Autor Wątek:  Import pojazdów ze starszych wersji MaSzyny  (Przeczytany 11826 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 550
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Import pojazdów ze starszych wersji MaSzyny
« dnia: 05 Grudnia 2011, 12:45:09 »
Witam pięknie. Mam sentyment do czasów gdy EN57 miały żółto-granatowe/żółto-niebieskie malowanie. Niestety mam tylko EN57-001 z hamulcem knorra,a wiem,że w starszych wersjach był kibel z numerem 800 właśnie żółto-niebieski. Chciałbym również dodać na stan lokomotywy takie jak np EU(później EP)07-424,EN57-1708, w pomarańczowym malowaniu i inne jednostki występujące w paczce 2007. Mam ją zainstalowaną u siebie. Sęk w tym,że nie znam się zupełnie na wpisach więc trzeba będzie podsyłać mi pełne pliki już z gotowymi wpisami.

Offline KubaPKP

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Import pojazdów ze starszych wersji MaSzyny
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Grudnia 2011, 12:55:29 »
Pojazdy z przed roku 2010 nie są kompatybilne z PC2010, można je przystosować ale chyba raczej nie ma sensu - porównując ich jakość do "dzisiejszych" modeli. Poeksperymentuj z przenoszeniem starych tekstur na nowe - ale będą one w bardzo niskiej jakości z powodu rozciągnięcia.

Offline KormaK

  • Wiadomości: 152
  • pizzapizzapizza
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Import pojazdów ze starszych wersji MaSzyny
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Grudnia 2011, 13:29:54 »
@KubaPKP dobrze mówi. W każdym razie, da się te pojazdy dostosować do PC2010, a co do tekstur to nie ma to sensu, gdyż pamiętam, że tekstury starych kibli miały tylko budę i parę elementów i to w niskiej rozdzielczości, nawet drzwi były osobno, za dużo kombinowania. Możesz też w jakiś sposób przerobić sobie nowe tekstury, przynajmniej jakoś to będzie wyglądać lepiej, niż stare. :)
everybody lies

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil