Oto efekty moich testów i pomiarów:
poz. | cylinder | PG | czas* luz. G| czas* luz. P|
0 (jazda) | 0,0 MPa | 0,50 MPa | ----------- | ------------ |
1 | 0,12 MPa | 0,45 MPa | 9 sekund | 8 sekund |
2 | 0,24 MPa | 0,39 MPa | 37 sekund | 20 sekund |
3 | 0,32 MPa | 0,37 MPa | 49 sekund | 24 sekundy|
4 | 0,40 MPa | 0,35 MPa | 54 sekundy | 27 sekund |
5 | 0,40 MPa | 0,28 MPa | 4 sekundy**| 3 sekundy**|
6 | 0,40 MPa | 0,0 MPa | 5 sekund**| 4 sekundy**|
Pozycja hamowania "1" odpowiada pierwszej pozycji hamowania w symulatorze itd. Pozycja "6" to hamowanie nagłe.
* - jako czas luzowania przyjąłem czas opróżnienia cylindra hamulcowego z pozycji hamowania do pozycji "jazda", gdyż przy popełnianiu wszystkie czasy były bardzo zbliżone; nie mierzyłem czasu napełniania przewodu głównego, gdyż czas ten jest indywidualny dla każdego składu poc.
** - luzowanie przy konieczności użycia przycisku "luzowanie"