Autor Wątek:  Trasa w góry na Mazury  (Przeczytany 40633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wojtazz

  • Wiadomości: 36
    • Zobacz profil
    • Kolejowy Szczecin
  • Otrzymane polubienia: 2
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Grudnia 2005, 13:11:23 »
Cytat: "tokarekdawid"
No nie idzie. Próbowałem równo o 12 i nic. Jak ktoś może to proszę przesłać na maila dawid_999@op.pl Bo ja już chyba nic nie wskóram.


Widze, ze macie problemy ze sciagnieciem traski. Wrzucilem ja wiec do siebie na serw. Wszystkie 4 pliki sa w katalogu http://www.wojtazz.irssi.pl/temp . Jedna bardzo wazne uwaga - nie nalezy uzywac download managerow bo serwer automatycznie banuje takie proby sciagania :) Serw jest bardzo szybki wiec na pewno bedziecie mieli max transfer :) A co do trasy - bardzo fajna, tylko w misji z SN61 (wstawilem sobie siodemke i dwa wagony bo ganz cos nie chce jezdzic :/) dojechalem tylko do stacji gdzie stoi SM03 z cysternami, ktora nie chce jechac i zostalem skierowany na tor zajety wlasnie przez SM03 co automatycznie skonczylo gre niestety :(
Pozdrowienia ze Szczecina, gdzie stacjonuje jeden z dwóch Ganzów - mianowicie SN61-183.

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Grudnia 2005, 13:37:27 »
Dziękuje koledze wojtazz. Ale mi się pokazuje przy uruchomieniu abnormal program termination. Coś jest nie tak, kombinuję i kombinuje i nic nie wykombinuję :P
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #32 dnia: 17 Grudnia 2005, 14:07:41 »
A więc :
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym.

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #33 dnia: 17 Grudnia 2005, 14:41:38 »
Mi przy wczytwaniu tekstury dynamic\road\fiat\#yellow.tga zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.

Offline misq

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #34 dnia: 17 Grudnia 2005, 20:54:49 »
oading - texture: textures\stonesmediumlightbrown1.tga
OK
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK

oraz
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Model: slimson/dworzec2.t3d Does not exist
Scene parse error near node


co robić?
niech ktos mi podesle te pliki na mbaster@interia.pl
z góry dziekuje

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #35 dnia: 18 Grudnia 2005, 10:38:13 »
Ściągnij sobie Całkowo (dworzec2.t3d) i Moczniki Zdrój - Kałowo (rp14_711.wav).

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Grudnia 2005, 10:44:37 »
To czy ktoś mi powie, jak zrobić, aby mi działała? Pokazuje się ABNORMAL PROGRAM TERMINATION. POMOCY!
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #37 dnia: 18 Grudnia 2005, 13:02:31 »
Log-a dajcie!

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #38 dnia: 18 Grudnia 2005, 13:08:13 »
Cytat: "piotrek"
Mi przy wczytwaniu tekstury dynamic\road\fiat\#yellow.tga zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.


Wywal wszystkie blachosmrody i po problemie
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #39 dnia: 18 Grudnia 2005, 13:43:57 »
Cytat: "piotrek"
Mi przy wczytwaniu tekstury dynamic\road\fiat\#yellow.tga zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.


u mnie był problem z autosanem mimo, że zmieniłem tak jak eu07-483 napisał i też wydawałomi się, że jest wszystko ok, więc pozmieniałem w pliku sceneri autosany na inne samochody (np.jecza, forda) i jest wporzo, też tak zrób
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #40 dnia: 18 Grudnia 2005, 13:55:35 »
U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.

scren:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg

Log:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt

Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.

Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D[/code]
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #41 dnia: 18 Grudnia 2005, 14:23:48 »
Cytat: "EP08_015"
U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.

scren:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg

Log:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt

Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.

Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D


Ten sam problem co u mnie. Wywal fiacika i będzie ok.

Offline Ural

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #42 dnia: 18 Grudnia 2005, 17:33:02 »
Nie wiem co może być nie tak. Wpis:
node -1 0 126 dynamic road\Fiat #yellow.tga Fiat126p 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic

Dodano po 3 minutach:

 ...i nie wiem też skąd abnormal termination. Możecie pokazać końcowkę log.txt?
U mnie był tylko 7@error ,mimo że był plik z rozkładem jazdy. Ale trasa chodziła

Dodano po 6 minutach:

 Koljna rzecz:
Cytuj
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym

w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #43 dnia: 18 Grudnia 2005, 17:41:16 »
Ja musialem wywalic zescenerii wszelkie samochody. Pozostawienie chodzby jednego powoduje error.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #44 dnia: 18 Grudnia 2005, 17:47:12 »
Cytuj
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym

w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?[/quote]
Heh. U nas towarowe przy szlakowej 20 km/h w bok zjezdzaja na s13 a na wprost jada na s2... W zasadzie, jesli trasa byla budowana z mysla o szlakowej 30 km/h to by mogly byc wjazdowe 4 kom a wyjazdowe 3 kom.... Ale rob jak uwazasz ;]

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #45 dnia: 18 Grudnia 2005, 18:33:46 »
No to pokombinowałem i wykombinowałem. Problemem były powtarzające się nazwy we wpisach pojazdów.

Teraz u mnie działa i możecie sami obadać :




//auta

node -1 0 126a dynamic road\Fiat #diablo.tga FIAT126P maluch 10.0 headdriver 300.0 2 Passengers enddynamic

node -1 0 126b dynamic road\Fiat #blue.tga FIAT126P 2 0.0 headdriver 180.0 2 Passengers enddynamic

node -1 0 126c dynamic road\Fiat #yellow.tga FIAT126P 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic

node -1 0 126d dynamic road\Fiat #orange.tga Fiat126p 3 50.0 headdriver 180.0 1 Passengers enddynamic

node -1 0 126e dynamic road\Fiat #beige.tga Fiat126p 3 100.0 headdriver 100.0 1 Passengers enddynamic

node -1 0 fordtransit dynamic road\Ford transit_niebieski transit330Ldumb 4 0.0 headdriver 240.0 0 enddynamic

node -1 0 Jelcz121mb dynamic road\JelczM121 m121_kr.bmp m121mb 8 5.0 headdriver 0.0 0 enddynamic

node -1 0 walach2 dynamic road\men kon1 kon1 witniki4 10.0 headdriver 10 1 Passengers enddynamic

node -1 0 Jelcz dynamic road\Jelcz Jelcz-pakaszaraMiS1 315dumb podjuhy 15.0 headdriver 0.0 0 enddynamic

node -1 0 fiatf dynamic road\Fiat #red.tga Fiat126p juhy3 190.0 headdriver 0.0 2 Passengers enddynamic

node -1 0 fiatg dynamic road\Fiat #green.tga Fiat126p juhy3 170.0 headdriver 0.0 2 Passengers enddynamic

node -1 0 fiath dynamic road\Fiat #blue.tga Fiat126p juhy3 150.0 headdriver 0.0 2 Passengers enddynamic

node -1 0 fordtransit2 dynamic road\Ford transit_pomaranczowy transit330Ldumb juhy3 180.0 headdriver 0.0 0 enddynamic

node -1 0 Autosan2 dynamic road\H9 h9_PKSNT02 H9-21 juhy3 160.0 headdriver 0.0 20 Passengers enddynamic

node -1 0 Autosan1 dynamic road\H9 h9_PKSKr02 H9-21 juhy3 140.0 headdriver 0.0 20 Passengers enddynamic

node -1 0 fordtransit3 dynamic road\Ford transit_pomaranczowy-napis transit330Ldumb zlasu 45.0 headdriver 0.0 0 enddynamic

//walkonie w lewarze

node -1 0 walkon1 dynamic road\men kon1 kon1 horsr1 7.5 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 walkon2 dynamic road\men kon2 kon1 horsr2 3.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 walkon3 dynamic road\men kon3 kon1 horsr2 9.0 headdriver 0 0 enddynamic

//autostan kiepski

node -1 0 Autosan3 dynamic road\H9 h9_PKSNT02 H9-21 drew 60.0 headdriver 30.0 20 Passengers enddynamic

node -1 0 Jelcz2 dynamic road\Jelcz Jelcz-pakaszara1 315dumb drew5 40.0 headdriver 0.0 0 enddynamic



Miłego wklepywania :D
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #46 dnia: 18 Grudnia 2005, 18:59:55 »
Ale fps jest świetny jak na taką długą trasę :) Na trasie Mateu "Sceneria w 5 minut" mam 4-15 fps, a tu 20-30 :)

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #47 dnia: 18 Grudnia 2005, 19:05:44 »
Bo na trasie Mateu to węglarki najwięcej FPS pozerają ;)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #48 dnia: 18 Grudnia 2005, 20:03:24 »
Cytat: "piotrek"
Ale fps jest świetny jak na taką długą trasę :) Na trasie Mateu "Sceneria w 5 minut" mam 4-15 fps, a tu 20-30 :)

To sobie pusc loki luzem ;p

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #49 dnia: 20 Grudnia 2005, 13:59:24 »
Już wkrótce nowe dwie wersje:
>>Mazury - rano<<
oraz
>>Mazury - zima<<

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #50 dnia: 20 Grudnia 2005, 15:50:55 »
Cytat: "EU7_304"
Już wkrótce nowe dwie wersje:
>>Mazury - rano<<
oraz
>>Mazury - zima<<


Mam się bać? :> Szczególnie wersji zima ;-) Mam pomysł - wystarczy nie dać tekstury na wszystkie obiekty i bedzie wyglądało jakby były przysypane śniegiem :)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6132
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 812
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #51 dnia: 20 Grudnia 2005, 16:06:13 »
w zimie jest gorsza przyczepność, więc wypadałoby ją zmniejszyć. lepiej by się wtedy jeździło
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #52 dnia: 20 Grudnia 2005, 22:09:54 »
Cytat: "youBy"
w zimie jest gorsza przyczepność, więc wypadałoby ją zmniejszyć. lepiej by się wtedy jeździło

Poprawka, wtedy to juz bys wcale nie ruszyl :D

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #53 dnia: 20 Grudnia 2005, 22:26:14 »
hehe - te tory są chyba przez busiarzy wysmarowane papką z liści - 07 roluje z bipą dwusekcyjną :) A o schodzeniu hamulcem dalej niz jedna pozycje tez mozna zapomniec bo skonczy sie to eleganckim poślizgiem :)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #54 dnia: 21 Grudnia 2005, 00:53:14 »
Hmm... coś nie tak... napisałem post i po podgladzie mnie wywalilo :/ więc jeszcze raz. Mój problem wyglada tak "Abnormal..." Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GeForce FX 5200/PCI/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.3
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.tga
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpb-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_rused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\toil.tga
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\t20b5img.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\cmurka.tga
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrotp65r1200pods-new.bmp
OK
Loading - texture: textures\stonesmediumlightbrown1.tga
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/zs2cbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/koziolbeton.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\/podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\/wzw.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d


O co chodzi ? co mam zrobić ?? Chciałbym również pochwalić ;) a nie bardzo mogę, bo brak mi dowodo-powodów ;)

P.S. Jeśli zdarzyło się tak że posty są 2 proszę uprzejmie WSzP Administratorów o usuniecie jednego z nich.

Thanks from the mountain ;)
:)

Offline dehu

  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #55 dnia: 21 Grudnia 2005, 07:00:17 »
wyjdzie jakaś poprawka tej trasy? tzn. zostaną usunęte błędy? czy  szans brak?
Teraz to mnie to lotto..
Dzień bez wazeliny dniem straconym..

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #56 dnia: 21 Grudnia 2005, 14:17:16 »
Cytat: "dehu"
wyjdzie jakaś poprawka tej trasy? tzn. zostaną usunęte błędy? czy  szans brak?

które błedy?

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #57 dnia: 21 Grudnia 2005, 22:32:34 »
Wszystkie. Najlepiej poprawić wszystkie.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline misq

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #58 dnia: 22 Grudnia 2005, 00:06:35 »
próbuje ściągnąć całkowo żeby mieć ten plik z dworcem i ni hu hu
może ktoś podesłać tą traske

z góry dziękuję
ps. sory za lekkawe OT

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasa w góry na Mazury
« Odpowiedź #59 dnia: 23 Grudnia 2005, 11:38:59 »
Cytat: "tokarekdawid"
Wszystkie. Najlepiej poprawić wszystkie.

Ale ja nie wiem jakie są błędy (u mnie działa bezbłędnie!!!)

A tak dla @misq wymagane pliki.t3d

http://republika.pl/eu7_304/dworzec1.t3d
http://republika.pl/eu7_304/dworzec2.t3d
http://republika.pl/eu7_304/dworzec3.t3d

pzdr eu304

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-