Autor Wątek:  Rotfl!  (Przeczytany 1674116 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1320 dnia: 23 Marca 2012, 18:10:04 »
@gruha na jakim exe?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1321 dnia: 23 Marca 2012, 18:13:31 »
Hmmm. Date mam 9 maja 2011, 905kB, napewno nie EU07_291.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1322 dnia: 23 Marca 2012, 18:16:08 »
Spoko już wiem, to exe 162 i wszystko jasne. Hierarchia się posypała na to wygląda.
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2012, 18:22:48 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline marek_n0

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1323 dnia: 23 Marca 2012, 19:29:44 »
Kolejny babol, ET22-1008. jakiś nowy pantograf czy co?
ET22-811 jest ok.
W ET22-811 jest bardzo malutki błąd, chyba że autor chciał tak zrobić: ton wysoki syreny to "a" a niski to shift+a. Jak pamiętam to zawsze było odwrotnie.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1324 dnia: 23 Marca 2012, 19:33:39 »
Że niby co? To żaden błąd tak ma być.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Kamil3

  • Wiadomości: 37
  • CT Śląsko-Dąbrowski Zakład Spółki w Katowicach
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1325 dnia: 23 Marca 2012, 19:35:47 »

W ET22-811 jest bardzo malutki błąd, chyba że autor chciał tak zrobić: ton wysoki syreny to "a" a niski to shift+a. Jak pamiętam to zawsze było odwrotnie.
[/quote] Tak właśnie jest naprawdę w ET22 ton wysoki jest "gałką" do góry a niski w dół.

Offline marek_n0

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1326 dnia: 23 Marca 2012, 20:17:51 »
Nie wiedziałem o tym.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1327 dnia: 23 Marca 2012, 21:20:33 »
Ooo ale roftl, uśmiałem sie...
Kolejny babol, ET22-1008. jakiś nowy pantograf czy co?
ET22-811 jest ok.
Durny 3DS... Używaj nowego EXE albo podmień w 201e-rw.t3d
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: bogie1
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: 201e_wozek
MaxDistance: 90
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           -0.000155926 5.22613 0.82242 1.0
NumVerts: 20442
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: banan
Type: Mesh
Name: bogie2
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: 201e_wozek
MaxDistance: 90
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.000198364 -5.2226 0.82242 1.0
NumVerts: 20862
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1328 dnia: 23 Marca 2012, 22:13:45 »
Ta podmiana, szczególnie różna liczba numverts, raczej nie wróży nic dobrego. Chyba że to celowe, żeby komuś unieruchomić byka.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1329 dnia: 24 Marca 2012, 00:22:35 »
Om nom nom nom....
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1330 dnia: 06 Kwietnia 2012, 19:44:23 »
Wyjeżdżam z łuku...
a tam SP42...
nagłe...
i zderzenie przy 20km/h.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1331 dnia: 06 Kwietnia 2012, 23:26:07 »
To chyba te wagony ninja jak ktoś je nazwał.
Ilekroć podmieniam składy na Całkowie, coś musi się dziać. Raz zamieniłem SU46 także na sukę, ale inny numerek i miałem sytuację podobną do tej Twojej. Kiedy indziej podmieniłem na jeszcze inną sukę, i w Całkowie albo Paszkach (tam, gdzie mijały się osobowe), rozerwały się wszystkie składy, i mój i AI (wagony zostały w tyle). Z tym, że to była PC2009.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1332 dnia: 06 Kwietnia 2012, 23:37:20 »
Sytuacja jest o tyle ciekawa, ze na kilkanascie wykonanych prob, tylko za pierwszym razem ST44 z towarowym nie zatrzymal sie na tej poprzedniej stacji (teraz nie pamietam) i doszlo do zderzenia z SM42. Potem probowalem powtorzyc ten blad i nic z tego, eventy tez byly (i sa) w porzadku :(
Pozdrawiam, Karol

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1333 dnia: 07 Kwietnia 2012, 00:01:12 »
To możliwe, żeby AI "w stresie" (kiedy wysyła się do niego kilka komend) nie odczytywało któregoś rozkazu? Trzeba będzie sprawdzić kiedyś na TD.
I jeszcze jedno. ODIP, @Ra pisał kiedyś o tym, że czas w jakim AI zrobi jedną pętelkę (to akurat była Jego testowa misja na TD) zależy od FPSu. Mógłby ktoś powiedzieć dlaczego?
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1334 dnia: 08 Kwietnia 2012, 15:58:07 »
Oj, mechu ze SUki nie ustąpił.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Guzik

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1335 dnia: 14 Kwietnia 2012, 09:59:26 »
SM i węglarka

Usunięty nieregulaminowy załącznik --- proszę zapoznać się z regulaminem i wkleić poprawnie.

Kamils
« Ostatnia zmiana: 14 Kwietnia 2012, 13:33:24 wysłana przez kamils »

Offline szlaban

  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1336 dnia: 14 Kwietnia 2012, 10:41:22 »
mam ten sam błąd. Jak go poprawić ????

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1337 dnia: 14 Kwietnia 2012, 10:42:13 »
Używaj Exe291...
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1338 dnia: 14 Kwietnia 2012, 10:45:38 »
Dopiero wczoraj to zauważyłem. To się dzieje tylko na EXE z paczki całościowej. Użyjcie EXE_231 lub EXE_291, a problem zniknie.

EDIT:
Z cyklu "podgląd terenu Rainsted stu procentowej prawdy Ci nie powie, zawsze warto sprawdzić w terenie" czyli AI nic nie robiące sobie z braku torów (bo teoretycznie tory tam są, z tym że nie ma tekstury szyn).
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2012, 13:29:43 wysłana przez SKP »
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1339 dnia: 16 Kwietnia 2012, 13:37:51 »
Z cyklu "podgląd terenu Rainsted stu procentowej prawdy Ci nie powie, zawsze warto sprawdzić w terenie" czyli AI nic nie robiące sobie z braku torów (bo teoretycznie tory tam są, z tym że nie ma tekstury szyn).
A jaki byłby sens niewyświetlania odcinków tylko dlatego, że nie ma tekstury? STV tak robi.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1340 dnia: 16 Kwietnia 2012, 13:42:23 »
Żaden. Ale ja nie neguję tego, tylko stwierdzam, że trzeba się upewnić jak jest w terenie ;)
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1341 dnia: 16 Kwietnia 2012, 14:10:15 »
SKP, nowy scenariusz?

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1342 dnia: 16 Kwietnia 2012, 14:22:16 »
Tak. To o czym pisałem kiedyś z luźnym topicu - Koleje Całkowskie. Chcę tam zastosować  m.in. takie "bajery" jak tory "pożerające" pojazdy. Z tym, że wielu osobom nie podoba się wybrana przeze mnie lokomotywa - SN61. Obawiam się, że wiele osób od razu zmieni pojazd na inny. A szkoda, bo esena nie jest używana w żadnym scenariuszu, a idealnie pasuje do Całkowa.
EDIT: Narazie tego pożerającego toru nie mogę zastosować, bo nie mam dostępu do najnowszego EXE.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2012, 14:27:33 wysłana przez SKP »
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1343 dnia: 16 Kwietnia 2012, 14:43:01 »
Gdyby odnowić model SN61, to by był według mnie najlepszy pojazd w symku.

"Pożerające tory?"

Sam nie lubię SN61, lepiej sukę, a ganz jako AI :)
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1344 dnia: 16 Kwietnia 2012, 14:49:28 »
Poczytaj dokumentację EXE na warsztacie dostępnego wyłącznie dla betatesterów na stronie www.rainsted.com/pl.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1345 dnia: 16 Kwietnia 2012, 17:04:26 »
A co chcesz przez to zasymulować? Kradzież pociągu? :)
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1346 dnia: 16 Kwietnia 2012, 17:10:44 »
Nie. AI po dojechaniu do końca scenerii po prostu "zniknie".
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1347 dnia: 16 Kwietnia 2012, 17:12:09 »
Czyli zyskamy przez to większy FPS?
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1348 dnia: 16 Kwietnia 2012, 17:24:17 »
Nie.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #1349 dnia: 16 Kwietnia 2012, 17:25:50 »
Czyli zyskamy przez to większy FPS?
Zwiększony ruch.