- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Balaclava w 25 Stycznia 2022, 21:21:27
-
Dobry,
ponieważ rodzi mi się w głowie koncept na import i eksport parametryzowanych includów z blendera, składam prośbe o przybliżenie mi wszelkich możliwych przypadków użycia ich w plikach T3D. Domyślam się że na pewno parametryzowaniu podlega nazwa parenta i 4 kolumna transforma. Ale czy coś jeszcze?
-
Z tego co widziałem, to też nazwy tekstur. Polecam zobaczyć kabiny byków ex marokańców.
Parent: bogie(p1)
Type: Mesh
Name: wozek(p1)
wynika, że parametry mogą być wszędzie. :)
-
Tak naprawdę to chyba wszystko można sparametryzować. No może poza NumVerts i listą trójkątów.
-
To że można wszystko, to niewątpliwie prawda. Ale tak biorąc pod uwagę to co ma sens być parametryzowane, to chyba tylko ten parent, tekstura, transform, i moze jeszcze opacity?
-
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.
-
Z poziomu skryptu to najłatwiej chyba zrobić by można załadowanie pliku includowanego i replace (pX) na odpowiedni wpis i potem ładowanie/deserializacja zmodyfikowanego stringa od t3d.