Ankieta

Czy implementować PBRy z exe Jana do siebie?

Tak
62 (84.9%)
Nie
11 (15.1%)

Głosów w sumie: 73

Głosowanie skończone: 05 Marca 2025, 19:10:57

Autor Wątek:  siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój  (Przeczytany 26268 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6370
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2314
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #30 dnia: 06 Stycznia 2025, 14:50:56 »
Dlatego rozpisałem jak jak powinno to wyglądać, jakby Hirek chciałby podejść do tematu.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #31 dnia: 06 Stycznia 2025, 14:53:16 »
Zrobię to tak, że jeśli mamy hebelek od WS rozbity na dwa elementy to ten od wylaczenia bedzie bistabilny poprostu.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6370
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2314
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #32 dnia: 06 Stycznia 2025, 15:02:22 »
Na wszelki wypadek bym proponował to jako trzecią opcję.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #33 dnia: 06 Stycznia 2025, 15:38:30 »
To może zaimplementować tą logikę w momencie gdy jakiś wpis w fizie w sekcji switches bedzie dopisany?
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline Guliwer1216

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #34 dnia: 06 Stycznia 2025, 18:26:41 »
Fajnie byłoby zobaczyć, możliwość działającego rozrządu podczas uruchamiania lub wygaszania Siódemek.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2016
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4013
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #35 dnia: 06 Stycznia 2025, 19:43:45 »
Nie wiem czy to było, ale przydałyby się rozbudować stukoty. Zamiast jednego pliku mamy pulę kilku różnych dźwięków stukotów, które są na bieżąco losowane. Żeby było prościej to zamiast losowania np. predefiniowaną listę kolejności odtwarzania kolejnych dźwięków typu stukot 3, stukot 5, stukot 3, stukot 4, stukot 2, stukot 4, stukot 2, stukot 1, stukot 5, stukot 1 i od początku. Głównie przydałoby się to pod kątem pojazdów z kabiną, gdzie to jest najbardziej słyszalne.
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2025, 19:44:53 wysłana przez DieselPower »

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #36 dnia: 06 Stycznia 2025, 20:51:56 »
Dzisiaj wlatują następujące featurki (zamówione przez Kermita):

Lampka aktywacja kabiny
W mmd wpis i-cabactived

Lampka działania JAKIEGOKOLWIEK kompresora w pojezdzie:
W mmd wpis i-compressorany

Na niskich prędkościach zwykłych haslerów prędkość 0 może zatrzymać się na losowej wartości z zakresu 0-5 przy normalnym zatrzymaniu i 0 do nawet 20 przy mocniejszym. (symulacja haslerów, w których silnik ma niskie opory)

Można teraz ustawić maksymalną prędkość jaką wyświetli prędkościomeirz analogowy w kabinie
Klucz MaxTachoSpeed w sekcji Cntrl. w pliku fiz pojazdu - jesli nie zdefiniowano tego pozostanie stara logika Vmax * 1.05

Można również ustawić prędkość, powyżej której uruchamiana jest blokada drzwi
Parametr DoorLockSpeed w sekcji Doors: w pliku fiz pojazdu

PR
EXE x64

Zapraszam do testowania i zgłaszania błędów/opinii w tym wątku :)

No i jakby kogoś interesowała aktualna todolista to proszę:

Bliska przyszłość
- światła długie do traxxowatych/vectronowatych
- dzwiek skladania/rozkladania lusterek
- lampka wentylatory wylaczone do AKMowatych (czekam na objaśnienie logiki)
- stany universali 0-9 w lowpoly (można będzie wtedy zaimplementować otwierane drzwi/okna opuszczane rolety itp)
- wskaźniki stanu hamulca dla nowszego taboru (te czerwono/zielone)

Daleka przyszłość
- losowanie stukotow w czasie rzeczywistym
- przełącznik oswietlenia sufit-0-podswietlenie pulpitu i 0-pulpit-sufit
- rozbicie hebelka od WS na podtrzymanie WS i Impuls załączania

