- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: eu07_304 w 01 Września 2005, 14:27:48
-
Witam!
Wbrew próśb @ Urala postanowiłem zapoznać Was z naszym nowym projektem. Jest to narazie traska ok. 11. kilometrowa. Jak narazie są dwie misje. Sreeny dostępne są tu:
http://eu07304.webpark.pl/mazury.htm
Już nie przyjmuję zamówień na maila :(
Pozdrawiam
-
Lepiej ją dokonczyc. I potem wypuścic. Screny ladne ale obadamy calosc potem.
-
Czesc ja chetnie skorzystam papik007@poczta.onet.pl
I teraz każdy tu będzie pisał: "ja, ja też, ja też chcę!"... :-/
A nie moglibyście sobie takich spraw na priv załatwiać?
Lepiej ją dokonczyc. I potem wypuścic. Screny ladne ale obadamy calosc potem.
Zgadzam się z przedmówcą. Chyba lepiej będzie poczekać, aż trasa się trochę rozbuduje, nabierze klimatu itp., bo jechać 11 km, to i nie trzeba symka do tego ;-).
Pozdrawiam serdecznie.
-
Niestety tyle osób to oglądało że mam przekroczony transfer i screeny nie są dostępne. Przepraszam.
-
I tak se pomyslałem że gdyby te trasy wszystkie tzn "schorty" polaczyc w jedną całość to by byla niezła długa trasa :)
Skrzyknijcie się i polaczcie te trasy w jedną długą i porządną. Po co 10 tras 10 kilometrowych jak mozna mieć jedną ale za to 50 kilometrowa :) a może i więcej by wydało..........
-
I tak se pomyslałem że gdyby te trasy wszystkie tzn "schorty" polaczyc w jedną całość to by byla niezła długa trasa :)
Skrzyknijcie się i polaczcie te trasy w jedną długą i porządną. Po co 10 tras 10 kilometrowych jak mozna mieć jedną ale za to 50 kilometrowa :) a może i więcej by wydało..........
A nie będzie przeszkód? Bo teoretycznie można to zrobić, ale czasem nie pokaszanią się eventy? Czy nie będzie przeszkód z połączeniem????
-
Witajcie.
I tak se pomyslałem że gdyby te trasy wszystkie tzn "schorty" polaczyc w jedną całość to by byla niezła długa trasa :)
A nie będzie przeszkód? Bo teoretycznie można to zrobić, ale czasem nie pokaszanią się eventy? Czy nie będzie przeszkód z połączeniem????
Jeśli w żadnej takiej trasie nie powtarzałyby się nazwy eventów, to nie powinno być problemów. Tylko, że wtedy każda z tych tras, mimo, że w jednym pliku, stanowiłaby autonomiczną misję.
Dlatego z pewnością trzeba by było wszystkie eventy przeprojektować tak, aby faktycznie było "widać" współdziałanie tych tras z sobą.
Jednak wszystkie te trasy musiałyby używać innego obszaru przestrzeni 3D użytej do ich tworzenia. Mało tego, jeśli miałyby być części wspólne tych tras, to krańcowe tory (czyli ich punkty końcowe i wektory końców) powinny dokładnie do siebie pasować.
To jeszcze nie wszystko. Oczywiście dochodzi teren czy drogi - to także musiałoby z sobą dokładnie pasować. Nie wspominam już o sieci trakcji elektrycznej...
Wiecie co... jakoś tego nie widzę ;-). A zresztą, kiedyś na forum ktoś już o tym pisał (bodajże o połączeniu Quarkowa z Testowem albo coś w ten deseń) i także nikt nie miał pomysłu jak to zrobić.
Dlatego dany twórca, gdy projektuje trasę, powinien przewidzieć już wcześniej wszelkie możliwości jej późniejszej rozbudowy, tak, żeby nie mieć później problemów z dodawaniem kolejnych misji do scenerii.
I, tak jak słusznie zauważyli koledzy - nie ma sensu robić traski o długości 11 km do symka. Taką traskę (choć co prawda bez drutów) to i ja mogę zrobić w Jet'cie (mówię serio! poczytajcie moje tutoriale w dziale Pomoc (http://www.eu07.pl/forum/viewforum.php?f=3)) wraz z terenem, drogami, semaforami, a nawet przejazdami kolejowymi. Pewnie nawet dałoby się tam ręcznie powstawiać jakieś drzewa czy budynki.
Jeśli już robić jakąś trasę, to długą na kilkadziesiąt kilometrów. A, żeby była możliwość wyboru: czy się chce tylko przejechać skądś dokądś, czy też wykonać taką długą służbę na trasie - powinno być dużo składów i towarzyszących im różnorodnych misji.
Takie jest moje zdanie :-). A co Ty na to, @ EU7_304? :-)
Pozdrawiam Was serdecznie.
-
tak sie zastanawiam czemu zaden link z webpark mi nie działa :/
co do łaczenia tras jak słusznie zauważył jaras (pozdrawiam) to jest ździebko trudne
a co do połączenia quarka i testowa to ktoś "podobno" robił i nawet sam McZapkie o tym informował (sądze ze jemu mozna wierzyc ze to bylo robione) ale potem wszelki słuch o tym planie zaginał i umknął gdzieś w mroku dziejów a szkoda pojeżdziłbym na nowym quarkowie ;)
-
tak sie zastanawiam czemu zaden link z webpark mi nie działa :/
Ja mam akurat przekroczony transfer.
nie ma sensu robić traski o długości 11 km
Ta trasa systematycznie się wydłuża (obecnie @ Ural jest w połowie torowiska (to 11km). Ja niestety nie nadążam z terenem, gdyż tłukę go w notataniku bo nie umiem kożystać z 3dsmax. Zresztą to nasza pierwsza trasa, a niektórzy pierwsze trasy mają po 8 km.
-
To i ja chce jak można e-mail: patyk_l@interia.pl
-
co do laczenia tras to najpierw zrobcie jakis skrypt z przejsciami i zrobcie symka na normalnym enginie, bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem
-
bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem
Co do czekania na odpalenie symka:
1. Masz włączony bufor dysku (jeśli tak, ile wynosi)?
2. Masz ustawiony tryb UDMA kontrolera IDE?
3. Masz zdefragmentowany dysk?
4. Ile masz pamięci?
Bo wiesz... Transfery zależą od miedzy innymi konfiguracji tych elementów, co podałem wyżej. Do tego musisz wiedzieć, że nie ładuje się 5MB tekstur, lecz kilkadziesiąt MB. Zresztą... Jak masz WinXP, to po załadowaniu symka wciśniej CTRL+ALT+DEL i popatrz, ile ramu zjada proces EU07.EXE a przekonasz się, ile ładowane jest do pamięci.
-
Wbrew próśb @ Urala postanowiłem zapoznać Was z naszym nowym projektem. Jest to narazie traska ok. 11. kilometrowa
Zrobił to wbrew mojej woli, toteż się nie dziwcie że taka krótka bo będzie dłuższa. Na razie to nawet trawa nie wszędzie jest i zrobione poniżej połowy. Następna publikacja po ukończeniu prac(chyba, że eu7_304 znów zrobi kawał;-)) Tylko jak wyjdzie to bardzo proszę nie być idealistami i nie oceniać trasy jakby wyszła z 3dsmaxa, bo mi skrypty nie działają. Mogą być pewne niedopracowania w trójkątach, ale reszta na pewno będzie dobra. Postaram się zrobić jak najciekawszątrasę.
Pozdrawiam
ikswomyzrkS nailuJ<<< :-}
-
bo jak to tak ma wygladac ze przejezdzam trase i czekam pol godziny az sie zaladuje nowa mija sie z celem
Co do czekania na odpalenie symka:
1. Masz włączony bufor dysku (jeśli tak, ile wynosi)?
2. Masz ustawiony tryb UDMA kontrolera IDE?
3. Masz zdefragmentowany dysk?
4. Ile masz pamięci?
Bo wiesz... Transfery zależą od miedzy innymi konfiguracji tych elementów, co podałem wyżej. Do tego musisz wiedzieć, że nie ładuje się 5MB tekstur, lecz kilkadziesiąt MB. Zresztą... Jak masz WinXP, to po załadowaniu symka wciśniej CTRL+ALT+DEL i popatrz, ile ramu zjada proces EU07.EXE a przekonasz się, ile ładowane jest do pamięci.
No wlasnie to zauwazylem i az mnie przerazilo ile sie laduje do pamieci. Maszyna nie jest jakims bajerem graficznym a zre pamieci jak moj kot zarcie po tygodniowej glodowce. Zauwaz ze inne gry tez maja mase textur i innych bzdetow a jakos nie potrzebuja tyle pamieci. A co do tych kilkudziesieciu mb to raczej chciales powiedziec kilkaset bo mi sie laduje z 345 Mb :(. Ale
udalo mi sie odpalic maszyne tak ze mialem powyzej 30 FPS bez modyfikowania, ograniczania itp. Ale na tym komputerze Half-Life 2 mial 50 FPS na full detalach. :P
Z pozdrowieniami,
Duras
-
tak tylko zauwaz ze half life byl pisany niedawno ma kompresowane tekstury i nie ma mapy o powierzchni kilkusem km kwadratowych ;) a pozatym doczytuje sobie tekstury w miare potrzeby a stare usuwa z pamieci symek nie
-
tak tylko zauwaz ze half life byl pisany niedawno ma kompresowane tekstury i nie ma mapy o powierzchni kilkusem km kwadratowych ;) a pozatym doczytuje sobie tekstury w miare potrzeby a stare usuwa z pamieci symek nie
Ja sie bardzo na tym nie znam, ale nie idzie tak zrobic w symku?
-
ludzie bylo pisane X razy porownajcie sztab ludzi ktory przy tamtym pracowal a nasz wtedy zaledwie 3 osoby i pieniadze ktore tam poszly a ktore tu (tutaj 0 )
-
Da sie wszystsko zrobic, bo to nie jest jakies super trudne (doczytywanie map) i nie trzeba wcale mase kasy na to :), dla porownania moj wcezsniejszy projekt - FPS w alternatywnej rzeczywistocsci robilismy z budrzetem wynoszacym 1.34 - VAT ;), ale z tymi mapami to raczej na Maszynie 1 wam nie wyjdzie :), wiec pozostaje czekac na Nebule...
Druga sprawa to moglibyscie zrobic Maszyne 1 Open Source bo przeciez jest maase dobrych programistow w siecie, to moze ktos cos by wam poprawil itp.
Z pozdrowieniami,
Duras
-
Witam!!!
podaję kolejne screeny.
(http://img340.imageshack.us/img340/568/cmurka19mv.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=cmurka19mv.jpg)
Start w Lewym
(http://img340.imageshack.us/img340/8523/ladnybok11xu.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=ladnybok11xu.jpg)
Jazda z prędkością 30 km/h
(http://img340.imageshack.us/img340/6011/gorka5hf.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=gorka5hf.jpg)
Zakręt koło górki.
(http://img340.imageshack.us/img340/1504/mostek0ik.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=mostek0ik.jpg)
Most nad rzeką
(http://img340.imageshack.us/img340/4262/manwar2zl.th.jpg) (http://img340.imageshack.us/my.php?image=manwar2zl.jpg)
Manewry w warczawie
--
Tym samym ogłaszam zakończenie prac nad odcinkiem Lewe-Warczawa
-
1. Fajna chmurka ;-)
2. Na ostatnim screenie nie brakuje jakis semaforkow?:]
-
2. Na ostatnim screenie nie brakuje jakis semaforkow?:]
Nie brakuje. Imageshack pomniejsza troszenieczkę zdjęcia, przez co wychodzą takie rzeczy. Zresztą sprawdzę...
Sprawdziłem, jest jak mówię.
W powiększeniu widać nogę semafora.
-
Sory że sie wtrącam, ale czy tam będzie tylko ten diselek? Strasznie nie lubie nim jeździć... Więc moja petycja brzmi: Prosze o inny lok :)
EDIT: Zapoznaj się z Tutorialem (http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451) kolegi @Jarasa. Chłop się namęczył piszac to dla Was wiec poczytaj sobie, może nie bedziesz takich postów pisał w przyszłości.
Mode
-
Sory że sie wtrącam, ale czy tam będzie tylko ten diselek? Strasznie nie lubie nim jeździć... Więc moja petycja brzmi: Prosze o inny lok :)
będzie jeszcze sm03 i SM42.
-
EDIT: Zapoznaj się z Tutorialem (http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=2451) kolegi @Jarasa. Chłop się namęczył piszac to dla Was wiec poczytaj sobie, może nie bedziesz takich postów pisał w przyszłości.
Mode
No ja potrafie zmieniać loki ingerując we wpisach, i tylko grzecznie prosze kolege żeby stworzył też trase z innym składem (tak co by sie nie męczyć), nie musi jej spełniać, wyraziłęm jedynie swoją opinie
-
90% trasy zrobione. z tej okazji kolejne screeny:
http://republika.pl/eu7_304/mazury
Pozdrawiam
EU07_304
dodano po minucie
Premiera pod choinkę (24.12.`05r.)
-
...i po pół roku trasa nareszcie jest gotowa.
Paczek jest kilka, bo duży plik nie wchodził.
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_1.zip
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_2.zip
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_3.zip
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_4.zip
Nie zrobiłem do niej jeszcze kompletnego pliku HTML z opisem,choć należałoby. Kilka rzeczy odnośnie trasy, o których należy wiedzieć:
#Wymagane paczki: Całkowo, Transylwania, Nd, Moczniki, gagarin LHS(jeśli się nie ma można zmienić wpis), Eaos pack (zrobić też plik eaos1.bmp z ulubionej tekstury), W27
#Testowana trasa w wersji 220204 i unoffie (1 semafor działa niepoprawnie, ale t nie przeszkadza)
#Jazda trasą.
Szyny typu Rail_screw_rused są bardzo śliskie
W unoffie autosan jest w katalogu autosan, nie w H9(zmienić wpis)
Na jednej ze stacji sygnały manewrowe podawane są gwizdkami przez dyżurnego ruchu(ten sokista), przejrzeć E-1
pozdrawiam (wesołych świąt i loka pod choinkę, sylwestra na etanolu tylko nie za dużo)
Julek Ural
-
Hehe chyba dużo ludzi ją pobiera, bo ja nie mogę pobrać, bo transfer już wykorzystany. Bedzie trzeba próbować.
-
Mnie tam się ściąga normalnie! Testowałem co też tam jest nakitrane i jest wszystko w porządku. Proszę również o komentarze dotyczące trasy bo nic nie wiem n.t. tego co o niej myślicie
Pzdr
EU304
-
No teraz trasa się ściągnęła bo trzeba ją ściągać w pelnych godzinach np (10 11 12 13) bo jest tam limit transferu na godzinę (ahhh ta republika). Traskę zaraz odpalę i napiszę co o niej myślę.
-
No nie idzie. Próbowałem równo o 12 i nic. Jak ktoś może to proszę przesłać na maila dawid_999@op.pl Bo ja już chyba nic nie wskóram.
-
No nie idzie. Próbowałem równo o 12 i nic. Jak ktoś może to proszę przesłać na maila dawid_999@op.pl Bo ja już chyba nic nie wskóram.
Widze, ze macie problemy ze sciagnieciem traski. Wrzucilem ja wiec do siebie na serw. Wszystkie 4 pliki sa w katalogu http://www.wojtazz.irssi.pl/temp . Jedna bardzo wazne uwaga - nie nalezy uzywac download managerow bo serwer automatycznie banuje takie proby sciagania :) Serw jest bardzo szybki wiec na pewno bedziecie mieli max transfer :) A co do trasy - bardzo fajna, tylko w misji z SN61 (wstawilem sobie siodemke i dwa wagony bo ganz cos nie chce jezdzic :/) dojechalem tylko do stacji gdzie stoi SM03 z cysternami, ktora nie chce jechac i zostalem skierowany na tor zajety wlasnie przez SM03 co automatycznie skonczylo gre niestety :(
-
Dziękuje koledze wojtazz. Ale mi się pokazuje przy uruchomieniu abnormal program termination. Coś jest nie tak, kombinuję i kombinuje i nic nie wykombinuję :P
-
A więc :
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym.
-
Mi przy wczytwaniu tekstury
dynamic\road\fiat\#yellow.tga
zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.
-
oading - texture: textures\stonesmediumlightbrown1.tga
OK
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Cannot find sound rp14_711.wav
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
oraz
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Model: slimson/dworzec2.t3d Does not exist
Scene parse error near node
co robić?
niech ktos mi podesle te pliki na mbaster@interia.pl
z góry dziekuje
-
Ściągnij sobie Całkowo (dworzec2.t3d) i Moczniki Zdrój - Kałowo (rp14_711.wav).
-
To czy ktoś mi powie, jak zrobić, aby mi działała? Pokazuje się ABNORMAL PROGRAM TERMINATION. POMOCY!
-
Log-a dajcie!
-
Mi przy wczytwaniu tekstury dynamic\road\fiat\#yellow.tga
zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.
Wywal wszystkie blachosmrody i po problemie
-
Mi przy wczytwaniu tekstury dynamic\road\fiat\#yellow.tga
zamykają się wszystkie okna symulatora. Tekstura jest we właściwym katalogu i wszystkie elementy z paczek są wrzucone.
u mnie był problem z autosanem mimo, że zmieniłem tak jak eu07-483 napisał i też wydawałomi się, że jest wszystko ok, więc pozmieniałem w pliku sceneri autosany na inne samochody (np.jecza, forda) i jest wporzo, też tak zrób
-
U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.
scren:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg
Log:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt
Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.
Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D[/code]
-
U mnie sie nie odpala wcale. Wywala mi symka w polowie ładowania.
scren:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/error_mazury.jpg
Log:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/log.txt
Niech twórca zerknie i obada co jest nie tak.
Z drugiej strony jest jeszcze tez klimatyczne Całkowo :D
Ten sam problem co u mnie. Wywal fiacika i będzie ok.
-
Nie wiem co może być nie tak. Wpis:
node -1 0 126 dynamic road\Fiat #yellow.tga Fiat126p 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic
Dodano po 3 minutach:
...i nie wiem też skąd abnormal termination. Możecie pokazać końcowkę log.txt?
U mnie był tylko 7@error ,mimo że był plik z rozkładem jazdy. Ale trasa chodziła
Dodano po 6 minutach:
Koljna rzecz:
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym
w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?
-
Ja musialem wywalic zescenerii wszelkie samochody. Pozostawienie chodzby jednego powoduje error.
-
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym
w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?[/quote]
Heh. U nas towarowe przy szlakowej 20 km/h w bok zjezdzaja na s13 a na wprost jada na s2... W zasadzie, jesli trasa byla budowana z mysla o szlakowej 30 km/h to by mogly byc wjazdowe 4 kom a wyjazdowe 3 kom.... Ale rob jak uwazasz ;]
-
No to pokombinowałem i wykombinowałem. Problemem były powtarzające się nazwy we wpisach pojazdów.
Teraz u mnie działa i możecie sami obadać :
//auta
node -1 0 126a dynamic road\Fiat #diablo.tga FIAT126P maluch 10.0 headdriver 300.0 2 Passengers enddynamic
node -1 0 126b dynamic road\Fiat #blue.tga FIAT126P 2 0.0 headdriver 180.0 2 Passengers enddynamic
node -1 0 126c dynamic road\Fiat #yellow.tga FIAT126P 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic
node -1 0 126d dynamic road\Fiat #orange.tga Fiat126p 3 50.0 headdriver 180.0 1 Passengers enddynamic
node -1 0 126e dynamic road\Fiat #beige.tga Fiat126p 3 100.0 headdriver 100.0 1 Passengers enddynamic
node -1 0 fordtransit dynamic road\Ford transit_niebieski transit330Ldumb 4 0.0 headdriver 240.0 0 enddynamic
node -1 0 Jelcz121mb dynamic road\JelczM121 m121_kr.bmp m121mb 8 5.0 headdriver 0.0 0 enddynamic
node -1 0 walach2 dynamic road\men kon1 kon1 witniki4 10.0 headdriver 10 1 Passengers enddynamic
node -1 0 Jelcz dynamic road\Jelcz Jelcz-pakaszaraMiS1 315dumb podjuhy 15.0 headdriver 0.0 0 enddynamic
node -1 0 fiatf dynamic road\Fiat #red.tga Fiat126p juhy3 190.0 headdriver 0.0 2 Passengers enddynamic
node -1 0 fiatg dynamic road\Fiat #green.tga Fiat126p juhy3 170.0 headdriver 0.0 2 Passengers enddynamic
node -1 0 fiath dynamic road\Fiat #blue.tga Fiat126p juhy3 150.0 headdriver 0.0 2 Passengers enddynamic
node -1 0 fordtransit2 dynamic road\Ford transit_pomaranczowy transit330Ldumb juhy3 180.0 headdriver 0.0 0 enddynamic
node -1 0 Autosan2 dynamic road\H9 h9_PKSNT02 H9-21 juhy3 160.0 headdriver 0.0 20 Passengers enddynamic
node -1 0 Autosan1 dynamic road\H9 h9_PKSKr02 H9-21 juhy3 140.0 headdriver 0.0 20 Passengers enddynamic
node -1 0 fordtransit3 dynamic road\Ford transit_pomaranczowy-napis transit330Ldumb zlasu 45.0 headdriver 0.0 0 enddynamic
//walkonie w lewarze
node -1 0 walkon1 dynamic road\men kon1 kon1 horsr1 7.5 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 walkon2 dynamic road\men kon2 kon1 horsr2 3.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 walkon3 dynamic road\men kon3 kon1 horsr2 9.0 headdriver 0 0 enddynamic
//autostan kiepski
node -1 0 Autosan3 dynamic road\H9 h9_PKSNT02 H9-21 drew 60.0 headdriver 30.0 20 Passengers enddynamic
node -1 0 Jelcz2 dynamic road\Jelcz Jelcz-pakaszara1 315dumb drew5 40.0 headdriver 0.0 0 enddynamic
Miłego wklepywania :D
-
Ale fps jest świetny jak na taką długą trasę :) Na trasie Mateu "Sceneria w 5 minut" mam 4-15 fps, a tu 20-30 :)
-
Bo na trasie Mateu to węglarki najwięcej FPS pozerają ;)
-
Ale fps jest świetny jak na taką długą trasę :) Na trasie Mateu "Sceneria w 5 minut" mam 4-15 fps, a tu 20-30 :)
To sobie pusc loki luzem ;p
-
Już wkrótce nowe dwie wersje:
>>Mazury - rano<<
oraz
>>Mazury - zima<<
-
Już wkrótce nowe dwie wersje:
>>Mazury - rano<<
oraz
>>Mazury - zima<<
Mam się bać? :> Szczególnie wersji zima ;-) Mam pomysł - wystarczy nie dać tekstury na wszystkie obiekty i bedzie wyglądało jakby były przysypane śniegiem :)
-
w zimie jest gorsza przyczepność, więc wypadałoby ją zmniejszyć. lepiej by się wtedy jeździło
-
w zimie jest gorsza przyczepność, więc wypadałoby ją zmniejszyć. lepiej by się wtedy jeździło
Poprawka, wtedy to juz bys wcale nie ruszyl :D
-
hehe - te tory są chyba przez busiarzy wysmarowane papką z liści - 07 roluje z bipą dwusekcyjną :) A o schodzeniu hamulcem dalej niz jedna pozycje tez mozna zapomniec bo skonczy sie to eleganckim poślizgiem :)
-
Hmm... coś nie tak... napisałem post i po podgladzie mnie wywalilo :/ więc jeszcze raz. Mój problem wyglada tak "Abnormal..."
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GeForce FX 5200/PCI/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.3
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.tga
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpb-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_rused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\toil.tga
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil1.tex
OK
Loading - texture: textures\t20b5img.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\cmurka.tga
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrotp65r1200pods-new.bmp
OK
Loading - texture: textures\stonesmediumlightbrown1.tga
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/zs2cbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/koziolbeton.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\/podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\/wzw.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
O co chodzi ? co mam zrobić ?? Chciałbym również pochwalić ;) a nie bardzo mogę, bo brak mi dowodo-powodów ;)
P.S. Jeśli zdarzyło się tak że posty są 2 proszę uprzejmie WSzP Administratorów o usuniecie jednego z nich.
Thanks from the mountain ;)
-
wyjdzie jakaś poprawka tej trasy? tzn. zostaną usunęte błędy? czy szans brak?
-
wyjdzie jakaś poprawka tej trasy? tzn. zostaną usunęte błędy? czy szans brak?
które błedy?
-
Wszystkie. Najlepiej poprawić wszystkie.
-
próbuje ściągnąć całkowo żeby mieć ten plik z dworcem i ni hu hu
może ktoś podesłać tą traske
z góry dziękuję
ps. sory za lekkawe OT
-
Wszystkie. Najlepiej poprawić wszystkie.
Ale ja nie wiem jakie są błędy (u mnie działa bezbłędnie!!!)
A tak dla @misq wymagane pliki.t3d
http://republika.pl/eu7_304/dworzec1.t3d
http://republika.pl/eu7_304/dworzec2.t3d
http://republika.pl/eu7_304/dworzec3.t3d
pzdr eu304
-
Wszystkie. Najlepiej poprawić wszystkie.
Ale ja nie wiem jakie są błędy (u mnie działa bezbłędnie!!!)
Merytoryczne. Napisalem jakie.
-
Wielu userów napisało jakie są błędy, Ty spróbuj te błędy wyeliminować.
-
Czy widział ktoś konia?
Bo ja widziałem, czy to koń który mówi?
Dziś przecież wigila.
TRaska Ładuje się bez błędów.
Wesołych Świąt! (Przy Symku, no może ciut przesadziłem)
-
Czy widział ktoś konia?
Bo ja widziałem, czy to koń który mówi?
Mowa o Giertychu ?:P
-
Jest takie miejsce, jedziesz GANZEM a tu po lewej koń. Z jeźdzcem i masz rację bo wypisz wymaluj - Roman!
To znaczy nie przewidziało mi się.
Pozdrawiam w tę piękną noc wigilijną!
Kurczę jak ja lubię SN61.
Czy to jeszcze gdzieś jeździ?
-
Kurczę jak ja lubię SN61.
Czy to jeszcze gdzieś jeździ?
Niestety, tylko jako pociag specjalny na (jakies) zamowienie. Przyznam ze nie widzialem w zyciu Ganza na chodzie, jedynie jako zlom w Koscierzynie. Z checia bym chcial go zobaczyc/sie przejechac, niestety do Szczecina mi nie po drodze ;/
-
Wielu userów napisało jakie są błędy, Ty spróbuj te błędy wyeliminować.
A czy to moja wina, że komuś abnormale wyskakują?!
A poza tym czepiajta się @Urala bo yto on robił większość (80%)
-
Czy to jeszcze gdzieś jeździ?
Tak, SN61-168 jeździ w okolicach Krakowa (Chabówka i te sprawy), ja widziałem go w lok. kraków Płaszów w świetnym stanie. Ani kropki rdzy.. Poza tym symkowy SN61-183 (tak naprawdę to SN61-189) jeździ (a przynajmniej jeździł) w Szczecinie. W Kościerzynie są trzy "eksponaty" (2xSN61, 1xSR61), które sprawiaja wrażenie, jakby miały lada chwila iśc pod palnik.. Całe pomalowane, szyby i reflektory porozbijane, wszędzie rdza. Płakać się chce.
-
Wielu userów napisało jakie są błędy, Ty spróbuj te błędy wyeliminować.
A czy to moja wina, że komuś abnormale wyskakują?!
A poza tym czepiajta się @Urala bo yto on robił większość (80%)
Nie, to moja wina, że trasa którą Ty zrobiłeś koledze nie działa. Naprawdę przepraszam, nie chciałem, wybaczcie mi.
-
Nie, to moja wina, że trasa którą Ty zrobiłeś koledze nie działa. Naprawdę przepraszam, nie chciałem, wybaczcie mi.
Wybaczamy :]
A tak na serio: dlaczego, gdy zamiast SM03 wstawię SM42, to przy wczytywaniu sypie się na teksturach Ty2 :) ???
Tylko na tej scenerii tak się dzieje.
-
Smutne...., dżwięk SN61 jak męczy się odjeżdżając z dwoma bipami
z Kołobrzegu w stronę Szcecina. I zmiana biegu. To były dżwięki.....
to tak jak dopinać się siódemką do wagonów mając 300A. ( ktoś tu na forum tak kiedyś napisał) Taka magia dżwięku.
pozdrawiam.
-
Po jakimś czasie gry na trasie z SN61 na ekranie pojawia sie komunikat walach2 at NULL track, a po chwili wyłącza się symulator, prosze o pomoc.
-
a całkowo znowu zniknęło z downloadu... ;(
i jak tu pojeździć w nowej trasce...?
-
Po jakimś czasie gry na trasie z SN61 na ekranie pojawia sie komunikat walach2 at NULL track, a po chwili wyłącza się symulator, prosze o pomoc.
Wywal ten wpis ze scenerii, powinno być dobrze:
node -1 0 walach2 dynamic road\men kon1 kon1 witniki4 10.0 headdriver 10 1 Passengers enddynamic
-
A tak na serio: dlaczego, gdy zamiast SM03 wstawię SM42, to przy wczytywaniu sypie się na teksturach Ty2 :) ???
Musisz używać exe z działu devs, lub jakieś jeszcze nowsze (przecieki :), bo tam potrafią wyskakiwać jeszcze lepsze jaja. ale to już nie w tym wątku o tym
-
Mam , taki problem z tą traską: po wykonaniu już manewrów ganzem i wyjechaniu z Warczawy do Białej Podpaski po dojechaniu do wokolice najbliższego jeziora (przy wskaźniku W16) wysypuje mi się symulator po prostu mi się zawiesza , i pozstaje tylko mi użycie przycisku reset. Chąc uruchomić ponownie jakąś misje w scenerii Mazury niestety już nie idzie bo podczas ładowania wywala. Aby uruchomić misje w tej sceneri musze od nowa zainstalowac wszytkie pliki tej trasy , ale niestety nadal tam wywala. Aby upewnić się że nie wywala to przez jakis samochód, chciałem oglądnąć traskę wykorzystując "latanie po trasie", nie stety do latując do miejsca wymienionego wyżej pozostało mi uzycie przycisku reset. nie wiem co jest grane , jeśli ktoś wie co się dzieje niech da znać .
Dodano po 8 minutach:
wkradła się mała nie ścisłość: tam gdzie napisałem "Aby uruchomić misje w tej sceneri musze od nowa zainstalowac wszytkie pliki tej trasy , ale niestety nadal tam wywala." chodziło mi oto że tam nadal wywala czyli po dojechaniu do tego okreslonego miejsca ganzem. za nie ścisłość przepraszam
Pozdrawiam
-
mi się wydaje, że to wina wałacha na drodze witniki14.
-
Problem: Zamiast SN61 wstawilem EN57 (jakos nie lubie 61) po wyjechaniu ze stacji Skleciny za ostania zwrotnica od skladu urywa mi sie "rb". Co moze byc tego przyczyna i co mozna zrobic aby tak sie nie dzialo??
-
Witam! Właśnie wygrzebałem tą trasę z mojego archiwum. Działa jako tako na najnowszym exe ale rewelacji nie ma ze względu na dużą ilość błędów. Czy ktoś dokonywał jakichkolwiek poprawek w eventach i w samej scenerii? Jeśli tak czy mógłbym prosić o poprawione pliki. Z góry dziękuję!
-
Mnie się ściągła, mimo że była 12.30. Używałem FlashGeta.