Zaprojektowałem układ średniej stacji łączącej 2 linie, zelektryfikowaną i niezelektryfikowaną. Na stacji zatrzymują się pociągi zarówno dalekobie
żne (P1, P2, P3), jak i podmiejskie - głównie EZT (P2, P3). Pociągi podm. jadące z/na linię 2 (niezelekr.) zatrzymują się przy peronach 1 i 2. Start pociągów dalekobie
żnych zarówno na linię 1 - zelektryfikowaną, jak i na linię 2 (niezelektryfkowaną) odbywa się z toru 1 i 2 licząc od budynku stacji. Tam też przebiega ew. zmiana trakcji. Pociągi towarowe zatrzymują się na torach zelektryfikowanych powyżej peronu 3. Tor na samej górze to rampa przy magazynie. Przelot pociągów towarowych natomiast odbywa się (we wszystkich kierunkach) torem 3 i 4. Zmiana trakcji towarowej na torach powyżej P3. Po lewej stronie znajdują się 4 tory postojowe dla wagonów poc. dalekobie
żnych zaczynających i kończących bieg na stacji. Po prawej stronie stacji natomiast tory postojowe dla wagonów towarowych po rozdzieleniu całych składów. Tylko nie wiem czy po prawej stronie TPoTow nie dorobić głowicy z torem wyciągowym. Wszystkie tory postojowe są niezelektryfikowane. Oprócz czterech. Pod TPoOsob. są 2 tory dla postoju EZT. Pod lewym wyjazdem ze stacji TPo dla lokomotyw oczekujących/po zmianie trakcji. Tą samą rolę spełnia tor pod N2.
Stacja jest dobrze zaprojektowana, czy wymaga poprawek? Jakby co to piszcie.
Kolor zielony - tory niezelektryfikowane
Kolor czarny - tory zelektryfikowane
http://eu07.pl/userfiles/3953/foto-stacja.pngDalekobieŻnych.
ABu