Plany fantazyjne (możliwe że nigdy nie będą zrealizowane, albo będą dopiero gdy ogarnę jak działa każda linijka kodu w exe)
- dodanie formatu .mmd.json celem rozbudowy możiwości formatu
- dodanie wszystkich dźwięków z sekcji sounds z podziałem na wewnętrzne/zewnętrzne i dalej ze względu na wariant toru
- działające wycieraczki
- ośnierzanie się taboru zimą
« Ostatnia zmiana: 06 Stycznia 2025, 21:12:05 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 497
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 278
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #37 dnia: 07 Stycznia 2025, 12:30:13 »
A może by w końcu dać blokadę dla AI na rozruch do połowy amperomierza? Teraz jeździ pod kreskę co przy ciężkich składach na linii z profilem kończy się rozrywaniem składów.
Łukasz Jachimek

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #38 dnia: 07 Stycznia 2025, 13:47:52 »
Dzisiaj kolejne duperele wyskrobane w nocy.

Link do exe:
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r3.exe

Proszę o sprawdzenie czy system przyciemniania świateł działa w nowych wozach jak i czy zachowana jest kompatybilność w starych!

Lista zmian:
- Mamy nowe opcje reflektorow - klucze w modelu: highbeam12 highbeam13 highbeam22 highbeam23
- Nowy 4 lub 5 pozycyjny przełącznik przyciemniania reflektorów (wariant definiowany wpisem ModernDimmerOffPosition w sekcji Switches). Przelacznik ma klucz moderndimmer_sw i nalezy go zdefiniowac w sekcji cabXdefinition
- W fizach mamy teraz nową sekcję Headlights:
- W tej sekcji mozemy ustawic kolor/odcien na jaki swieca reflektory naszego pojazdu. LampRed LampGreen i LampBlue - odpowiednio RGB - wartości z zakresu 0-255. Domyślnie wszystko na 255 (czyli biały - po staremu)
- Możemy sobie sparametryzować siłę reflektorów - poniżej 1 będą przyciemnione a powyżej - rozjaśnione. Odpowiadają za to wpisy DimmedMultiplier NormalMultiplier HighbeamDimmedMultiplier oraz HighBeamMultiplier, ktre kolejno odpowiadają za relfkeotry zwykłe przyciemnione, normalne, długie przyciemnione i długie. Domyślne wartości to kolejno 0.6, 1.0, 2.5 i 2.8. (z jakiegoś powodu wartość 2.5 sie sama przyciemnia - nie znalazlem na razie zrodla tego w kodzie wiec zalecam wstawic wyższą wartość)
- Do sekcji Switches: dodano dwa nowe parametry dla nowego włącznika przyciemniania świateł (stosowanego głównie na nowszych pojazdach) ModernDimmer (domyślnie No) - czy korzystamy z nowego przełącznika przyciemniania zamiast starego; ModernDimmerOffPosition (domyślnie Yes) - czy przełącznik przyciemniania oprócz pozycji przyciemniania ma pozycję 0 - opcja dla traxxów.
- dodano  i-highbeamlights: - lampka dlugiach swiatel (stosowana w eurosprinerach)
- dodano i-aklvents - lampka wentylatorow na EN57AKM (na zyczenie Kermita)

Jeśli błędy z nowym systemem świateł się nie pojawią to dopiero wtedy puszcze PR na głównego brancha.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2025, 14:20:18 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #39 dnia: 07 Stycznia 2025, 15:02:44 »
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r4.exe

Jeszcze szybka poprawka dla pstryczkow 4 pozycyjnych w traxxach (brak opcji off)

A tu macie paczke do testow na eu47 (dodane dlugie reflektory do modelu i porobione parametry) trzeba usunac f140ms.e3d zeby dzialalo poprawnie
https://eu07.pl/userfiles/24886/f140ms.zip
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2025, 15:04:15 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Online robert357

  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 252
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #40 dnia: 07 Stycznia 2025, 17:43:07 »
Dałoby się zrobić jeszcze to, by programatory nie działały automatycznie? Chodzi głównie o to, że po ustawieniu świateł w np. kabinie A to stan się przenosi sam po przejściu do kabiny B oraz automatycznie gasi końcówki/światło manewrowe gdy podpinamy się do wagonów. Najbardziej irytujące jest to podczas manewrów w 6Dg. Niektóre pojazdy mają przycisk do włączania końcówek, bez konieczności przechodzenia do drugiej kabiny, gdzie w innych trzeba po prostu się przejść i tam ustawić.

