Autor Wątek:  Granice używalności parametrów w T3D  (Przeczytany 1778 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Granice używalności parametrów w T3D
« dnia: 25 Stycznia 2022, 21:21:27 »
Dobry,
ponieważ rodzi mi się w głowie koncept na import i eksport parametryzowanych includów z blendera, składam prośbe o przybliżenie mi wszelkich możliwych przypadków użycia ich w plikach T3D. Domyślam się że na pewno parametryzowaniu podlega nazwa parenta i 4 kolumna transforma. Ale czy coś jeszcze?
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Stycznia 2022, 21:24:29 »
Z tego co widziałem, to też nazwy tekstur. Polecam zobaczyć kabiny byków ex marokańców.
Parent: bogie(p1)
Type: Mesh
Name: wozek(p1)
wynika, że parametry mogą być wszędzie. :)
« Ostatnia zmiana: 25 Stycznia 2022, 21:26:44 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Online DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1968
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3740
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Stycznia 2022, 21:26:07 »
Tak naprawdę to chyba wszystko można sparametryzować. No może poza NumVerts i listą trójkątów.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Stycznia 2022, 21:28:01 »
To że można wszystko, to niewątpliwie prawda. Ale tak biorąc pod uwagę to co ma sens być parametryzowane, to chyba tylko ten parent, tekstura, transform, i moze jeszcze opacity?
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Stycznia 2022, 21:36:16 »
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.
Mój kanał youtube

Offline Hirek

  • Wiadomości: 296
  • ugułem to siemens fajne wozy robi
    • Zobacz profil
    • Kanał YT
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Kwietnia 2022, 23:46:08 »
Z poziomu skryptu to najłatwiej chyba zrobić by można załadowanie pliku includowanego i replace (pX) na odpowiedni wpis i potem ładowanie/deserializacja zmodyfikowanego stringa od t3d.
Z maszyną od PC 08.13
Tak, to ten furas co wydał MaSzynę xD