Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Nowy Świat-Krosowo 1.0 beta.

<< < (11/14) > >>

hunter:
Prace nad trasą dalej trwają. Już za Krosowem zrobiłem dwa przystanki i niedługo stacja dużaa! :D

O termin nie pytać - jak wyjdzie kompletna wersja, to wyjdzie.

W międzyczasie zrobię na serwerze stronę o tej trasie i będe tam umieszczać screeny.

Pozdrawiam.

uetam:

--- Cytat: "sq1mhv" ---Prace nad trasą dalej trwają. Już za Krosowem zrobiłem dwa przystanki i niedługo stacja dużaa! :D

O termin nie pytać - jak wyjdzie kompletna wersja, to wyjdzie.

W międzyczasie zrobię na serwerze stronę o tej trasie i będe tam umieszczać screeny.

Pozdrawiam.
--- Koniec cytatu ---

Taa...tylko wiesz. Nie rob torow stacyjnych po 400 metrów na tej "dużej" stacji..
pozdrawiam

hunter:
Witam.

Na dzień dzisiejszy zarejestrowano z taśmy EU07:

Czas zarejestrowany: 0:41:26
Czas postoju: 0:05:37
Czas jazdy: 0:35:49
-----------------------------------
Przebyta droga: 38,0 km
-----------------------------------
Prędkość max: 100 km/h
Vśr (jazda+postój): 55 km/h
Vśr jazdy: 64 km/h

Czas ma 41 minut dlatego, że za Krosowem były niezamknięte rogatki i tam dalej, z tego powodu przejeżdżałem z niską prędkością (20km/h).

Jak by coś, to plik taśmy haslera jest tutaj:
www.eu07.kolej.szczecin.pl/maszyna/hasler.rar

mar07:
Witam !
 Ja również chciałem podzielić się swoją opinią na temat tej trasy w paru słowach. Naprawde świetna trasa, jestem pełen uznanania dla autora. Zaryzykuję stwierdzenie, że chyba najlepsza z dotychczasowych, choć jeszcze (mam nadzieję) bez sieci. Sceneria  urozmaicna, ciekawa, bardzo przyjemnie się jedzie. Jest to trasa też chyba najlepiej wykonana pod względem merytorycznym (wreszczie właściwe odległości między wskaźnikami W8 i W9, zachowane drogi hamowania, nareszcie pojawiły się W27). Podoba mi się też pomysł z przejściem z linii dwutorowej w jednotorówkę. Nie wiem, czy w tym wypadku nie byłoby lepiej zamienić prędkości rozkładowe na tych odcinkach, ale nie jest to żaden błąd, zostawiam to w gestii autora (może jedynie wyglądałoby to trochę bardziej realnie). Zgadzam się z większością uwag przedmówców, nie będę się powtarzał. Jedno, co jeszcze mi trochę brakuje do perfekcji, to słupki hektometrowe (bardzo pomagają maszyniście w orientacji na szlaku). Domyślam się, że to pewno trochę pracy kosztuje, ale jeśli coś ma już być na ekstra, to może warto sie poswięcić.
 Jeszcze raz gratulacje i powodzenia w elektryfikacji i udoskonalaniu trasy.

uetam:
Ja pozwole sie niezgodzic z przedmowcami.
Najlepsza trasa pod wzglednem zgodnosci z PKP i ogolnie realizmem byla quarkmce...
Tam tez jest przejscie z linii dwutorowej do jednotorowej jakby ktos nie zauwazyl...Jest siec trakcyjna, do ktorej nie mozna miec zarzutu pod wzgledem wykonania...W quarku moznaby usunuac niezeelektryfikowana czesc trasy, po ktorej nie jezdzimy nawet ganzem, wprowadzic zupelnie nowe zadania i napewno nie znudziloby sie to nikmu...Wiem, ze jest troszke jednostajna...No ale popatrzcie na CMK....
pozdrawiam
PS. Nie twierdze ze inne trasy sa zle, slabe itp. Po prostu dla mnie najlepsza jest trasa quarka, na ktorej sie wzoruje tworzac swoje scenerie..

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod