Autor Wątek:  Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)  (Przeczytany 80038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #60 dnia: 31 Października 2007, 16:13:45 »
Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"

Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku


Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #61 dnia: 31 Października 2007, 16:20:40 »


ET42:
Ustawiajac wysoki rozruch (f+ shift) i przekrecajac kolo nastawnika do ostatniej po zycji bez oporowej ukladu szeregowego brak mozliwosci bocznikowania. Wylaczamy wysoki rozruch , nadal brak bocznikowania i brak mozliwosci przejscia na uklad rownolegly. Nalezy zjechac nastawnikiem do zera i rozpoczac rozruch normalnie.

Czy w realu jest tak samo ?

W ET42 nie ma czegoś takiego jak wysoki rozruch i w tym exe pod F jest podpięte tzw. połączenie dodatkowe, czyli połączenie silników obu sekcji w jeden szereg.
Stusuje się je w przypadku rozruchu bardzo ciężkiego pociągu, lub w trudnych warunkach (poślizgi). Taki układ pozwala na osiągnięcie jazdy bezoporowej przy bardzo małej prędkości. Jazda na nim, rzeczywiście odbywa się do 25tej pozycji nastawnika


W (obecnie) nowym exe nie działa także przełącznik i wogle przełączanie pomiędzy hamulcem towarowym a osobowym.

Celowo zostało to usunięte?

Opóźnienia hamulca pozostały, jednak w innych lokach spoza paczki wymagają edycji plików chk.
I tak w linii Cntrl. dajemy odpowiednie wpisy
BrakeDelays=GPR {pospieszny-towarowy-osobowy}
BrakeDelays=PR   {pospieszny - towarowy}
BrakeDelays=GP   {towarowy-osobowy}
Nastawę pospieszną włączamy kombinacją ctrl+b
Witam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1"). Może tu chodzi o inne przyciski ? W każdym razie proszę o pomoc i przy okazji gratuluję wykonania kabiny ET40 w wersji "platyne". 
Witam.
Wszystko ładnie, pięknie, tylko mam jeden problem. Albo nie wiem jak załączyć ED w ET42, albo mam błąd. Próbowałem przestawiać bocznik w obie strony ale nic z tego (nie ma pozycji "-1").

Przy hamowaniu elektrodynamicznym, należy zejść nastawnikiem do zera i dopiero cofnąć dźwignię bocznika. Wtedy nastawnikiem jazdy regulujemy siłę hamowania elektrodynamicznego, mając 20 stopni tego hamowania
Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"

Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku


Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?
Prawidłowo, to jest tzw. pozycja "X"

Mozesz to bardziej rozwinac ? Dlaczego tak jest tylko w tym loku


Dlaczego do 5 pozycji pala sie lampki jazdy na bocznikach ?

Tak też jest np. w ET42. Nie widać tego za dobrze, bo w ET42 nie występuje lampka "jazda na bocznikach" Na pierwszych 3 pozycjach jest wprowadzone bocznikowanie. Można to zauważyć podczas rozruchu, że do 3 pozycji prąd rośnie, dopiero potem maleje.
Osłabienie wzbudzenia na pierwszych pozycjach, ma na celu zmniejszenie momentu obrotowego silników, dzięki czemu można łagodnie rozciągnąć skład (bez szarpnięć) podczas rozruchu.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #62 dnia: 31 Października 2007, 17:56:15 »
Witam:)

Ja ma takie pytanie:
Otóż na tym EXE po kilku hamowaniach mam problem z hamulcem. Gdy odluźniam, normalnie ciśnienie spada do 0, ale gdy dam 4 (jazda) ciśnienie wzrasta do 0,2 MPa.
Moje pytanie: czy to tak ma być (na wszystkich lokach)?? Bo muszę potem cały czas na "," (odluźnianie) jechać.

Pozdro:)

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #63 dnia: 31 Października 2007, 17:57:56 »
Przeładowanie hamulca, musisz ostrożnie napełniać :)

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #64 dnia: 31 Października 2007, 17:59:53 »
Dzięki za info. Ale czasem np. za późno zacznę hamowanie i musze na maxymalne dać a potem to już kicha;/ To da się jakoś naprawić??

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #65 dnia: 31 Października 2007, 18:07:42 »
Tutaj nie ma co naprawiać, przeładowanie czasami występuje w Oerlikonie. Po prostu napełniając, trzymasz w pozycji napełniania, tylko do ciśnienia 0,6 -0,65 i powinno być OK. W nowszej wersji będzie to troche lepiej zrobione

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #66 dnia: 31 Października 2007, 20:36:08 »
Teraz nie hamowałem z większym ciśnieniem niż 0,35 MPa w ET40, i szło gładko. Do czasu.
W scenerii quarkmceET22 gdy podpiąłem sie do składu pełnych, zahamowanych węglarek, normalnie odhamowałem skład, dość długo trzymałem, ale jak dałem "jazda" to ciśnienie wzrosło do ok 0,1 MPa.
Ale... odhamowywałem ok 2-3 minut i ciśnienie się już nie podniosło:)
Czyli cza po prostu zahamowany skład towarowy dość długo odhamowywać.

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #67 dnia: 01 Listopada 2007, 03:49:08 »
Kolejne bugi

SM03 , SN61 - brak mozliwosci odpalenia silnika. Silnik startuje ale zaraz gasnie

EW58 - brak mozliwosci odhamowania EP i klasycznego. Brak mozliwosci jazdy

ET40 - blokowanie nastawnika po przekroczeniu pradu dziala (jezeli klawiszem + jedziemy kolejno po pozycjach czekajac az blokada da nam mozliwosc przeskoczenia na kolejna pozycje) ale mam jedna uwage. Jezeli ustawimy np pozycje 2 i wcisniemy Shift i + kolo nastawnika idzie na pozycje bez oporowa. Nie wiem czy PSR powinien czekac az zmniejszy sie prad i dopiero powinno przeskoczyc na kolejna pozycje. Kiedys w lokomotywie EP05 tak dzialalo. PSR dzialal tak aby nie wybic nadmiarowego

KURS90 mogles napisac w readme.txt o tych zmianach

"W ET42 nie ma czegoś takiego jak wysoki rozruch i w tym exe pod F jest podpięte tzw. połączenie dodatkowe, czyli połączenie silników obu sekcji w jeden szereg."

Tylko dla lokomotywy ET42 ?
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 03:57:13 wysłana przez MuNiO »

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #68 dnia: 01 Listopada 2007, 09:06:38 »
"W ET42 nie ma czegoś takiego jak wysoki rozruch i w tym exe pod F jest podpięte tzw. połączenie dodatkowe, czyli połączenie silników obu sekcji w jeden szereg."

Tylko dla lokomotywy ET42 ?

Tak tylko ET42 ma coś takiego.
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 09:11:40 wysłana przez Kozi »
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #69 dnia: 01 Listopada 2007, 09:21:43 »
To teraz ja mam kilk pytań odnośnie nowego exe

 Przy jeździe lokomotywą obojętnie czy luzem czy ze składem na pozycji 0 hamulca czesto ciśnienie w cylindrze hamulcowym zaczyna rosnąć i musze go odluźniać i jechać na pozycji -1 na której czasem też ciśnienie w cylindrze ham. rośnie czy to moja wina czy to exe i czy da się to naprawić?

 Wydaje mi się że ED72 ma za szybki rozruch czy tak naprawde jest?
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #70 dnia: 01 Listopada 2007, 09:39:44 »
Kolejne bugi

SM03 , SN61 - brak mozliwosci odpalenia silnika. Silnik startuje ale zaraz gasnie

EW58 - brak mozliwosci odhamowania EP i klasycznego. Brak mozliwosci jazdy

ET40 - blokowanie nastawnika po przekroczeniu pradu dziala (jezeli klawiszem + jedziemy kolejno po pozycjach czekajac az blokada da nam mozliwosc przeskoczenia na kolejna pozycje) ale mam jedna uwage. Jezeli ustawimy np pozycje 2 i wcisniemy Shift i + kolo nastawnika idzie na pozycje bez oporowa. Nie wiem czy PSR powinien czekac az zmniejszy sie prad i dopiero powinno przeskoczyc na kolejna pozycje. Kiedys w lokomotywie EP05 tak dzialalo. PSR dzialal tak aby nie wybic nadmiarowego

KURS90 mogles napisac w readme.txt o tych zmianach

"W ET42 nie ma czegoś takiego jak wysoki rozruch i w tym exe pod F jest podpięte tzw. połączenie dodatkowe, czyli połączenie silników obu sekcji w jeden szereg."

Tylko dla lokomotywy ET42 ?
W kwestii formalnej, chyba nie przeczytałeś całego wątku. SN61 i SM03 zostało już poprawione nie masz najnowszej wersji exe. Co do shift i + było tak od zawsze. Nigdy też nie było żadnej listy poprawek do exe, jedyna poprawka o której się mówiło to hamulce.

Dziwi mnie jedna rzecz. Zarówno Kurs90 i YouBy poprawiali tylko exe, oraz wprowadzali pewne funkcje dla określonego typu nowych pojazdów. Chyba Wasze oczekiwania są nieco przerośnięte.
Ja osobiście dziękuję YouBy i Kursowi za wkład pracy i poświęcenie czasu.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2889
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #71 dnia: 01 Listopada 2007, 10:13:41 »
Również w niektórych EU07 prowadzono takie eksperymenty. Tylko nie pamiętam na których numerach. A moje pytanie brzmi, dlaczego on także miał kasownik tak jak CA/SHP?
Pozdrawiam

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #72 dnia: 01 Listopada 2007, 10:28:49 »
To teraz ja mam kilk pytań odnośnie nowego exe

 Przy jeździe lokomotywą obojętnie czy luzem czy ze składem na pozycji 0 hamulca czesto ciśnienie w cylindrze hamulcowym zaczyna rosnąć i musze go odluźniać i jechać na pozycji -1 na której czasem też ciśnienie w cylindrze ham. rośnie czy to moja wina czy to exe i czy da się to naprawić?


