Autor Wątek:  EW58, EW60 i EW55  (Przeczytany 128342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #90 dnia: 05 Czerwca 2007, 12:51:02 »
Cytuj
1 czy da rade zrobic ciemniejsze tekstury aby byly bardziej realistyczne? (moze zmienic balans bieli )

2 dlaczego doczepa jest napdna a nie czlony sterujace ?

3 dlaczego sa takie dziwne wpisy w *.chk

4 co daje ten wpis do scn : (nazwa taboru itp) connected 55 0 enddynamic


ad1 mozesz zrobić. Jak pisałem wczesniej to tekstury oryginalne z modelu a nie fototekstura. Pisałem prosbę o to by ktoś je zrobił chociaz jesli nie teksture to dostarczył zdjęcia na nie ale zero odzewu więc nie narzekać.

ad2 poniewaz kiedy zrobilem czlony sa i sb jako sterujace a srodkowy jako doczepny to jednostka jechac nie chciała więc fizyka z en57 jest. Proszę bardzo moze ktoś kto się zna na chk to opanuje tak by działalo podobnie do oryginału?

ad3 tzn jakie wpisy? co masz na mysli?

ad4 to taki moj glupi nałóg czyli kazdy mozliwy sprzeg tj:

sroba
przewod pneumatyczny
przewod sterujacy
sterowanie wielokrotne
mostek przejsciowy

mozna spokojnie dac sprzeg 23 lub po staremu 7

Tak jak pisałem to co jest tak zostanie i nie bede przy tym juz grzebał gdyz nie mam na to wogule czasu. u mnie wersja obecna działa bez zarzutu. kabina sie ładuje i jezdzic mozna.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Helmutt

  • Wiadomości: 78
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #91 dnia: 05 Czerwca 2007, 13:21:03 »
@EP08
Zatem wszystkiego najlepszego na nowych torach życia.
Myślę, że jeszcze nie raz się tu pojawisz. I nie martw się, żonę trzeba z koleja oswajać, ja swoją "oswoiłem" i mam czas i na nią i na "symka" ;)
Sekcja Eksploatacji ISE Wielki Kac

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #92 dnia: 05 Czerwca 2007, 13:30:14 »
No mam nadzieje :)
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #93 dnia: 05 Czerwca 2007, 15:07:29 »
Witam!

Można prosić o wystawienie EW55 i EW58 na inny serwer? Bo EW55 nie ściąga (nie można odnaleść blablabla) a w EW58 chce mi zapisać jakiś zqfa0c.htm .

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #94 dnia: 05 Czerwca 2007, 15:38:22 »
Cytat: "EU7_304"
Witam!

Można prosić o wystawienie EW55 i EW58 na inny serwer? Bo EW55 nie ściąga (nie można odnaleść blablabla) a w EW58 chce mi zapisać jakiś zqfa0c.htm .

kliknąłem w ten link.
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/
tam są dodatki EP08-015, nie mam trudności w ściągnięciu Ewuszek
a ponad to jest tam jeszcze kilka dodatków..

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #95 dnia: 05 Czerwca 2007, 16:55:39 »
tak zgadza się. na moim ftp umiescilem na wszelki wypadek pliki ewuszek. Ponadto na lycosie znajduje sie poprawiona paczka do ew58.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #96 dnia: 06 Czerwca 2007, 08:38:37 »
Wstawiłem kabinę EW58 do EW60. Te kabiny są podobne, więc dopóki nie będzie przerobionej wersji na EW60 będzie można tym pojeździć. Problem tylko z prześwitywaniem na wylot po otworzeniu drzwi z braku wnętrza. Tego już nie zrobię, bo wnętrze w EW58 jest jako model zewnętrzny. Nie było tu problemu z fizyką, bo EW60 ma tak samo jak żółtek wagon silnikowy w środku.

