Autor Wątek:  Passenger Pack No.3  (Przeczytany 132353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Passenger Pack No.3
« dnia: 04 Lipca 2011, 08:57:12 »
Witam ponownie.

Z racji nadchodzących wakacji, będę miał trochę więcej wolnego czasu i mam zamiar trochę podłubać przy teksturach wagonów.
Na warsztat póki co poszły wagony sypialne z logiem Warsu oraz kuszetka (Bcdmnu) przerobiona na nowy model Szoguna (152a). W planach mam zrobić to samo z pozostałymi teksturami Z1, a później - w zależności od dostępnych materiałów na forum - inne wagony. Część z nich - np. wspomniany sypialny - nie będzie póki co dostępny, chyba że wyjdzie nowy model wagonu.

W tym temacie będę prezentował screeny z postępu prac - proszę się nie sugerować np. teksturą nałożoną na zły model - będę to robił tylko w celach prezentacyjnych.

Dziś załączam screeny w/w tekstur.

Stay tuned.

Pozdrawiam,
Grzegorz.
« Ostatnia zmiana: 05 Lipca 2011, 13:37:53 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline maacius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstury wagonów pasażerskich
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Lipca 2011, 11:39:04 »
1. http://eu07.pl/userfiles/13325/foto-a9mnouz_1.rar 28.37 MB
2. http://eu07.pl/userfiles/13325/foto-b11mnouz.rar 22.99 MB
3. http://eu07.pl/userfiles/13325/foto-b11mnouz_v2.rar 23.53 MB
4. http://eu07.pl/userfiles/13325/foto-WLAB10ou.rar 22.99 MB
5. http://eu07.pl/userfiles/13325/foto-b9mnopuvz.rar 33.51 MB
Nie jestem pewien czy styl wykonania zdjęć z przed ostatniej paczki Cię zadowoli. Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące zdjęć, to pisz śmiało.

PS. Mam nadzieję, że dostanę tą kilko kilobajtową tolerancję na załączniki.
EDIT: Teraz powinno być ok.
EDIT2: Wszystkie zdjęcia jeszcze dzisiejsze. Obrabiajcie póki ciepłe ;P
« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2011, 12:03:37 wysłana przez maacius »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury wagonów pasażerskich
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Lipca 2011, 11:49:05 »
Chyba brakuje tego Bautzena.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Tekstury wagonów pasażerskich
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Lipca 2011, 13:28:38 »
Witam,
dziś prezentuję teksturę EN57-1318 w malowaniu SKM Warszawa; bazującą na zdjęciach @macius5991.

Następne w kolejce są wagony podrzucone przez kolegę @maacius.

Stay tuned.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5535
  • Ten co nic nie umie
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Lipca 2011, 13:47:06 »
Dzięki Tobie MaSzyna zyska dużo wartościowych tekstur, po prostu jest świetnie :) W kiblu pamiętaj o oprawkach na lampach, na mapowaniu wystarczy wypełnić któryś kwadracik (OIDP wszystkie są opisane).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Lipca 2011, 00:15:10 »
Witam ponownie,
dzięki @szogun za słowa uznania, jeśli chodzi o poprawki to będą i tak robione przed oddaniem paczki do testów.

Dziś prezentuję wagon ICC A9mnouz z fotografii podesłanych przez @maacius.
Kolejne tekstury będą 'na dniach'.

P.S.: Jakością screenów proszę się nie sugerować, bo upload sam kompresuje mocno obrazy przez co jest jak jest ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz.
« Ostatnia zmiana: 10 Lipca 2011, 00:21:01 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Lipca 2011, 22:45:03 »
Witam,
kolejna tekstura bazująca na zdjęciach wagonu B11mnouz autorstwa @maaciusa to owoc wczorajszej pracy. W załącznikach screeny.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5829
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 329
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Lipca 2011, 22:54:59 »
W międzyczasie mógłbyś poprawić kółka w obu teksturach na monoblokowe. Obecnie masz na jedynce obręczowane (charakterystyczne znaczniki), a na dwójce koła od jakiejś lokomotywy (tarcze hamulcowe na powierzchni kół). Myślę, że po usunięciu tarcz już będą się te koła nadawać.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Preki

  • Wiadomości: 286
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Lipca 2011, 10:06:52 »
No, w końcu ktoś się zabrał za historyczny tabor. Nie ma obecnie w ruchu ani jednego wagonu sypialnego z logotypem "Wars" na burcie i o błękitnych barwach. Acz na drugim wagonie sypialnym okna powinny być inne, gdyż na teksturze widnieją okna polskie które wagon zapewne dostał około 2000 roku w trakcie naprawy. Biały pas też powinien zostać wydłużony. Nie widzę także przycisku dzwonka, wskaźnika zajętości miejsc, oraz uchwytów na numery/tablicę relacyjną.