Tutaj ktoś musi mnie poprawić, ale widziałem że w EZTach (chyba Impulsy) po załączeniu baterii ale bez aktywacji kabiny z obu stron świecą się końcówki.

Dodatkowo w Traxxach oświetlenie włącza się tym samym przyciskiem co podświetlenie przyrządów. Tylko przy potencjalnej implementacji trzeba by było automatyczne przyciemnianie ekranów przenieść na dedykowany przycisk.
<3

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #41 dnia: 07 Stycznia 2025, 18:27:48 »
Końcówki z obu stron na ezt zazwyczaj się świecą kiedy pojazd jest w trybie parking.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 664
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 323
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #42 dnia: 07 Stycznia 2025, 20:06:15 »
Ja jeszcze dorzucę problem, o którym pisałem z 2 lata temu. Popsute zostało turbo w spalinowych -> brak odtwarzania dźwięku pomimo wpisu w pliku. Testowałem na SU46 i nie bangla. Kiedyś działało :-)

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #43 dnia: 07 Stycznia 2025, 22:12:37 »
Dźwięk turbo naprawiony. Problemem było to, że logika do liczenia głośności/pitcha była tylko dla DieselEngine. Dodałem logikę dla DieselElectric i teraz liczenie działa jesli mamy DieselEngine lub DieselElectric. Przy reszcie stara logika.

Pullrequest na mastera:
https://github.com/eu07/maszyna/pull/77

Exe:
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r6.exe
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2025, 22:56:32 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline Skyskaper

  • Wiadomości: 11
  • Siemanko witam w mojej kuchni
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #44 dnia: 07 Stycznia 2025, 22:29:00 »
To ja jeszcze się dorzucę z mini koncertem życzeń.
- Dodanie czegoś a'la "brush" do edytora coby przyspieszyć proces wstawiania krzaczków i lasów. Możliwość wybrania kilku modeli na raz do puli aby zwiększyć różnorodność też by była spoko.
- Dodanie lekkiego szarpnięcia kamerą podczas mijania drugiego pojazdu z dużą prędkością. Możliwość dodania małego efektu dźwiękowego (lekki wstrząs itp.) również by nie zaszkodziła.
- Jak już wcześniej @pozdze wspominał, ograniczenie maksymalnej mocy dla ai do połowy gdyż dziwnie wygląda start pociągu od razu z najwyższej mocy (mówię tu głównie o pociągach pasażerskich, z towarowymi nie mam zbytnio doświadczenia)
Skaj skajpa

Offline Olo2010

  • Wiadomości: 12
  • Pasjonat z Mazur. Zwany Potężny Giżyczczaninem.
    • Zobacz profil
    • Mój kanał YouTube.
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #45 dnia: 08 Stycznia 2025, 00:23:36 »
Jak już jesteśmy przy spalinach, to dobrym pomysłem byłoby dodanie dźwięku maksymalnych obrotów w lokomotywach SM/SP/SU42 słyszalnych w kabinie. Gdy silnik już jest prawie na maksymalnych obrotach, w kabinie można usłyszeć charakterystyczny dźwięk. Nie wiem jak się on nazywa i czym jest spowodowany ale na tych lokomotywach jest rozpoznawalny.

Link do filmiku: https://youtu.be/Oy-5rJqQsjU?si=BJ7IGGDmLSWcEkTr
Dźwięk słyszalny od 0:10

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #46 dnia: 08 Stycznia 2025, 00:49:38 »
Wydaje mi się, że można to na spokojnie zrealizować za pomocą składanych wpisów w sekcji engine i nie ma potrzeby dopisywaia na to osobnego dźwięku.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline Macion Mikol

  • Wiadomości: 2
  • Byczek super wus, najlepiej zieloniutki
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #47 dnia: 08 Stycznia 2025, 00:56:10 »
ja bym proponował dodać jakieś nowe tryby świateł np. te jakby alarmy i te co mrugają ( lewe i prawe na przemian )

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #48 dnia: 08 Stycznia 2025, 02:37:16 »
Dzisiaj chyba przełom w rozwoju ekraników rysowanych pythonem. Możemy teraz przesyłać komendy, jakie mają zostać wykonane przez pojazd z poziomu pythona. Wymagana do tego jest zmodyfikowana wersja abstractscreenrenderera (link poniżej - wypakowujemy i podmieniamy do głównego folderu maszyny). Lista komend dostępnych do użycia znajduje się na wiki (link również poniżej)

https://eu07.pl/userfiles/24886/python_mod.zip
https://wiki.eu07.pl/index.php/Komendy_pojazdu

Exe: https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r7.exe

Jak skorzystać z tej funkcji?
Oto przykładowy kod pythona:
class example_renderer(abstractscreenrenderer):
def __init__(self, lookup_path):
self.commandlist = []

def _getCommands(self):
commands = self.commandlist
self.commandlist = [] # czyscimy commandliste zeby nie wysylac komend podwojnie z kazdym kolejnym renderowaniem
return commands
def _render(self, state):
self.commandlist.append("interiorlightenable") # zapalamy swiatlo w kabinie
self.commandlist.append("heatingenable") # a tu wlaczamy ogrzewanie skladu

                # tu reszta czesci renderera

Oczywiście nie trzeba zawierać funkcji _getCommands w swoim skrypcie. W takim wypadku, lista instrukcji do wykonania do exe zawsze będzie zwracana pusta.

Pusha na mastera nie robię na razie celowo, ponieważ nie wiem na ile jest to awaryjne, jak bardzo się może popsuć itp.
Kod: https://github.com/Unofficial-MaSzyna-Developement/maszyna/tree/python-returnable-commands

Podejrzewam, że na 90% może się to psuć przy zmianie pojazdu za pomocą F5. Mogą tak samo chrzanić, sypać symulator komendy typu movehorizontal czy movevertical. Ogólnie uważam, że coś takiego nawet w zbugowanej formie, ale powinno być. To już po stronie pythonowców leży, żeby skrypt prawidłowo współpracował z pythonem ;)

W każdym bądź razie proszę o testy tego, jak i przełącznika od reflektorów - danie nawet prostego feedbacka, że działa, jest dobrze itp. daje mi informację zwrotną, że wszystko działa i ktoś to przetestował.

Swoją drogą na wiki nie ma udokumentowanego klucza touches, który zawiera miejsca, w których kliknęliśmy na ekranik ;)
« Ostatnia zmiana: 08 Stycznia 2025, 02:39:16 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Online jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1695
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1386
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #49 dnia: 08 Stycznia 2025, 03:06:27 »
Wielkie kudosy za faktyczne wzięcie tego na poważnie! Mam nadzieję że exe zyska coraz więcej ficzerów, na razie z pojazdami ale w przyszłości kto wie :)

Kiedyś chciałem się sam za to zabrać, ale poległem: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,35124.0.html, znajdziesz tu nieco więcej pomysłów na to co można by jeszcze dodać.

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #50 dnia: 08 Stycznia 2025, 03:17:31 »
To co się będzie pojawiało z propozycji z tego wątku, jak i tych wspomnianych przez ciebie, zależy od tego na ile to exe będę w stanie ogarnąć. Mam nadzieję, że z praktyką samo to przyjdzie :)
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 251
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 715
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #51 dnia: 08 Stycznia 2025, 17:27:27 »
Jak osoba, która przesiedziała swoje z wstawiaczem dekoracji z nodebanku, mam propozycję co do wspomnianego wcześniej pędzelka edytorowego (i edytora ogólnie).

- tworzenie list obiektów z nodebanku - w osobnym okienku bądź przez zaznaczanie jakichś okienek przy obiektach w samym nodebanku. Potem obiekty zaznaczone na liście wstawiałyby się normalnie przez kliknięcie, lecz model do wstawienia byłby wybierany losowo z przeklikanych w liście. Tę listę można by potem wykorzystać też do losowania obiektów wstawianych przez pędzelek.
- możliwość ustawienia bazowego offestu po osi góra-dół (starczy z dokładnością do 0,1m), jak i bazowego obrotu. Pierwsze, bo przy wstawianiu traw na nasypie, te często wystają krawędziami poza obrys terenu. Drugie, bo wstawianie kamienic bądź słupów energetycznych/oświetleniowych i każdorazowe ich obracanie jest dość uciążliwe. Do tego opcja losowego obrotu przy wstawianym obiekcie też na +.

- dla mnie sam pędzelek byłby najbardziej wygodny, jeśli spełniałby poniższe warunki:
>możliwość zdefiniowania powierzchni na jakiej działa (granica wyznaczona przez okrąg). Jeśli jest to możliwe, to najlepiej gdyby istniała jakaś wizualna granica działania, ale nie jest to niezbędne
>pędzelek musiałby dostosowywać się do terenu, a nie tylko rozrzucać obiekty oddalone o losowy promień od środka/
>opcja ustawienia obiektom wstawianym przez pędzelek losowego obrotu
>możliwość ustawienia wstawiania na klik i "full-auto", przy czym to drugie najlepiej z suwaczkiem do określenia czasu, jaki upłynie między wstawieniem kolejnych obiektów (pewnie starczy od 0,1s do 3-5s, ale suwane jakoś logarytmicznie, bo ponad 1s to dziesiątki sekundy mają dość małe znaczenie)
>lista obiektów do losowania przez pędzel przy każdym wstawieniu (jak opsane w punkcie 1.)

jest git dobrze robią trzymaj tak dalej
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline Kolejowy_Maniak

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #52 dnia: 08 Stycznia 2025, 22:17:18 »
Proponuje zrobić skrypt na ręczne ustawianie tablic relacyjnych w pojazdach typu EN57,EN57AL ,EN57ALd itp .

Offline M79r

  • Wiadomości: 227
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #53 dnia: 09 Stycznia 2025, 03:28:14 »
Mi sie ostatnio śniły otwierane okna w wagonach i szufladki w kiblu ( te na pulpicie )  Problem w tym , że okno wagonu to przedzial 1 model  jest i by sie wszystkie naraz otwierały. Chyba , że o czymś nie wiem i są osobne modele ? Bo oświetlenie w wagonie (przedział) widze sie zmienia, raz w danym przedziale jest jasno a raz ciemno.

Offline M79r

  • Wiadomości: 227
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #54 dnia: 09 Stycznia 2025, 03:31:57 »
Proponuje zrobić skrypt na ręczne ustawianie tablic relacyjnych w pojazdach typu EN57,EN57AL ,EN57ALd itp .
Nie wiem czy sie dobrze rozumiemy, ale tablice relacyjne ukazują się wraz z rj jak masz.

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #55 dnia: 09 Stycznia 2025, 14:41:02 »
Podjerzewam, że koledze chodzi o możliwość wpisania własnego tekstu (opcja na pixelach "TEKST NA TABLICE")
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #56 dnia: 09 Stycznia 2025, 15:18:09 »


Naprawiłem jeżdżące po ciemku boty i crash exe jesli ktos nie podmienil se abstractscreenrenderea. Ugułem pierdoły.
>>> skibidi ohio siudemka.exe free download 2025 (rizz tutorial included) <<<
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r8.exe
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2025, 15:19:11 wysłana przez Hirek »
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Online robert357

  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 252
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #57 dnia: 09 Stycznia 2025, 15:44:18 »
EXE R8 przestaje odpowiadać zaraz po załadowaniu, zaś z włączoną pauzą na start - zaraz po odpauzowaniu. Testowane na różnych pojazdach (Traxxy, Dragony, 07, Impulsy).
<3

Offline Hirek

  • Wiadomości: 421
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 483
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #58 dnia: 09 Stycznia 2025, 15:50:40 »
Czyli poprawka na abstractscreenrenderer dalej nie dziala. Mozesz to prosto naprawic wrzucajac to: https://eu07.pl/userfiles/24886/python_mod.zip
Podmienia abstractscreenrenderer na nowy, ktory ma definicje funkcji od zwracanych komend. Zobacz czy z tym zmodowanym skryptem bedzie to dzialac prawidlowo.
exe dłubacz
#makeMaSzynaGreatAgain
moj fork bo tak

Online robert357

  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 252
Odp: siudemka.exe - Pomysły na ficzerki
« Odpowiedź #59 dnia: 09 Stycznia 2025, 16:11:50 »
Działa, chociaż mam wrażenie jakby teraz obraz mocniej ścinał w kabinach z ekranami pythonowymi pomimo dużej ilości klatek. Jest to przynajmniej bardziej widoczne i odczuwalne obecnie. Jakby co, to wcześniej nie używałem sztuczek na vsync, więc oba EXE działają na tych samych ustawieniach.
<3