Przeładowałeś. Poczytaj wątek od początku gdzieś tam jest wyjaśnione.
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #73 dnia: 01 Listopada 2007, 12:35:21 »
Kolejne bugi

EW58 - brak mozliwosci odhamowania EP i klasycznego. Brak mozliwosci jazdy


Bo teraz EW58 ma 2 pozycje odhamowania. 3 Pozycja od dołu (odhamowanie ED) i pierwsza pozycja górna odhamowanie EP. Jeszcze by się tutaj przydało dołozyc 3 nastawę PSR.
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 12:37:38 wysłana przez JONIN_EZT »
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #74 dnia: 01 Listopada 2007, 16:21:26 »
Kiedyś eksperymentowano z sygnalizacją kabinową. Dzięki sygnałom z torów maszynista wiedział co jest na semaforze, zanim go zobaczył. Na ET40 czujniki KHP były zamontowane przy zgarniaczu lokomotywy.
Sygnalizacja kabinowa to tylko czesc systemu KHP. Instrukcje obslugi KHP znajdziecie na mojej stronce:
http://lokomotywownia.szwederowo.net/khp.htm
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Luke

  • Wiadomości: 35
  • Lukaszz07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #75 dnia: 01 Listopada 2007, 19:42:48 »
Jeżeli chodzi o hamowanie, to dobre jest, tylko jeden szczegół. Testowałem na byku i siódemce + kilkupudełkowy pospiech i wartości na manometrach niemalże zgadzają się z tym co jest w wężach. Dziwne trochę :)
Może jak cięższy skład dam, to uleci mi troszkę prędkość jeszcze po daniu fali :D
Pozdrawiam

Offline SP47-001

  • Wiadomości: 71
  • SU46 i Chevy Suburban - ulubione maszynki :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #76 dnia: 01 Listopada 2007, 19:53:25 »
Po zmianie wpisów w chk. ET42; ED zaczął działać. Tylko że pozycji jazdy ubyło do 20. Potem okazało się, że w paczce nie mam tej "nowej" ET42.
Jeśli ktoś był by tak uprzejmy i zapodał samego ET42 to był bym bardzo wdzięczny.

Pozdrowinki

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #77 dnia: 01 Listopada 2007, 20:01:10 »
Już w paczce jest ET42, to mój błąd. A pozycji hamowania elektrodynamicznego jest tylko 20

Poza tym czytajcie dokładnie wątek, tam przecież po coś wkleiłem charakterystykę hamowania elektrodynamicznego i widać tam dokładnie, że jest tylko 20 pozycji
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 20:03:30 wysłana przez KURS90 »

Offline SP47-001

  • Wiadomości: 71
  • SU46 i Chevy Suburban - ulubione maszynki :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #78 dnia: 01 Listopada 2007, 20:06:05 »
Nie oto chodzi. Jazda odbywa się tylko do pozycji bezoporowej szeregowej i dalej nie idzie. (tzn. do poz. 25 a nie 20, ale mniejsza o to).

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #79 dnia: 01 Listopada 2007, 20:16:37 »
Hmm masz dwie rzeczy do wyboru:
- albo ściągnąć drugi raz megapacka :)
- albo otworzyć plik ET42-A.chk i ET42-B.chk i zamienić wpis DynamicBrake=Switch
:)

Offline SP47-001

  • Wiadomości: 71
  • SU46 i Chevy Suburban - ulubione maszynki :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #80 dnia: 01 Listopada 2007, 20:25:44 »
A zmieniłem go wcześniej. Również z et22 na et24. I dalej nic.
Myślisz, że pozostaje mi tylko pierwsza opcja ?  :(

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #81 dnia: 01 Listopada 2007, 21:13:19 »

W kwestii formalnej, chyba nie przeczytałeś całego wątku. SN61 i SM03 zostało już poprawione nie masz najnowszej wersji exe. Co do shift i + było tak od zawsze. Nigdy też nie było żadnej listy poprawek do exe, jedyna poprawka o której się mówiło to hamulce.

Dziwi mnie jedna rzecz. Zarówno Kurs90 i YouBy poprawiali tylko exe, oraz wprowadzali pewne funkcje dla określonego typu nowych pojazdów. Chyba Wasze oczekiwania są nieco przerośnięte.
Ja osobiście dziękuję YouBy i Kursowi za wkład pracy i poświęcenie czasu.

Krzysiek626 o patchu doczytalem pozniej , mam ustawione nowe watki na poczatku.. Szanuje prace kolegow, ale jak sam wiesz poprawa jednego w exe powoduje psucie reszty. Bylo to juz nie raz walkowane na forum. Kazdy ma prawo do pisania o bledach ktore znalazl, ktore wczesniej nie wystepowaly.

SM03 - silnik odpala , wrzucamy klawiszem + np pozycje 5 , klawiszem / wlaczamy 1 bieg i niestety klawiszem + juz nie mozna dawac gazu :(
SN61 - brak mozliwosci pelnego odhamowania ganzika, manometr pokazuje ze cos pozostalo w cylindrze i nie chce zejsc. Sam ganzik ledwo co rusza , po podlaczeniu do skladu stoi w miejscu ..

ET40 - Blokowanie nastawnika poprzez dawanie + ladnie dziala, ale jaki juz wdusimy z shiftem to jakby tej blokady juz nie bylo 

« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2007, 21:15:51 wysłana przez MuNiO »

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #82 dnia: 01 Listopada 2007, 21:22:21 »
No i znowu nie czytasz postów do końca - wyraźnie było napisane, że trzeba ostrożnie napełniać bo się przeładuje

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #83 dnia: 01 Listopada 2007, 21:57:19 »
Najlepiej będzie jak każdy sobie sprawdzi jak się zachowuje hamulec na każdym z jego pozycji (i cierpliwie obserwuje co się dzieje na danej pozycji). Ja tak robiłem na prawie wszystkich lokach (EN57,ED72,EW58,EU07,ET22,EP09,EP08,SN61) i po sprawdzeniu wszystkich pozycji wszystko dochodziło do normy czyli zerowanie manometru cylindra hamulcowego, wrastanie na każdej pozycji lub malenie ciśnienia hamulca.. Metoda prób i błędów.

Najlepsza metoda na odhamowanie do zejsc przyciskiem 3 na ostatnią pozycję i powoli przechodzic wyżej przyciskiem 9 aż się uzyska 0.0 <- najlepiej tylko 3 i 9 używac (oczywiście przy zasadniczym hamulcu).
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #84 dnia: 01 Listopada 2007, 22:11:07 »
Napełniać, też można, ale tylko po to aby skład odhamować, a nie na siłę cały czas jechać na napełnianiu :)

Offline kolejarz LHS

  • Wiadomości: 200
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #85 dnia: 02 Listopada 2007, 02:49:12 »
Witam. Gratuluję świetnej paczki;)) Mam jeden problem na trasie Drawinowo, gdy uruchomie obojetnie jaką misję po paru minutach symek się wiesza.

PS. Czy jest w planach dodanie dymu w lokach spalinowych?? bo kiedys robił cos takiego @youBy.

Pozdrawiam.
Zóo i vystempeq' są w każdym z nas; nie pozwól by kierowały Tobą!
pozdro !1

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #86 dnia: 02 Listopada 2007, 05:39:42 »
Autor Drawinowa miał taki sam problem, też na jego trasie na moim exe symek się wieszał, okazało się, że to wina systemu, po reinstalacji problem zniknął.

Offline m11

  • Wiadomości: 21
  • Kochany wozik
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #87 dnia: 02 Listopada 2007, 13:19:51 »
Witam

Ja zauważyłem coś takiego: jeśli w ET42 przyhamuje się pomocniczym na II bezoporowej aż do odłączenia prądu, po odluzowaniu do pracy wraca tylko jeden człon (wg wskazań amperomierzy). Czy tak jest, czy to błąd amperomierzy, czy lokomotywy?

pzdr m11

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #88 dnia: 02 Listopada 2007, 13:50:37 »
Autor Drawinowa miał taki sam problem, też na jego trasie na moim exe symek się wieszał, okazało się, że to wina systemu, po reinstalacji problem zniknął.
Ja też miałem ten problem. Tylko w moim przypadku pomogła zamiana EP40 na innego loka i zapobiegawczo wyrzuciłem też wagony Z1 w starym malowaniu.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline KURS90

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
    • http://www.linia.14.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Mega Pack KURS'a 90 (ED72, ET42, ET40, EM120)
« Odpowiedź #89 dnia: 02 Listopada 2007, 15:08:37 »
Witam

Ja zauważyłem coś takiego: jeśli w ET42 przyhamuje się pomocniczym na II bezoporowej aż do odłączenia prądu, po odluzowaniu do pracy wraca tylko jeden człon (wg wskazań amperomierzy). Czy tak jest, czy to błąd amperomierzy, czy lokomotywy?

pzdr m11

drugugi człon nie jest hamowany pomocniczym i wywala w nim nadmiarowy