Tajny projekt Japończyków, którym drogi już nie wystarczają - MaszynaD.
Obejmuje on: zwiększenie wytrzymałości elementów dołu silnika - części prosto z Legendarnej Kuźni Samurajów, zwiększenie pojemności skokowej z 10.2 dcm3/cyl do 18.4 dcm3/cyl, zamontowanie 16 nowych turbosprężarek - po jednej na cylinder, montaż wyścigowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej prosto z Japonii, wyścigowe wałki rozrządu, montaż zmiennych faz rozrządu i wałków wyrównoważających w celu zniwelowania wibracji silnika na obrotach jałowych (zbyt duża wibracja jak na Japończyków :< ), ukrotnienie na stałe dwóch lokomotyw SM42 (zmiana oznaczeń na SP09) oraz powrotne uruchomienie wentylatora w kabinie. Docelowa moc jednej lokomotywy 2286KM, prędkość - wstępnie 200km/h. W planach także modernizacja wózków. Projekt stoi w miejscu z powodu zaginięcia transportu z wałami korbowymi z kuźni (prawdopodobnie komuniści maczali w tym palce). Jedyne co udało się osiągnąć do tej pory to pomalowanie lok. białą farbą za pomocą wałka, demontaż zbędnych elementów (Trzeba ciąć koszty :P) oraz odkupić cysternę na zapasowe paliwo.
;)