żadnego znaku oprócz STÓJ.

// edit: przejrzałem temat scenerii, ale właśnie nie dojrzałem u nikogo tej kwestii, dlatego pytam :)
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2018, 23:18:47 wysłana przez matt3991 »

Offline szczepan673

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #231 dnia: 16 Czerwca 2018, 15:34:29 »
Możliwe że znalazłem pewien BUG . Na scenerii eszelon A stoję już dość długo pod semaforem manewrowym Tm30 przy wyjeździe z Lokomotywowni w Janiszewie wg. czasu gry już prawie 4 h i on sie nie zmienia . Jak długo trzeba stać pod tym semaforem ?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 797
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #232 dnia: 16 Czerwca 2018, 20:14:16 »
Niestety był błąd w opisie - trzeba podjechać pod Tm31 (sąsiedni tor).