Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Edytor scenerii

<< < (3/8) > >>

Juhas:

--- Cytat: Krzysiek626 w 12 Maja 2013, 19:58:19 ---@Juhas, z kilku powodów nie widzę możliwości stworzenia edytora o którym wspominasz. Trudność pierwsza to błędy w Twoich założeniach. Druty trakcji elektrycznej i tory muszą być wstawiane oddzielnie.
--- Koniec cytatu ---
Dlaczego? Tzn. wiem, że w pliku scenerii to są zupełnie inne wpisy. Ale z programistycznego puntu widzenia nie widzę problemu. Bo to się sprowadza do dodatkowego wpisu "traction", który mi zrobi program(jeśli odcinek toru zostanie wybrany jako zelektryfikowany).

--- Cytuj ---Nie stworzysz inteligentnego skryptu który postawi słupy tam gdzie trzeba, zrobi kotwy, bramki itp rzeczy.
--- Koniec cytatu ---
Dlaczego nie? OK, fakt że do tej pory myślałem, że to tylko tor + trakcja + słupek co jakąś odległość. Ale skoro człowiek może to zrobić, to myślę, że jest w stanie stworzyć odpowiedni algorytm.

--- Cytuj ---Odnajdź i zapoznaj  się z edytorem JET, jednym z pierwszych do kładzenia torów.

--- Koniec cytatu ---

Próbowałem go uruchomić, niestety nie dało się. Wywala się z błędami (mam wszystko, co potrzebne do uruchomienia).

matek123:

--- Cytat: Juhas w 12 Maja 2013, 20:40:32 ---Dlaczego nie? OK, fakt że do tej pory myślałem, że to tylko tor + trakcja + słupek co jakąś odległość. Ale skoro człowiek może to zrobić, to myślę, że jest w stanie stworzyć odpowiedni algorytm.

--- Koniec cytatu ---
A wiesz chociaż jak jest zrobiona sieć trakcyjna w maszynie?

Juhas:
Nie mam pojęcia. Liczyłem, że znajdę odpowiedź w trzecim pytaniu pierwszego postu.

Tolein:
Skorzystam z okazji i odpowiem, zanim ktoś inny zrobi to w nieco mniej przyjemny sposób.
Nie jest łatwo w tym środowisku, szczególnie na samym początku, spotkać się z konkretną pomocą, która jest równie kompetentna, co cierpliwa i wyrozumiała. Nie licz, że ktoś poprowadzi Cię za rączkę, wszystko pokaże, nastaw się raczej na samodzielną pracę, a jeśli nawet nie samodzielną, to raczej szykuj się na tłumaczenie innym co mają robić, nie na odwrót. Unikniesz dzięki temu przykrych doświadczeń. Mnie to nie dziwi, zdążyłem się przyzwyczaić, zresztą rozumiem i szanuję decyzję każdego, kto, z całym szacunkiem, wyśmieje wręcz Twoje podejście.
Szukaj sam, przeglądaj pliki, zobacz jak co działa, co do czego się odnosi. Żeby nie było, jakaś szczątkowa dokumentacja też istnieje.

Przykro mi tylko, że postanowiłeś pominąć argumenty i pytania które zamieściłem w swoim poście.

Krzysiek626:

--- Cytat: Juhas w 12 Maja 2013, 20:40:32 ---
--- Cytat: Krzysiek626 w 12 Maja 2013, 19:58:19 ---@Juhas, z kilku powodów nie widzę możliwości stworzenia edytora o którym wspominasz. Trudność pierwsza to błędy w Twoich założeniach. Druty trakcji elektrycznej i tory muszą być wstawiane oddzielnie.
--- Koniec cytatu ---
Dlaczego? Tzn. wiem, że w pliku scenerii to są zupełnie inne wpisy. Ale z programistycznego puntu widzenia nie widzę problemu. Bo to się sprowadza do dodatkowego wpisu "traction", który mi zrobi program(jeśli odcinek toru zostanie wybrany jako zelektryfikowany).
--- Koniec cytatu ---
Dlatego że odzielne wpisy torów i trakcji są z konkretnego powodu rozdzielone. Tego powodu nie rozumiesz.

--- Cytuj --- fakt że do tej pory myślałem, że to tylko tor + trakcja + słupek co jakąś odległość. Ale skoro człowiek może to zrobić, to myślę, że jest w stanie stworzyć odpowiedni algorytm.
--- Koniec cytatu ---
@Tolei wspomniał, jest dziesiątki powodów że człowiek zrobi to lepiej, tego też w tej chwili nie rozumiesz.

--- Cytuj ---Nie mam pojęcia. Liczyłem, że znajdę odpowiedź w trzecim pytaniu pierwszego postu.
--- Koniec cytatu ---
No właśnie, nie masz wiedzy jak zrobiona jest sieć w maszynie, nie wiesz też jak zrobiona jest sieć rzeczywista na kolei. Jak wyobrażasz sobie wykonanie edytora bez tej wiedzy? Temat jest wyczerpany, nikt nie zrobi edytora opartego na klockach zaznaczanych myszką w katalogu klocków i stawianych na planszy. Symulator to nie jest Sim City.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod