Autor Wątek:  MaSzyna 20.04 - problemy  (Przeczytany 49206 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #60 dnia: 03 Maja 2020, 20:32:37 »
W lokomotywach bez klasycznego odluźniacza, tylko z udziwnieniami, nie są one podbindowane pod zwykłe klawisze, bo są obsługiwane innymi funkcjami. Z przekaźnikami nadmiarowymi jest tak samo. W klawiszologii widnieją one jako guziki hamulcowe/resety przekaźników 1-3 i nie mają przypisanego niczego.
Mój kanał youtube

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #61 dnia: 03 Maja 2020, 20:33:41 »
A te światła w 6dg też poprawione? Chyba jednak będę aplikował na betatestera...

Edit1: (Chodzi mi o tą czerwoną lampkę na lampkach programatora świateł)

Edit2: Jak się zachamuje nastawnikiem, a potem da się od razu na pozycję zwiększania mocy, nawet po odluźnieniu hamulca silnik nie dodaje mocy. Trzeba cofnąć sie o pzycję, a potem z prowotem na szóstą. Czy jest to normalne zachowanie?

Jeszcze z innej beczki - czy 6dg nie powinna mieć 5 pozycji nastwanika?

« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 20:41:37 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #62 dnia: 03 Maja 2020, 20:42:14 »
(Chodzi mi o tą czerwoną lampkę na lampkach programatora świateł)
No, świeci się, i co? Taką pozycję świateł sobie ustawiłeś.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #63 dnia: 03 Maja 2020, 20:49:43 »
Cytuj
[(Chodzi mi o tą czerwoną lampkę na lampkach programatora świateł)
Cytuj
No, świeci się, i co? Taką pozycję świateł sobie ustawiłeś.

Obok niej jest coś białego - odbicie czy lampki w złym miejscu...
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 21:15:03 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #64 dnia: 03 Maja 2020, 20:51:53 »
Środkowe diody symbolizują stan białych reflektorów na czole, skrajne diody symbolizują stan czerwonych reflektorów na czole. Na górze czoło lokomotywy, na dole koniec lokomotywy. Wszystko jest poprawnie.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 20:54:34 wysłana przez MaciejM »
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #65 dnia: 03 Maja 2020, 20:52:19 »
Wszystko jest dobrze. 3 lampki białe 2 czerwone. W tym wypadku zapalona jedna czerwona i dwie białe, a zgaszona jedna czerwona i jedna biała.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #66 dnia: 03 Maja 2020, 20:53:05 »
Nie chodzi mi o lampki, tylko jakieś odbicie/pozostałość obok nie - to coś szarego obok niej. Jeszcze jest takie coś na skrajnej lewej u góry
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 20:55:03 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #67 dnia: 03 Maja 2020, 20:54:04 »
Tak. Tekstura blatu ma niewymazane diodki z czasów zanim były zrobione. Jak chcesz aplikować na beta, to możesz spróbować samemu ją retuszować. :)
Mój kanał youtube

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #68 dnia: 03 Maja 2020, 20:58:27 »
Cytuj
Edit2: Jak się zachamuje nastawnikiem, a potem da się od razu na pozycję zwiększania mocy, nawet po odluźnieniu hamulca silnik nie dodaje mocy. Trzeba cofnąć sie o pzycję, a potem z prowotem na szóstą. Czy jest to normalne zachowanie?

Jeszcze z innej beczki - czy 6dg nie powinna mieć 5 pozycji nastwanika?

A co z tym nastawnikiem i hamulcem? Tak powinno być?

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #69 dnia: 03 Maja 2020, 20:59:16 »
Potwierdzam błąd, nie powinno tak być. Ma 6 7 pozycji nastawnika.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 21:03:04 wysłana przez Turbokibel »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #70 dnia: 03 Maja 2020, 21:01:12 »
A w symulatorze jest 7... (0-6) - ma być 7. Można na bocznicę.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 21:06:49 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #71 dnia: 03 Maja 2020, 21:02:45 »
Huh? Ma być siedem. A z mocą przy machaniu zadajnikiem to cholera wie. Maszynista by się musiał wypowiedzieć. Doszły styczniki liniowe do spal-ele, stąd trzeba wejść na jazdę przy wyluzowanym hamulcu, tak jak w siódemce.
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #72 dnia: 03 Maja 2020, 23:20:30 »
Wagon r462w ma błędnie oteksturowane (i podwójne) zderzaki.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #73 dnia: 03 Maja 2020, 23:46:01 »
Poprawione r. 5710
Mój kanał youtube

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #74 dnia: 04 Maja 2020, 11:16:02 »
Dlaczego uruchamiając linię 61 towarowy-2 przez nowy Starter skład do poprowadzenia stoi za lokomotywą na starcie a odpalając przez Rainsted stoi tam gdzie powinien? Potem dostajemy manewry na wolny tor, bo ten skład który powinien na nim stać stoi tam gdzie na początku lok.
« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2020, 11:21:07 wysłana przez QGforcing »

Offline MishutkAviation

  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #75 dnia: 04 Maja 2020, 11:23:53 »
Nie wiem, czy to doszło w tym wydaniu, ale po przełączeniu przełącznika jazdy manewrowej w SM42 widać pod nim tenże przełącznik w 2D, na płaskiej teksturze pulpitu. Chyba kiedyś był nieaktywny, więc nie było potrzeby go wymazywać.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #76 dnia: 04 Maja 2020, 12:17:54 »
Dlaczego uruchamiając linię 61 towarowy-2 przez nowy Starter skład do poprowadzenia stoi za lokomotywą na starcie a odpalając przez Rainsted stoi tam gdzie powinien? Potem dostajemy manewry na wolny tor, bo ten skład który powinien na nim stać stoi tam gdzie na początku lok.
Było już zgłaszane w wątku startera. Był błąd rozsypujący składnię pliku tymczasowego z podmiankami pojazdow, co skutkowało sklejeniem obu składów. Dziś powinna być na to poprawka w wątku startera.

Nie wiem, czy to doszło w tym wydaniu, ale po przełączeniu przełącznika jazdy manewrowej w SM42 widać pod nim tenże przełącznik w 2D, na płaskiej teksturze pulpitu. Chyba kiedyś był nieaktywny, więc nie było potrzeby go wymazywać.
Jest od kilku wydań, od kiedy przełącznik się animuje. Świta mi, że pokrętło nie ma unikalnych uv i nie pozwala na wymazanie tła bez przemapowania modelu. Kilka dni temu wyszedł lifting kabiny sm42, to może jest to poprawione. Nie sprawdzałem.
Mój kanał youtube

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #77 dnia: 04 Maja 2020, 12:24:27 »
Nie wiem, ale przynajmniej na moim monitorze nie widać niczego złego, bo wszystko jest niemalże czarne.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #78 dnia: 04 Maja 2020, 15:03:57 »
Przekazuję problem mojego kolegi z misji EN71 Bałtyk Euro 2012.

Problem jest następujący: Uruchomiłem skład (w Starterze nic nie modyfikowałem), dojechałem do Alakowic. Zmieniłem oświetlenie czoła i bez wyłączania urządzeń przeniosłem się do drugiej kabiny. Po wejściu odhamowałem jedynie skład i otworzyłem drzwi. Wydawało mi się, że przestała pracować przetwornica i sprężarka. Zgodnie z rozkładem ruszyłem i zauważyłem jak zaczęło mi spadać ciśnienie w przewodzie głównym. Po hamowaniu próbnym spadło mi znacząco. Zatrzymałem się w Chocianowicach i tam podczas odhamowywania ciśnienie w przewodach spadło tak bardzo że stanąłem. Próbowałem wszystkiego - wyłączałem i włączałem jednostkę i tak dalej. Nic się nie udało. Wyszedłem z gry. Niestety nie zapisałem loga.
Za namową uruchomiłem ten sam skład na torze doświadczalnym. Po zmianie kabiny było tak samo jak w powyższym opisie. Powietrze przestało dopiero uciekać po wyłączeniu i włączeniu przetwornicy oraz wyłączeniu i włączeniu sprężarki.

Podobną sytuację miałem przedwczoraj jak jechałem EN57-17xx do Plaży.


Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #79 dnia: 04 Maja 2020, 15:15:16 »
Był błąd z EN57 w członach RB w exe paczkowym, na najnowszym exe już jest ok.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #80 dnia: 05 Maja 2020, 13:35:02 »
Cześć. Mam problem z niebem w najnowszej wersji symulatora, w załączniku screen. Podejrzewam, że przyczyna tkwi w ustawieniach konfiguracyjnych, które musiałem delikatnie zmienić, aby poprawić wydajność symulatora na moim laptopie.

sceneryfile td.scn // domyślny plik ze scenerią, chyba że w linii komend będzie: -s filename
humanctrlvehicle EP07-424-TV // domyślny pojazd sterowany przez gracza, chyba że w linii komend będzie: -v vehiclename
width 1366 // (800) szerokość ekranu
height 768 // (600) wysokość ekranu
fullscreen yes // (no) yes: tryb pełnoekranowy
mousescale 1.5 0.5 // (3.2 0.5) czułość myszy, można dawać ujemne dla odwrócenia kierunku
brakestep 1.0 // (1.0) prędkość przesuwania kranu hamulca innych niż FV4a
brakespeed 0.6 // prędkość przesuwania FV4a
inactivepause no // (yes) zatrzymanie programu, jeśli nie jest aktywnym oknem
pause no // (no) yes: zatrzymanie symulacji zaraz po wczytaniu
feedbackmode 0 // (1) 0 - wyłączone, 1 - załączone sterowanie diodami klawiatury (Caps Lock - CA/SHP, Scroll Lock - jazda na oporach rozruchowych), 2 - (Caps - CA, Scroll -SHP), 3 - LPT, 4 - PoKeys55, 5 - COM
feedbackport 888 // adres (dziesiętnie) bazowy portu LPT dla feedbackmode 3 (zapalanie kontrolek wyjściami LPT)
friction 1.0 // (1.0) mnożnik dla współczynnika tarcia
lang pl // (pl) język dla napisów
fieldofview 45 // (45) 15-75 kąt widzenia kamery w pionie
ui.bg.opacity 0.65 // (0.65) 0-1 przeźroczystość UI
uitextcolor 255, 255, 255 // (255, 255, 255) kolor napisów diagnostycznych pod ekranami Fx w formacie RGB
input.gamepad yes // (yes) no: ignorowanie sygnału z gamepada, przydatne dla użytkowników PoKeys
glutfont no // alternatywny sposób wyświetlania napisów
sound.volume 1.5 // globalna głośność dźwięków
sound.volume.radio 0.6 // mnożnik głośności radiotelefonu
screenshotsdir screenshots // (screenshots) lokalizacja zapisywania zrzutów ekranu
captureonstart yes // (yes) przechwyć mysz przy uruchamianiu
movelight 0 // numer dnia w roku dla obliczeń astronomicznych i pogodowych; 0 - synchronizacja z kalendarzem systemowym
vsync no // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 2048 // (16384) skalowanie zbyt dużych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 1 // (2) wygładzanie krawędzi (poprawia obraz, ale obniża FPS): 0 - wyłaczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext tga // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 0 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wyłączone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacją, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 1 // (8) 1-16 jakość filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 3 // (7) 1-7 ilość świateł OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyć do 3
pyscreenrendererpriority lowest // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
shadows yes // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 2048 250 250 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczość, nieużywany, promień projekcji, nieużywany)
splinefidelity 1 // (1) 1-4 dodatkowy podział trajektorii na łukach, zwiększający krągłość
gfxrenderer simple // (full/legacy/simple) Pełny z shaderami, stary lub uproszczony tryb renderowania, może poprawić wydajność
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiększoną dokładnością. wyłączenie może spowodować dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieużywanych tekstur z opengl, zalecane wyłączenie gdy pamięć karty graficznej jest wystarczająca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamięci przy usuwaniu nieużywanych tekstur, może powodować problemy na niektórych kartach
gfx.skippipeline no // (no) Ustawia uproszczony tryb renderowania bezpośrednio do backbuffera. Wyłącza prawidłową implementację HDR i wszystkie efekty takie jak motionblur. Ustawienia z kategorii framebuffer, format i postfx będą ignorowane.
gfx.framebuffer.width 1920 // Szerokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.framebuffer.height 1080 // Wysokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.shadowmap.enabled yes // (yes) renderowanie cieni w rendererze shaderowym
gfx.extraeffects yes // (yes) Dodatkowe efekty realizowane przez shadery (np. mapowanie paralaksy)
gfx.shadows.cab.range 30 // Promień zasięgu źródeł cieni z zewnątrz kabiny, w metrach. Wpływa odwrotnie proporcjonalnie na ostrość cieni
gfx.envmap.enabled yes // (yes) Odbicia realizowane globalną cubemapą
gfx.reflections.framerate 1 // (1/300) Częstotliwość odświeżania odbić otoczenia
gfx.postfx.motionblur.enabled yes // (yes) Rozmycie powodowane ruchem
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no //(yes) Postproces aberacji chromatycznej
gfx.smoke yes // (yes) Wyświetlanie dymu
gfx.smoke.fidelity 1 // (1) 1-4 Mnożnik ilości cząstek dymu
python.mipmaps yes // (yes) Tworzenie mipmap dla tekstur generowanych skryptami pythona
compresstex yes // (yes) Kompresja tekstur tga podczas wczytywania
python.threadedupload yes //(yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watku
python.enabled yes //(yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering no //(no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui
debugmode no // (no) yes: wyłącza logikę rozmytą służącą do detekcji awarii, włącza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wyłącza odgrywanie dźwięków przestrzennych
enabletraction yes // (yes) no: wyłącza łamanie pantografu
livetraction yes // (yes) no: lokomotywy elektryczne będą miały zasilanie, jeśli tylko podniosą pantografy
loadtraction yes // (yes) no: wyłącza ładowanie elementów trakcji elektrycznej
physicslog no // (no) yes: włącza zapisywanie parametrów fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez AI lub człowieka pojazdów
debuglog yes // (3=yes) informacje o uruchamianiu i przebiegu działania symulacji: +1 - do pliku log.txt, +2 - wyświetlanie w oknie, +4 - nazwy torów
multiplayer 0 // (0) tryb współpracy z innym programem: 0 - wyłączony, 1 - WM_COPYDATA (blokada pauzy)
multiplelogs no // (no) zapisywanie logów do katalogu /logs/ bez nadpisywania po każdym uruchomieniu symulacji
scalespeculars yes // skalowanie składowej specular materiałów dla kompatybilności ze starymi modelami
crashdamage yes //(domyslnie yes) włącza uszkodzenia sprzęgów i wykolejenia od zderzeń

Offline wysek44

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #81 dnia: 05 Maja 2020, 17:05:14 »
Witam!

Chciałem przejechać się po scenariuszu baltyk_cargo. Niestety musiałem zakończyć jazdę na przystanku Bielikowo, ponieważ nie było sensu kontynuować jazdy, gdyż EU07 na którą mieliśmy się przesiąść pomija S1 w Alakowicach, a potem staje zaraz za EN57, który rozpoczyna jazdę od w/w przystanku. A właściwie to nie rozpoczyna, gdyż stoi w ogóle nie uruchomiony, prawdopodobnie z tego powodu:

trainset none none757 0 0.1
node -1 0 EN57-1727ra dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08ra 6baiii 0 headdriver 119.WH25 78 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727s dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08s 6bsiii 0 headdriver 119.WH25 75 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727rb dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08rb 6bbiii 0 headdriver 119.WH25 65 passengers enddynamic
 endtrainset

Taki wpis powstał po uruchomieniu scenariusza poprzez starter @szczawika, zaś w pliku .scn wpis jest taki:

trainset none none757 0.0 0.1
//$o -
node -1 0 EN57-1727ra dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08ra 6baiii 0.0 headdriver 119.WH25 78 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727s dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08s 6bsiii 0.0 connected 119.WH25 75 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727rb dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08rb 6bbiii 0.0 connected 119.WH25 65 passengers enddynamic
endtrainset

Czy może ktoś miał taki sam problem na scenariuszu baltyk_cargo? Wpis z EU07 Cargo wygląda mi na taki sam nie tylko w pliku .scn, ale także w tym z $ na początku.

