Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w gmax - problemy
Ra:
No ale właśnie masz dobre podejście i moim zdaniem chyba jedynie słuszne. A chodziło mi o to, że ani gmax, ani 3ds max, ani żaden inny pojedynczy edytor, ani wszystkie razem nie są wystarczające do zrobienia poprawnej technicznie i atrakcyjnej graficznie scenerii, ponieważ w wielu przypadkach trzeba zacząć od zorientowania się, co jest potrzebne i w jaki sposób by się to dało zrobić. Pytanie "4) Jeżeli chcę zrobić scenerię od A do Z, to jestem skazany na 3ds'a?" sugeruje jakoby istniał program będący rozwiązaniem wszelkich problemów.
JanuszB:
Hmm nie chce się wtrącać ale jest wiele osób które by chciały coś zrobić ale przeraża ich (mnie też) to "programowanie" :/ może pora coś zmienić? Co raz mniej osób ma dzisiaj czas i cierpliwość żeby robić trasę parę lat (podziwiam i mam ogromny szacunek dla tych co tworzą). Nie znam się więc to tylko moje gdybanie
SKP:
Co zmienić? Jest dużo koncepcji powstania nowego edytora. Niektóre nawet istnieją. Ale żeby wyszedł jeden prosty, wielofunkcyjny, odporny na błędy - to jest dopiero utopia.
JanuszB:
O to chodzi, jak najprostszy a najlepiej "graficzny", aktualnie jest coraz więcej informatyków ale wielu by sobie z tym raczej nie poradziło, a jeżeli by powstał jakiś prosty edytor (hmm raczej by w grę musiał wchodzić nowy silnik graficzny) to bym zabrał się za trasę na zasadzie kliknąć tu, podwyższyć teren, kliknąć tam, postawić tory, semafor itp. Mnie osobiście to co jest aktualnie przeraża i nawet nie próbuje:/... a szkoda:/
Ps. Z informatyką niestety mam niewiele do czynienia ale chęci są i jak będzie taki edytor w zasięgu moich "umiejętności" to być może będę działał, na tą chwile szkoda mojego czasu i Waszych nerwów :P
Ra:
Jeżeli chcesz mieć prosty edytor i budować scenerie, nie mając w ogóle pojęcia o budownictwie kolejowym, to mogę polecić np. coś takiego:
t=86
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej