Dziękujemy za skorzystanie z usług i zapraszamy ponownie!
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r13.exe
W eu07.ini mozecie sobie wpisac teraz mnoznik do bujania w 3 kierunkach
shakefactor 5.0 1.0 1.0
Kolejno parametry dla osi:
przod/tyl
lewo/prawo
gora/dol
A tak na powyższej konfiguracji wygląda ruszanie i hamowanie kiblem (łeb mam po obijany)
Efekt fajny, lecz za bardzo przesadzony...
90% szarpnięcia jednostek po wejściu na przetok jest związane z bardzo już słabym złączeniem wagonów.. są luzy i dlatego szarpie.. dlatego na takich pojazdach najczęściej ruszą się delikatnie przychamowanym i po zadaniu P się luzuje.. efekt na w/w filmie przesadzony.
Druga sprawa.
Przy wejściu na równoległą jak jednostka jest dobrze podkręcone to będzie delikatne szarpnięcie ale... w większości przypadków tak nie jest.. jest po prostu płynne (jak na jednostkę) przejście. Hamowanie tak samo... może powyżej 0.2 atm będzie taki efekt albo przy nagłym ale to również nie będziesz tzw walić głową w szybę XD
Efekt super ale... ruch kamery powinien być delikatniejszy bo te efekty są w realu delikatniejsze.
Kolejna sprawa błagam was... dlaczego te jednostki tak tragicznie w maszynie hamują.. jest zasada, że każda jednostka z każdej kabiny hamuje inaczej...
Niektóre są bardzo dobrze wyregulowane i potrafią się zatrzymać z prędkości 110 km/h w około 420 metrów dając w cylindry 0.15.. są też czołgi co i w 900 metrów mają problem się zatrzymać przy hamowaniu 0.2 atm no ale to są raczej mało spotykane kwiatki.. no najczęściej z mojego doświadczenie to jednostka z hamowaniem 0.15 atm zatrzyma się w około 450-550 metrów... a w maszynie to leci jak czołg i prędkość nie spada..