Link do paczki: http://www.kurczak.one.pl/~janek/Kolej/Maszyna/EW60.rar

Wpisy

Do dynamic


EW60-RA
EW60-ra
1

EW60-S
EW60-s
0

EW60-RB
EW60-rb
1


Do scnenerii:

Dla EW60-001
node -1 0 EW60-001ra dynamic PKP\EW60 EW60-001-ra EW60-RA 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EW60-001s dynamic PKP\EW60 EW60-001-s EW60-S 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EW60-001rb dynamic PKP\EW60 EW60-001-rb EW60-RB 0.0 connected 23 0 enddynamic

Dla EW60-002
node -1 0 EW60-002ra dynamic PKP\EW60 EW60-002-ra EW60-RA 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EW60-002s dynamic PKP\EW60 EW60-002-s EW60-S 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EW60-002rb dynamic PKP\EW60 EW60-002-rb EW60-RB 0.0 connected 0 0 enddynamic

PS W planie wstawienie kabiny EN57 do EW55
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #97 dnia: 06 Czerwca 2007, 10:39:55 »
Cytat: "janek32"
Wstawiłem kabinę EW58 do EW60. Te kabiny są podobne, więc dopóki nie będzie przerobionej wersji na EW60 będzie można tym pojeździć.

Pojezdzic to moze i sobie mozna ale czy sa podobne? Kolega chyba nigdy kabiny EW60 nie widzial ;) Co do wstawiania kabin to do EW60 proponuje kabine ED72.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #98 dnia: 06 Czerwca 2007, 13:12:11 »
A dokladniej to EW ma kabine jak jednostki o numerach 1900 z tymze ma takze jakis inny dziwny hamulec tzn zawor hamulca EP.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #99 dnia: 06 Czerwca 2007, 13:19:50 »
ponawiam zdjęcie kabiny (starej) EW60
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=4340

Zgadzam się z kolegą @ET22_RULZ Sens wstawiania kabiny od EW58 może i ma ale ja jestem przeciwny to już lepiej dac z ED72 bo już bardziej podobne do siebie są.
Niestety na fotce są resztki hamulca. Nie wiem nawet co to za rodzaj był. Szkoda że tylko ta jedna fotka się uchowała no chyba że ktoś ma więcej takich fotek.

Proponuje jeszcze tylko zmianę nazw .chk dla EW58 i EW60. Fabryczne oznaczenia PaFaWag (z listy oznaczeń taboru która kiedyś się pojawiła na forum)
//EW58 (3WE) silnikowy(301B) (w przypadku 2 identycznych 301BA 301BB) doczepny(401B)


//EW60 (6WE)
(Rozrządczy A 404B) (Silnikowy 302B) (Rozrządczy B 405B)
Różnica pomiędzy A i B jaką wypatrzyłem jest taka że w B nie ma wywietrzników nad 3 drzwiami po obu stronach. A tak to nie wiem jakie jeszcze różnice wychodzą z tego.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #100 dnia: 06 Czerwca 2007, 16:40:05 »
Cytat: "ET22_RULZ"
Cytat: "janek32"
Wstawiłem kabinę EW58 do EW60. Te kabiny są podobne, więc dopóki nie będzie przerobionej wersji na EW60 będzie można tym pojeździć.

Pojezdzic to moze i sobie mozna ale czy sa podobne? Kolega chyba nigdy kabiny EW60 nie widzial ;) Co do wstawiania kabin to do EW60 proponuje kabine ED72.
Dokładnie. Kabiny EW58 ani EW60 nie widziałem. Zrobię nowszą wersję z kabiną od ED72. W planie wstawienie kabiny EN57 do EW55. Czy kabina EW55 jest podobna do kabiny EN57?
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #101 dnia: 06 Czerwca 2007, 16:45:47 »
Tak ale wstaw chociaz obiekt plane bo wnetrze za kabina jest inne.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #102 dnia: 06 Czerwca 2007, 16:49:07 »
Ale co to jest ten obiekt plane, i jak go wstawić. Nie mam 3DSMaxa, więc jak go wstawić? Bo w notatniku umiem edytować. Domyślam się, że to drzwi.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

pol102

  • Gość
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #103 dnia: 06 Czerwca 2007, 18:06:19 »
plane to generalnie płaska powierzchnia, aczkolwiek można edytować poszczególne punkty tworząc powierzchnię która nie jest płaska :D

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #104 dnia: 06 Czerwca 2007, 18:21:19 »
Robie to wnetrze z wnetrza ew58 do ew60. Nie mam planow a tylko raz w zyciu jechalem nim wiec robie tylko z fotki. Jak bedzie cos nie tak pisac i rysowac jak ma byc. Puki co paczka z EW60 i wnetrzem laduje się juz na lycosa. Posle ja tez na sendspace. Nie pisać ze są niedociagnięcia. Goni mnie czas przed weselem a chce to wam dać by chociaz jako AI nie robiło wstydu. Moze w ciągu 2 dni coś z ew55 wymysle ale nie wnetrza tylko przedsionki z en57 dam.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #105 dnia: 06 Czerwca 2007, 22:32:02 »
Cytat: "janek32"
W planie wstawienie kabiny EN57 do EW55. Czy kabina EW55 jest podobna do kabiny EN57?

Jest bardzo podobna. Jedyne roznice to: inne sterowanie pantografami (zamiast grzybka jest przelacznik dzwigienkowy dzieki ktoremu mozna opuscic tylny pantograf bez potrzeby opuszczania przedniego), hamulec Knorr EP i OIDP czuwak pasywny.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #106 dnia: 06 Czerwca 2007, 23:09:28 »
Witam

podczas testowania EW58 na łukach o bardzo małym promieniu zauważyłem że wózki nie pracują zgodnie z łukiem (czyli nie do końca zmienia swoje położenie przy pokonywaniu łuku)

Wcześniej tego nie przyuważyłem i myślałem że było ok i przepraszam za niedopatrzenie.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #107 dnia: 07 Czerwca 2007, 09:44:52 »
Cytat: "pol102"
plane to generalnie płaska powierzchnia, aczkolwiek można edytować poszczególne punkty tworząc powierzchnię która nie jest płaska :D
To wszystko w porządku. Tylko jak napisałem w poście wyżej NIE MAM 3DSMAXA więc potrzebuje kod do wpisania w Notatniku. Dopóki się nie dowiem jak wstawić w Notatniku obiekt plane nie udostępnie ani EW60 z kabiną od ED72, oraz EW55 z kabiną EN57, choć są zrobione. To po prostu nie ma sensu, bo ja się popatrzy do tyłu to w ED72 jest inne wnętrze + drzwi nachodzące na ścianę, a w EW55 przedsionki nawet są, ale też drzwi nachodzą na ścianę.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #108 dnia: 08 Czerwca 2007, 00:18:06 »
W kolorach sprężarka jest w członie "d" i jest w  kabinie prawie w ogóle niesłyszalna . W tym przypadku proponuje coś takiego w plikach EW58-sa.mmd i EW58-sb.mmd zahashować wpis sprężarki
(dla tych co nie wiedzą //compressor:en57_compressor_start.wav,en57_compressor.wav,en57_compressor_stop.wav 100
)
, a w pliku EW58-d.mmd zamienić wpis sprężarki na (
compressor: en57-1267_compressor_start.wav,en57-1267_compressor.wav,en57-1267_compressor_stop.wav 30
)
Zmieniłam rodzaj dzwięku sprężarki ponieważ kolory mają sprężarkę dwustopniową i bardziej taki dzwięk pasuje.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #109 dnia: 08 Czerwca 2007, 09:35:00 »
Cytat: "janek32"
NIE MAM 3DSMAXA
no i?
Cytat: "janek32"
Dopóki się nie dowiem jak wstawić w Notatniku obiekt plane nie udostępnie ani EW60 z kabiną od ED72, oraz EW55 z kabiną EN57, choć są zrobione.
Nagłówek zostaje ten sam, podmieniasz tylko kolor, mapowanie, wierzchołki, ew. parenta, no i oczywiście nazwę. Potem ustalasz transforma odpowiedniego (mozesz wyzerować, tzn. doprowadzić do postaci1 0 0 0
0 1 0 0
0 0 1 0
0 0 0 1
, gdyż wtedy podmieniasz tylko współrzędne w wierzchołkach i kontrolujesz je wprost. Najlepiej wstawić obiekt nadrzędny z takim transformem do wszystkiego, wtedy się będzie od razu ładnie kabina bujała). W numvertices/numverts wpisujesz ile masz wierzchołków. Wpisujesz te wierzchołki w formacie:
-X Z Y Mx My
Mx, My to wspolrzedne punktu mapowania (w ulamku)
X, Y, Z to wspolrzedne wierzchołka.
Pamiętaj o odpowiedniej kolejności wierzchołków, bo, ponieważ plane jest jednostronne, wyświetlana strona zależy od ich kolejności (OIDP przeciwnie do ruchu wskazówek zegara).

Prościej się nie da wytłumaczyć.
Pozdrawiam i miłego robienia w t3d.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #110 dnia: 08 Czerwca 2007, 11:05:27 »
pytanie do przetwornicy. Czy w kolorach przetwornica też jest w D czy w SA i SB bo za często nie jeżdżę i jedynie widzę jak jeździ (właśnie prze chwilą sobie jechał). I pewnie też dźwięk jest inny. Chodzi o dopracowanie MMD.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #111 dnia: 08 Czerwca 2007, 14:44:08 »
Cytat: "JONIN_EZT"
pytanie do przetwornicy. Czy w kolorach przetwornica też jest w D czy w SA i SB bo za często nie jeżdżę i jedynie widzę jak jeździ (właśnie prze chwilą sobie jechał). I pewnie też dźwięk jest inny. Chodzi o dopracowanie MMD.
Ja mam dopracowane mmd z dźwiękiem przetwornicy i odpowiedniej sprężarki w odpowiednim członie. Podejrzewam że przetwornica jest w sa i sb, bo przecież one mają silniki
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #112 dnia: 09 Czerwca 2007, 00:04:09 »
Przetestowałem EW razem ojcem maszynistą .Wiem, wiem fizyka od EN-ki ale takie uwagi które napisałem poniżej może pomogą stworzyć lepszą fizykę

Pierwsza sprawa dowiedziałem się ostatnio , że EW nie posiadają CA jedynie SHP.

Druga sprawa hamulec EW różni się od hamulca EN. Hamulec EW jest to potencjometr którym reguluje się siłę hamowania. Dodatkowo EW posiadają dodatkowy zawór elektro-  pneumatyczny, działa on przy prędkości 48 km/h. Zaczynamy hamować z prędkości 60 km/h i damy ciśnienie 0,4 to po zadziałaniu  tego zaworka przy 48km/h ciśnienie automatycznie spadnie do 0,25 i niemożna zwiększyć ciśnienia powyżej tej sumy. Zastosowano takie rozwiązanie żeby nie skuwać składu, jest to coś w stylu automatycznego odluzowywacza.

Trzecią sprawą jest ilość pozycji nastawnika kierunkowego, EW posiadają tylko 3 pozycje:P,O,TW, czyli nie posiadają tak zwanej drugiej prędkości.

Czwarta sprawa zauważyłem że nastawnik posada 7 zamiast 5 pozycji poza tym EW na pociągowej schodzą z oporowej dopiero przy 60km/h. a nie jak EN na szeregowej przy 35 km/h.
P. S. silniki w kolorach są bezpośrednio pod kabiną. Klapy silników w kabinie.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #113 dnia: 09 Czerwca 2007, 10:56:36 »
ja jeszcze znalazłem takie info

Cytat: "z jakieś strony internetowej"
Witam
Dzięki uprzejmości Kolegi grupowicza , mam przed sobą fabryczną
charakterysrykę silnika LKa435 i pragnę na gorąco podzielić się
wiadomościami o tej maszynie:
Cechą wyróżniającą go z innych silników , oprócz tego że jest to
jedyny typ na PKP który mając izolację na 3kV pracuje tylko na 750V to
jesze jest jedynym u nas w którym zastosowano dla zmniejszenia
strat przy rozruchu oporowym tzw. przewzbudzanie. Przewzbudzanie
daje nam zwiększenie momentu oraz pozwala nam na zejście z oporów
przy mniejszej prędkości. Przewzbudzanie polega na takim doborze
parametrów uzwojenia wzbudzenia jak: grubość przewodów nawojowych,
liczba zwojów że w efekcie przy ograniczonych gabarytach silnika
otrzymujemy dużo amperozwojów ,ale że zastosujemy cieńsze przewody
które szybciej się nagrzewają ze wzgledu na większe straty omowe to
uzwojewnie stojana (bieguny główne) nie może pracować ciągle
z tym samym prądem co wynosi prąd ciągły wirnika równym w tym
przypadku 300A (340 prąd godzinny).Silnik LKa435 może pracować ciągle
jako całość z prądem =300A pod warunkiem że bieguny główne są
zbocznikowane rezytorem tak że dają strumień o wartości 0,625 pełnego
pola (przy 300A oczywiście). Silnik ten przy 750V na zaciskach
i stopniu wzbudzenia 0,625 oraz prądzie 300A rozwija 1180 obr/min
(przy prądzie godzinnym 340A rozwija 1113 obr/min) a sprawność jego
wynosi 91,4%.
Efekt takiego rozwiązania:
1180 obr/min (300A i w=0,625) =55,7km/h
prąd 400A (minimalny prąd ostatniego stopnia PSR-a)= ok. 1040 obr/min=49km/h
a teraz sytuacja przy pełnym wzudzeniu w=1 (100% pola)
300A =975obr/min = 46km/h
400A =880obr/min = 41,5km/h (czyli przy takiej prędkości kończymy rozruch
oporowy na EW58 w warunkach gdy w sieci=3kV a przekaźnik samoczynnego rozruchu
mamy na najwyższej pozycji).
EW58 przy prędkości 120km/h zachowuje jeszcze 1500kW (stopień wzbudzenia 0,216
Prąd 300A i sprawność już tylko 83%) mocy czyli prawie tyle
samo co przy tej prędkości EU07 , a co to może oznaczać dla istniejącego
jeszcze zapasu siły przyspieszającej przy tej szybkości dla EW , to
może sobie wyobraźić ten kto prowadził skład EU07+2wagony (jak taka
"zero-siedem" jeszcze chce przyspieszać przy tej prędkości z takim lekkim
składzikiem). Dla porównania EN57 już przy 110km/h traci możliwość
dalszego przyspieszania (opory ruchu zrównują się z siłą napędową a moc
to już zaledwie ok.400kW). Możliwości osiągania max siły przyspieszającej
drzemiące w tych silnikach i tak się nie wykorzystuje ponieważ
Dolmel określił max. prąd na 570A a EW58 w obecnym stanie jeżdzą
na 400-420A (nadmiarowe ustawiono na 500A) to samo dotyczy EW60.
Na zakończenie dodam parametry przekładni:
EW60 71/16
EW58 69/18
To narazie tyle i Pozdrawiam (cdn.)
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #114 dnia: 09 Czerwca 2007, 10:59:27 »
Nie musicie sie glowic i szukac, mam wszystkie potrzebne charakterystyki silnika i pojazdu do EW58 oraz dane opornikow rozruchowych ;) Fizyka bedzie gotowa jak bedzie gotowy ostateczny model ;)
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #115 dnia: 09 Czerwca 2007, 13:27:24 »
Po przyjrzeniu się EW58 z symka zobaczyłem takie drobne mankamenty tablica i sprzęg powinny znajdować się lekko niżej kolory mają obłą krawędź dachu, nie płaską jak w modelu.

I jeszcze ciekawostka:

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #116 dnia: 09 Czerwca 2007, 18:16:37 »
Wiec tak model jest jaki jest i inny nie bedzie. Juz jutro wyjezdzam do narzeczonej i wracam po wlasnym slobie i co? koniec z modelowaniem, robieniem teksturek i bawieniem sie symkiem. Zycie sie zmienilo. Tak więc z mojej strony to ostatnia i oficjalna wersja jaka zrobilem. Znajduje sie na lycosie. Kolega @kolejarz moze sie za ten model kiedys wezmie, to moze cos z tego bedzie i wtedy wszystkie te uwagi przekazujcie jemu.

Przy okazji po przeprowadzce nie bede mial netu i w zaden sposob nie bede mógł się z Wami kontaktowac przez blizej nieokreslony czas. Moze to byc tydzien, dwa lub 3 a moze nawet i 2 miesiące. Tak więc proszę samemu spruubować rozwiązywac problemy z tymi modelami.

Pozdrawiam i zyczę wszystkim owocnych prac nad wszelkimi dodatkami do naszego starego i poczciwego symka.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #117 dnia: 09 Czerwca 2007, 20:32:42 »
słuchaj jeżeli chodzi o sprzęgi to w EN57 jest tak samo czyli za wysoko. Możliwe że może kiedyś ktoś to poprawi.

Kolego @EP08_015 dziękujemy za wszystko co żeś włożył do Symka. Życzymy wielkiego pożytku z żony i czekamy na wielki powrót
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #118 dnia: 01 Sierpnia 2007, 17:10:13 »
Co to jest Wał kułakowy??

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
EW58, EW60 i EW55
« Odpowiedź #119 dnia: 01 Sierpnia 2007, 17:52:54 »
Cytat: "SM31"
Co to jest Wał kułakowy??


http://www.transportszynowy.pl/eztrozruchjazda.php <- mniej więcej środek strony
The Frog