- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: Balaclava w 25 Stycznia 2022, 21:21:27

Tytuł: Granice używalności parametrów w T3D
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 25 Stycznia 2022, 21:21:27
Dobry,
ponieważ rodzi mi się w głowie koncept na import i eksport parametryzowanych includów z blendera, składam prośbe o przybliżenie mi wszelkich możliwych przypadków użycia ich w plikach T3D. Domyślam się że na pewno parametryzowaniu podlega nazwa parenta i 4 kolumna transforma. Ale czy coś jeszcze?
Tytuł: Odp: Granice używalności parametrów w T3D
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 25 Stycznia 2022, 21:24:29
Z tego co widziałem, to też nazwy tekstur. Polecam zobaczyć kabiny byków ex marokańców.
Parent: bogie(p1)
Type: Mesh
Name: wozek(p1)
wynika, że parametry mogą być wszędzie. :)
Tytuł: Odp: Granice używalności parametrów w T3D
Wiadomość wysłana przez: DieselPower w 25 Stycznia 2022, 21:26:07
Tak naprawdę to chyba wszystko można sparametryzować. No może poza NumVerts i listą trójkątów.
Tytuł: Odp: Granice używalności parametrów w T3D
Wiadomość wysłana przez: Balaclava w 25 Stycznia 2022, 21:28:01
To że można wszystko, to niewątpliwie prawda. Ale tak biorąc pod uwagę to co ma sens być parametryzowane, to chyba tylko ten parent, tekstura, transform, i moze jeszcze opacity?
Tytuł: Odp: Granice używalności parametrów w T3D
Wiadomość wysłana przez: Stele w 25 Stycznia 2022, 21:36:16
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.
Tytuł: Odp: Granice używalności parametrów w T3D
Wiadomość wysłana przez: Hirek w 15 Kwietnia 2022, 23:46:08
Z poziomu skryptu to najłatwiej chyba zrobić by można załadowanie pliku includowanego i replace (pX) na odpowiedni wpis i potem ładowanie/deserializacja zmodyfikowanego stringa od t3d.