Natomiast wagon B11mnouz posiada wózki typu GP200, gdyż jest to zmodernizowany Z2B budowy Bautzen.
Życie to nie gra... to symulator.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Lipca 2011, 16:37:13 »
Witam,
dzięki za zainteresowanie i komentarze. Jak już pisałem - tekstury będą poddawane poprawkom przed wydaniem ich do testów. Nie mniej jednak opinie i zgłaszane w tej chwili błędy są mile widziane.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

EDIT:
Chciałbym jeszcze zrobić teksturę kuszetek w dawnym malowaniu [biały pas przez cały wagon, na środku logo <PKP>] ale nie wiem czy będą materiały. Tekstura WARSowa jest zrobiona od podstaw - logo na burcie zostało odwzorowane i 'przerysowane' przeze mnie do wysokiej rozdzielczości, a następnie zostało wklejone na teksturę. To samo dot. oznaczeń. W teksturach ICC często muszę poprawiać jakość loga na boku wagonu, wtedy również posługuję się oryginalnym logiem ICC w wysokiej rozdzielczości i nakładam na oryginalną teksturę. Efekt jest o wiele lepszy, a nawet przyglądając się nikt nie jest w stanie stwierdzić że to tzw. 'repaint' (Hi-Res).
« Ostatnia zmiana: 12 Lipca 2011, 17:07:36 wysłana przez Cesky Kretek »

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2172
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 565
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Lipca 2011, 17:33:25 »
@Cesky Kretek. Co do kuszetek to napisz do kolegi kilanziom z forum PTT ( www.trainz.pl/_forum ) może będzie coś miał , albo powinien mieć :)

Pozdrawiam

Chyba o te wagoniki ci chodzi co nie ?
Emerytowany teksturowiec i menager.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Sierpnia 2011, 19:28:35 »
Witam,
zrobiłem sobie małą przerwę od robienia tekstur. Dziś przysiadłem trochę do zdjęć zalegających na dysku i prezentuję wam wagon REGIOekspres.

Pozdrawiam,
Grzegorz

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Sierpnia 2011, 20:38:32 »
Witam ponownie,
dziś zająłem się 'renowacją' kuszetki Bcdu - na podstawie zdjęć @KilanZiom. Postanowiłem odratować wagony przeznaczone na złom, jednocześnie pozostawiając klasyczne malowanie. ;) Efekt prac w załączniku.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Sierpnia 2011, 10:34:31 »
Swietnie to wyglada. ;-) Az sie chce dalej pracowac nad bautzenami i gerlitzami.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Sierpnia 2011, 10:46:05 »
No no no:) Świetna robota! Oby tak dalej.

P.S: A czy będziesz może robił wagon 1 klasy REGIOekspers-u?

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Sierpnia 2011, 14:33:25 »
Ciesze się, że moja praca motywuje kogoś do dalszego tworzenia. Jeśli chodzi o nowe modele - błagam, niech mapowanie boku wagonu będzie całe - nie pocięte jak to ma miejsce w obecnym modelu 1xxa. To jest tragedia jeśli chodzi o łączenia tych kawałków na wagonie.

Jeśli chodzi o REGIOekspres klasy 1 - mam jakieś fotki, z tego forum o którym pisał kolega @hanys, tylko muszę zapytać się autora o zgodę na wykorzystanie zdjęć. No chyba, że ktoś z was podrzuci owe ;)

Dodatkowo podrzucam screeny kuszetki Bco - 80% roboty było zrobione wczoraj - potrzebowałem okien do Bcdu :) - dziś tylko przeniosłem zlepioną całość na mapowanie.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

Offline Kamil22

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Sierpnia 2011, 01:11:06 »
Witam, mam takie pytanko do twórcy, tej paczki z wagonami pasażerskimi,. Kiedy można się spodziewać wydania jej?, i pobrania tej paczuszki.

