Autor Wątek:  Poprawność układu torowego/sygnalizacji.  (Przeczytany 18162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Lipca 2011, 16:06:36 »
Raczej nie w ten sposób, prędzej sieć będzie zawieszona systemem tramwajowym, co jakiś czas rozciągnięte linki nośne w poprzek hali z izolatorami między torami a do linek podwieszona na izolatorach sieć.

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Lipca 2011, 21:07:16 »
Jakość zdjęć nie powala, ale cośtam widać: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18148.msg215268.html#msg215268

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Lipca 2011, 23:32:43 »
No ja mam to troszkę inaczej rozwiązane, bo mam jeden tylko jezdny przewód pociągnięty i na sztywno do poprzecznych lin podwieszony. A powiedzcie mi, jest jakby co w symku trakcja tylko z przewodem jezdnym?
Zauważyłem na tych zdjęciach jeszcze jedną ważną rzecz. Zabezpieczenie przed dotknięciem trakcji do konstrukcji hali, nad "wjazdem".

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #33 dnia: 23 Lipca 2011, 04:21:57 »
A powiedzcie mi, jest jakby co w symku trakcja tylko z przewodem jezdnym?

Stary screen przedstawiający LPN - drut zrobiony za pomocą zwykłych skryptów od sieci trakcyjnej. Trzeba ilość przewodów w ustawieniach zmniejszyć :)

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Lipca 2011, 21:53:40 »
I po robocie. Nie mogę nakładać tekstur. Nie aktywny przycisk nakładania materiału na model (Assign Material To Selection). Nawet jak zamknę 3Ds'a i w nowym zrobię zwykłego boxa, to tak czy tak nie mogę nałożyć bitmapy. I to nie tej samej, tylko różnych.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #35 dnia: 25 Lipca 2011, 08:16:05 »
A skonwertowałeś do mesha czy czegoś tam innego?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #36 dnia: 25 Lipca 2011, 15:52:03 »
Tak. Tworzyłem już dużo modeli, więc robię to machinalnie. Ale podejrzewam, że coś nieopatrznie przestawiłem w całym programie, bo nawet nowych projektów nie mogę teksturować.

EDIT
Ja robiłem błąd. Już mogę nakładać tekstury.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2011, 22:23:28 wysłana przez Kacu »

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Poprawność układu torowego/sygnalizacji.
« Odpowiedź #37 dnia: 27 Lipca 2011, 11:08:22 »
No to się podziel z potomnymi rozwiązaniem problemu.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t