« Odpowiedź #120 dnia: 11 Sierpnia 2013, 14:40:45 »
Powyższe rozważania są słuszne przy założeniu, że w wagonach silnikowych są tylko silniki na napięcie 15/25 kV a nie ma dodatkowych na 3 kV. Ale to by chyba było nieopłacalne (waga+koszty).
Silniki trakcyjne na 15 czy 25kV? Oj chyba nie bardzo…
Poniżej schematy blokowe dla zasilania 15-25kV AC oraz 3kV DC na E186.
« Ostatnia zmiana: 11 Sierpnia 2013, 14:42:00 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76