⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Symulator
»
Granice używalności parametrów w T3D
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Granice używalności parametrów w T3D (Przeczytany 2037 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Balaclava
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 938
vel. krzysiuup
Otrzymane polubienia: 730
Granice używalności parametrów w T3D
«
dnia:
25 Stycznia 2022, 21:21:27 »
Dobry,
ponieważ rodzi mi się w głowie koncept na import i eksport parametryzowanych includów z blendera, składam prośbe o przybliżenie mi wszelkich możliwych przypadków użycia ich w plikach T3D. Domyślam się że na pewno parametryzowaniu podlega nazwa parenta i 4 kolumna transforma. Ale czy coś jeszcze?
Zapisane
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender
matek123
Moderator
Wiadomości: 6225
Otrzymane polubienia: 2158
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
«
Odpowiedź #1 dnia:
25 Stycznia 2022, 21:24:29 »
Z tego co widziałem, to też nazwy tekstur. Polecam zobaczyć kabiny byków ex marokańców.
Kod:
[Zaznacz]
Parent: bogie(p1)
Type: Mesh
Name: wozek(p1)
wynika, że parametry mogą być wszędzie. :)
«
Ostatnia zmiana: 25 Stycznia 2022, 21:26:44 wysłana przez matek123
»
Zapisane
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.
DieselPower
Deweloper
Wiadomości: 1983
Otrzymane polubienia: 3821
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
«
Odpowiedź #2 dnia:
25 Stycznia 2022, 21:26:07 »
Tak naprawdę to chyba wszystko można sparametryzować. No może poza NumVerts i listą trójkątów.
Zapisane
Toprus
lubi to
-
Oficjalna strona
-
-
Lista Projektów
-
Balaclava
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 938
vel. krzysiuup
Otrzymane polubienia: 730
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
«
Odpowiedź #3 dnia:
25 Stycznia 2022, 21:28:01 »
To że można wszystko, to niewątpliwie prawda. Ale tak biorąc pod uwagę to co ma sens być parametryzowane, to chyba tylko ten parent, tekstura, transform, i moze jeszcze opacity?
Zapisane
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender
Stele
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 10133
Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
«
Odpowiedź #4 dnia:
25 Stycznia 2022, 21:36:16 »
Nazwa. Przekątna transforma dla prostej rotacji.
Zapisane
Balaclava
lubi to
Mój kanał
youtube
Hirek
Wiadomości: 300
ugułem to siemens fajne wozy robi
Otrzymane polubienia: 215
Odp: Granice używalności parametrów w T3D
«
Odpowiedź #5 dnia:
15 Kwietnia 2022, 23:46:08 »
Z poziomu skryptu to najłatwiej chyba zrobić by można załadowanie pliku includowanego i replace (pX) na odpowiedni wpis i potem ładowanie/deserializacja zmodyfikowanego stringa od t3d.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Symulator
»
Granice używalności parametrów w T3D