Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Sceneria w gmax - problemy
Stele:
Jeśli istotnie masz wiele materiałów na submodel to żadnym edytorem tego nie wyeksportujesz, bo t3d tego zwyczajnie nie obsługuje.
sebastian82:
W 3ds max (w gmax powinno być podobnie) zaznaczasz obiekt, który jest mapowany kilkoma materiałami i klikasz convert to mesh. Następnie używając polygon zaznaczasz poszczególne jego elementy i za pomocą funkcji detach zmieniasz ich nazwy.
Dopiero później mapujesz.
danniel:
--- Cytat: Stele w 17 Stycznia 2015, 10:06:57 ---Jeśli istotnie masz wiele materiałów na submodel
--- Koniec cytatu ---
Jak wiele materiałów? Nałożyłem jedną teksturę.
SKP:
Nie wiem, co dokładnie robisz źle, ale na pewno w którymś momencie nie postępujesz zgodnie z poradnikami na forum. Wczesne wersje 3DS-a są dość zbliżone do Gmaksa, dlatego możesz się kierować starym poradnikami do 3DS-a.
danniel:
Czasem za dużo naklikam na teren i chyba dlatego to nie działo. No nic, dziękuje za pomoc.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej