Autor Wątek:  ciśnienie na manometrze ?  (Przeczytany 10951 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 1
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #30 dnia: 23 Października 2006, 15:42:22 »
Cytat: "AIR"
nie odpowiada to żadnej pozycji bezoporowej w symulatorze, a na oporach nie można jedździć[...]


Myślę, że z wiaduktu nie jesteś w stanie precyzyjnie określić położenia nastawnika jazdy. Poza tym, jaką masz pewność, że maszynista nie przeprowadza rozruchu? W pociągach towarowych (zakładam, że widziałeś byki przy poc. towarowych) rozruch jest o wiele dłuższy niż w pasażerskich.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #31 dnia: 23 Października 2006, 17:31:46 »
Gdyby realistyka byla wspaniale bardzo dobrze odwzorowana to przy dlugich ciezkich skladach i przy szlaku pagorkowatym nie jeden z nas porwałby skład. A jezeli chodzi o ustawienie nastawnika to czy znasz warunki miejsowe szlaku? Moze akurat mech zaczyna rozruch bo bylo jakies zwolninie albo przed wiaduktem konczy hamowanie kontrolne itp.

Offline AIR

  • Wiadomości: 379
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #32 dnia: 23 Października 2006, 17:39:36 »
nie ma ograniczeń, a pociągi to były w większości pospieszne jadące 80km/h więc bez sensu jechać na oporach, a widziałem dokładnie bo patrzyłem na te dwa "promienie" które narysowałem (w każdym byku zresztą widze dokładnie to samo).
Czyli uważacie że w symulatorze dobrze jest to ustawione?
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Października 2006, 11:42:20 »
Po pierwsze. Jak paczysz z wiaduktu to zobacz czy świeci się lapmka jazdy na oporach.
Po drugie. Kto wam powiedział że na oporach nie można jeździć? Można a nawet trzeba. Czasem pozycja bezoporowa może być za wysoka. Na oporach nalezy jednak jechać jak najkrócej, zwłaszcza przy dużych prądach.

Offline AIR

  • Wiadomości: 379
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Października 2006, 13:36:59 »
lampke w dzien już nie jest tak łato zobaczyć jak nastawnik:/

ale ktoś kto był na ET22 i widział nastawnik na bezoporowych pozycjach może powiedzieć czy się zgada symulator z rzeczywistością pod tym względem?

A może w niektórych maszynach kierownice są do góry nogami?
bo w filmie "przez szybę EU07" EU07- 424 ma odwrotnie nastwnik niż jest w symulatorze
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #35 dnia: 24 Października 2006, 18:32:26 »
Hejnal - wydaje mi się, że jeśli pozycja bezoporowa jest za wysoka, to schodzisz na niższą bezoporową, a jeśli jest za niska, to zostaje bocznik do regulacji.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #36 dnia: 24 Października 2006, 18:32:30 »
Jeszcze raz Ci powtarzam nie sugeruj sie wygladem kierownicy ktora sterowany jest mechanizm nastawnika.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 1
ciśnienie na manometrze ?
« Odpowiedź #37 dnia: 24 Października 2006, 22:35:36 »
Cytat: "hejnal"
Można a nawet trzeba.


Co masz na myśli?

Cytuj
Czasem pozycja bezoporowa może być za wysoka.[...]


Pozycje oporowe NIE są trwałymi pozycjami jezdnymi, więc jak już napisał @EU05 jedynie niższa bezoporowa (lub niższa bezoporowa+boki).
Nie raz już widziałem efekty nieumiejętnej jazdy (zwłaszcza przy ciężkich poc. towarowych), kiedy całe segmenty oporów rozruchowych były ze sobą stopione.