Jedyne co zmieniłem w paczce, to pobrałem najnowszą aktualizację do startera @szczawika.
Pozdrawiam

Offline OskarekKEK

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #82 dnia: 05 Maja 2020, 17:38:30 »
Ja mam problem z plikami bpl jak odpalam rainsted to brakuje mi tych plików a reinstal był i Biblioteczki w instalatorze zaznaczone

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #83 dnia: 05 Maja 2020, 17:42:23 »
@wysek44
Nie wciskałeś przedwcześnie wybudzacza eu07? On na którymś keyctrl był. W opisie zawarte co i kiedy dusić. Log by się zdał.
Obsady connected wywaliłem. To relikt był. Jednak jest to błąd startera, skoro nierozpoznany wpis zamienia na pierwszy z listy, zamiast na neutralne nobody.

@OskarekKEK
Pliki są w paczce głównej, instalator ich nie dokłada osobno. Może jakiś antywirus wywalił albo co? Zaloguj się na nasze repozytorium: https://wiki.eu07.pl/websvn/listing.php?repname=pctga i dociągnij indywidualnie.
Mój kanał youtube

Offline wysek44

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #84 dnia: 05 Maja 2020, 18:48:18 »
Stele, dorzucam log. Jednak odpalałem scenariusz kilka razy, próbując różnych rozwiązań. Natomiast gdy pierwszy raz uruchomiłem misję, nie wciskałem żadnych wyzwalaczy poza klawiszem "w", który odpowiada eventowi próby hamulca. Z kolei keyctrl01, który jest wybudzaczem EU07 nie był przeze mnie dotykany. Log jest z sytuacji, kiedy od razu po wczytaniu misji poleciałem szybką kamerą do Alakowic, by zobaczyć co się stanie. I siódemka i  tak rusza. Czy może mieć to związek z prędkością początkową 0.1? Nie pamiętam jak było w poprzednich paczkach symulatora, bo nie jeździłem tej misji. Dodam, że semafor w Alakowicach uparcie pokazuje S1, a Cargo i tak go olewa.
Pozdrawiam

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #85 dnia: 05 Maja 2020, 20:38:27 »
Semafor niby był "gdzieś" podpięty. Rainsted ciągnął wizualizację hen za mapę. Zmieniłem na tor obok i teraz ai ładnie go widzi. Odpala się i stoi gdzie go zespawnowało. Więcej nie testowałem. Ogólnie ten wariant bałtyku to trup jeśli o przypisania sygnalizacji chodzi. Relikt słusznie minionych czasów.
Mój kanał youtube

Offline wysek44

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #86 dnia: 05 Maja 2020, 21:08:23 »
Tak też myślałem. Jest w końcu hype na skm1, skm2 i inne misje bazujące na odświeżonej wersji Bałtyku. Niemniej dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

Offline matwr41

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #87 dnia: 06 Maja 2020, 23:12:48 »
Witam, dostaje taki komunikat gdy próbuję wybrać skład. Proszę o pomoc.
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2020, 13:32:21 wysłana przez matwr41 »

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #88 dnia: 06 Maja 2020, 23:13:27 »
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline matwr41

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: MaSzyna 20.04 - problemy
« Odpowiedź #89 dnia: 06 Maja 2020, 23:39:22 »
Niestety dalej nie działa, nawet zrobiłem reinstal (po zainstalowaniu poprawki).

Proszę pamiętać o znakach interpunkcyjnych i wielkich literach.
Dotyczy to wszystkich Twoich postów.
Matek123
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2020, 13:47:13 wysłana przez matek123 »