W porządku trochę ogarnąłem rzeczy, więc dla mnie mało ważny jest wątek
A dla tych co są leniwi i nie zawsze czytają do końca instrukcję (tak jak ja) podam tutaj kilka rzeczy o których może ktoś nie wiedzieć jako początkujący:
Shift + i - Prawy sygnał czerwony (od kabiny maszynisty)
Shift + y - Lewy sygnał czerwony (od kabiny maszynisty)
Oba te klawisze są niezbędne do podania Pc5.
W lokomotywie ET42 klawisz 0 załącza nam prędkościomierz. Ewentualnie można wcisnąć hebel z napisem "SYGNALIZACJA", który to rozwiąże. To co również należy pamiętać to, że radiotelefon załącza się z przycisku znajdującego się za przyciskiem odpowiadającym za zbijanie czuwaka/SHP, który jest podpisany właśnie jako "RADIOTELEFON", ale nie jest dobrze widoczny. Gdy się to zrozumie można śmigać królem ciężkiego brutta. Napisałem te rzeczy w razie czego jeżeli ktoś nie chce grzebać w tych długich i mocno rozpisanych instrukcjach.
Przy okazji @Hirek, czy posiadasz w formie PDF jakieś instrukcje dotyczące obsługi lub takie które pozwalają bardziej zapoznać się od strony technicznej maszyn ET22 i ET42, aby zrozumieć bardziej od wewnątrz?