Stylistyki nie będę poprawiał.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2011, 10:26:57 wysłana przez REWIZOR »
Eu07 Maszyna 424 Jest The Best!!!

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5535
  • Ten co nic nie umie
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Sierpnia 2011, 09:51:03 »
Chociażby jak będzie gotowa, i jak mi się będzie chciało dokończyć i wydać 152A?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Sierpnia 2011, 09:55:47 »
A tak btw to czemu ten wagon RE jest zrobiony na 152A?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5535
  • Ten co nic nie umie
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Sierpnia 2011, 09:58:19 »
No bo nie ma modelu na ten konkretny wagon, a pisałem już w BUGS że nie orientuję się w różnicach między tymi wszystkimi wagonami. Chociaż tak patrzę po zdjęciach to tym wagonom bliżej do 111A.
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2011, 10:08:24 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #20 dnia: 09 Sierpnia 2011, 10:07:20 »
Ten poczciwy wagon RE to modernizacja 111A. Zatem musicie poczekać na FLOYDa.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5535
  • Ten co nic nie umie
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Sierpnia 2011, 10:09:58 »
No tak, właśnie się skapnąłem a tknęło mnie jak na inforail zobaczyłem że jeźdżą na 4AncS.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5829
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 329
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #22 dnia: 09 Sierpnia 2011, 10:34:20 »
Szogun: no tak, ale prawie dwa metry różnicy długości chyba widać?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #23 dnia: 09 Sierpnia 2011, 11:01:36 »
A tak btw to czemu ten wagon RE jest zrobiony na 152A?
proszę się nie sugerować np. teksturą nałożoną na zły model - będę to robił tylko w celach prezentacyjnych.


Cytuj
Zatem musicie poczekać na FLOYDa.
Pytanie ile... ;)

Offline Exe

  • Wiadomości: 582
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #24 dnia: 09 Sierpnia 2011, 11:15:23 »
Zatem musicie poczekać na FLOYDa.

Ostatnio pytałem się @FLOYDa o jego 111A to mówił, że nie pożRZucił projektu tylko został zamrożony.

Cytuj
Upaść, nie upadł, ale zsotał tymczasowo zamrożony brak kompletnie czasu :(

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2011, 11:40:36 wysłana przez REWIZOR »
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #25 dnia: 09 Sierpnia 2011, 11:17:06 »
To trochę przykra sprawa, ja nie mam zamiaru wydawać tekstur które nie mają odpowiedniego modelu.
Passpacka będę dalej robił, ale jeśli chodzi o publikacje, trzeba liczyć się z tym, że czekamy na nowe modele.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #26 dnia: 09 Sierpnia 2011, 11:20:32 »
Nowego modelu 111A nie ma sensu robić gdyż model FLOYDa jest na wysokim poziomie.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #27 dnia: 09 Sierpnia 2011, 11:23:08 »
Nowego modelu 111A nie ma sensu robić gdyż model FLOYDa jest na wysokim poziomie.
Nie to miałem na myśli. Nowy model = model FLOYD'a, Twój, Szoguna...

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1679
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 85
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Grudnia 2011, 23:32:13 »
Czas odświeżyć trochę temat...
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,20050.0.html <- ten temat zmotywował mnie do odpalenia photoshopa i oto w załączniku efekty 30minutowej roboty.

Jeśli jest zapotrzebowanie, to chętnie podjąłbym się 'przerabiania' starych tekstur na nowe mapowanie. Pytanie czy warto.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Passenger Pack No.3
« Odpowiedź #29 dnia: 06 Grudnia 2011, 05:22:26 »
Jak dla mnie pomysł genialny! Kiedyś było dużo fajnych tekstur nie tylko EZT-ów. W ten sposób można wzbogacić symulator w tekstury bez wychodzenia  z domu.

EDIT: Jak dla mnie jakość nie jest katastrofalna, da się oglądać :)
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2011, 12:04:33 wysłana przez Tyrystor »