Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Sceneria w gmax - problemy

<< < (5/5)

Stele:
Jeśli istotnie masz wiele materiałów na submodel to żadnym edytorem tego nie wyeksportujesz, bo t3d tego zwyczajnie nie obsługuje.

sebastian82:
W 3ds max (w gmax powinno być podobnie) zaznaczasz obiekt, który jest mapowany kilkoma materiałami i klikasz convert to mesh. Następnie używając polygon zaznaczasz poszczególne jego elementy i za pomocą funkcji detach zmieniasz ich nazwy.
Dopiero później mapujesz.

danniel:

--- Cytat: Stele w 17 Stycznia 2015, 10:06:57 ---Jeśli istotnie masz wiele materiałów na submodel
--- Koniec cytatu ---
Jak wiele materiałów?  Nałożyłem jedną teksturę.

SKP:
Nie wiem, co dokładnie robisz źle, ale na pewno w którymś momencie nie postępujesz zgodnie z poradnikami na forum. Wczesne wersje 3DS-a są dość zbliżone do Gmaksa, dlatego możesz się kierować starym poradnikami do 3DS-a.

danniel:
Czasem za dużo naklikam na teren i chyba dlatego to nie działo. No nic, dziękuje za pomoc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod