Idea zacna, cieszę się niezmiernie, że ktoś się wreszcie na to porywa.
Co do wnętrza, to nie przesadzałbym. W niskim LoD siedzenia i inne elementy wnętrza (tak wiele znowu ich nie ma) uprościć można do dosłownie kilku ścianek, trzeba tylko popracować nad odpowiednimi teksturami. W zasadzie wiele rzeczy można uprościć znacznie w LoD, tak żeby nie obciążać nadmiernie systemu.
W sumie też ciekawym byłby taki motyw, że zbliżamy się do loka (czy innego elementu taboru - wszak wagony pasażerskie też można w ten sposób potraktować, być może kiedyś @Ra albo inny dobrodziej przywróci nam możliwość jeżdżenia wagonem jako pasażer), "wchodzimy" przez okno do środka, a modele przechodzą płynnie w coraz wyższy LoD.
Ed1: No i jeśli wnętrza, to też ich realistyczne oświetlenie (w zakresie źródła światła), a w połączeniu z (jeśli @Ra lub inny dobrodziej by się o to kiedyś pokusił) symulacją wszystkich obwodów w taborze przy pomocy systemów ideowych (przepraszam, że nie pamiętam profesjonalnej nazwy) i sytuacją, w której jakiś szaleniec pokusiłby się o włączenie w ten schemat każdego przełącznika (no i w sumie każdego źródła światła też), to otrzymalibyśmy wagon pasażerski z możliwością zapalania/gaszenia światła w każdym przedziale. Pewnie, wiem, że to wnoszący niemal nic do gameplay'u duperel, ale popuszczam wodze fantazji (niemal jak kolega @7play4game (mam nadzieję, że się nie obrazi za to)) i widzę oczami wyobraźni, jak twórcy Trainza, czy innego Rail Simulatora płaczą, bo zostali wyprzedzeni przez darmowy, amatorski symulator nie tylko na polu realizmu, ale także drobiazgowej, cukierkowej grafiki nie wnoszącej wiele do realizmu.
Ed2: Ach, zapomniałem - @7play4game, jesteś pewien co do ludków w kabinie?