Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Nowy Świat-Krosowo 1.0 beta.

<< < (14/14)

hunter:
No ale zjeżdżacie z tematu :P ....

Po prostu dajcie sobie bieg na luz i zatankujcie paliwo ;-) ..
Ja nie konkuruję z żadną trasą. Trasa Quark'a według mnie ma trochę swoich wad w realiźmie prowadzenia. Trasa jego jest trochę monotomna, eventów sporo, łyso, a FPS - u mnie prawie dochodzi do ZERA ! :-/

Ostatnio wziełem się za modelowanie ( off topic :-/ ). Skończyłem budować dworzec fikcyjny, powoli kończę nastawnię (wszystko fikcja). I oto powstanie Model Pack by Bizon © . Korzystam ze standardowych textur i nieco je przerabiam.

Dobra, wjeżdżam w temat.

Będę musiał zrobić wersję dla słabych kompów (mniej objektów, brak lasów itp.) . W tej słabszej wersji będą powywalane przesadzajki, nie będzie manewrów i rzeczy obciążające komp.

Ale coś zauważyłem dziwnego - na moim kompie STV nie chce załadować mojej trasy - wywala na błędzie "Scan line index of out range". Na tej samej wersji STV i tej samej wersji trasy Szopa Track Viewer ładuję ją bez żadnego jąkania! Co jest grane?

Będą też niespodzianki takie jak:

- przeszkody na szlaku,
- EU07 wysiadła i trzeba po nią pojechać :)
- i takie podobne.

Zakładam z góry, że teraz rzadko włażę na forum i nie mam za bardzo czasu :-/ ...

Więc wszystko się trochę opóźni (terminu nie podaję, bo go nie znam :->).
Ale mam nadzieję, że na gwiazdkę dotrzemy do Jarzyn (prezent pod choinkę :P)...

Pozdrawiam.

Quark-t:
Hmm.. jak o mnie piszą to się wtrącę :)
Moja trasa wogóle miała nie posmakować innego dysku niż mój :) Jest to pierwszy projekt tego typu (i jedyny jak na razie, choć drugi już na kartce, ale kol. Winger co trochę mnie odwodzi żeby czekać na nebulę...) i robiony był po to by się wprawić i później wykonać jakąś fajną trasę. Stąd wieeeele błędów (bardzo dużo z nich wyłapał i poprawił McZapkie). OLO_EU jednak mnie ponaglał i przycisnął i mój projekt się ukazał...
Z dzisiejszą moją wiedzą i doświadczeniem trasopisarskim wyglądałaby ona inaczej.

Co mogę podpowiedzieć - nie przeginać z odcinkami prostymi o ile nie są one jakąś główną magistralą, wstawiać przystanki osobowe i co mimo wszystko też wpływa na FPS - nie szaleć z terenem. W mojej trasie teren jest teksturowany również na olbrzymich połaciach których normalnie się nie widzi (no chyba że ktoś maniakalnie lata friflajem), więc lepiej zrobić po prostu ścianę i tyle.

To tyle :) (może trafiłem z tym postem jak kulą w płot ale poczułem potrzebę zmacania klawiatury :)

Jaco:

--- Cytat: "sq1mhv" ---Będą też niespodzianki takie jak:
- przeszkody na szlaku,
- EU07 wysiadła i trzeba po nią pojechać :)
- i takie podobne.

--- Koniec cytatu ---


Szczerze mówiąc czekałem na taki pomysł. Wiele myślałem o takim realiźmie na szlaku, ale niestety nie znam się na tym. Jestem zwolennikiem sporego zamieszania na szlaku, a nie tylko "dawaniu" 100 po prostej (oby tylko 100...). Manewry na wielu trasach są bardzo OK i brakuje tu tylko awarii maszyny lub innych tego typu zdarzeń. Zatem powodzenia!

Doktor M:
To prawda. Pomysł jest świetny!

hunter:
Wątpie w to, czy wykonam to. Ale do zrealizowania to jest łatwe.
Zadanie będzie w osobnym pliku SCN (lub będzie w jednym głównym).

Jak na razie prace stoją, bo szkoła :-/ . Stan dzisiejszy: 40km.
Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod