Autor Wątek:  [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe  (Przeczytany 11094 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline gg

  • Betatester
  • Wiadomości: 362
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 101
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #60 dnia: 09 Lipca 2020, 22:59:02 »
Przykładowo odnosząc się do mojego posta wyżej:
Na przykład model o wpisie widocznym w załączniku nie wyświetla się po wstawieniu .
Pozdrawiam @gg
Poszukuję rysunków technicznych i wszelkich informacji o ed72a, ed72ac, en57fps i wszystkich ezt po modernizacji. Kontakt: PW
Wszystkie rysunki techniczne można wrzucać tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32358.msg526380.html#new

Offline Miłosz Dorsz

  • Maskotka forum
  • *
  • Wiadomości: 759
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 634
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #61 dnia: 09 Lipca 2020, 23:00:28 »
No z tymi ścianami lasu były jakieś problemy, tak samo z płotami. Nie wyświetlały się, a odpowiednie pliki t3d posiadałem.

Offline gg

  • Betatester
  • Wiadomości: 362
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 101
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #62 dnia: 09 Lipca 2020, 23:03:24 »
Chcę ustalić na powyższym przykładzie, czy taki wpis powinien być usunięty, czy naprawiony błąd.
Pozdrawiam @gg
Poszukuję rysunków technicznych i wszelkich informacji o ed72a, ed72ac, en57fps i wszystkich ezt po modernizacji. Kontakt: PW
Wszystkie rysunki techniczne można wrzucać tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32358.msg526380.html#new

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3623
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2081
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #63 dnia: 09 Lipca 2020, 23:20:07 »
Pokaz przynajmniej jak wyglada ten wpis ktory sprawia problemy, bo trudno zgadywac o ktory z miliona z nich chodzi.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 8892
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1757
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #64 dnia: 09 Lipca 2020, 23:20:37 »
Forestów nie załączałem, bo nie ma możliwości przekonwertować ich z modelu na triangles. Nie uważam by ten edytor nadawał się do obiektów liniowych.
Z wywalaniem chodziło mi o rzeczy nie do wstawiania luzem dekoracyjnie a ujęte na liście. Jakieś latarnie zwrotników itp.
« Ostatnia zmiana: 10 Lipca 2020, 12:19:09 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Betatester
  • Wiadomości: 362
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 101
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #65 dnia: 10 Lipca 2020, 09:33:55 »
 @tmj wpis jest w załączniku w tym poście: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.msg530163.html#msg530163
Pozdrawiam @gg
Poszukuję rysunków technicznych i wszelkich informacji o ed72a, ed72ac, en57fps i wszystkich ezt po modernizacji. Kontakt: PW
Wszystkie rysunki techniczne można wrzucać tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32358.msg526380.html#new

Offline gg

  • Betatester
  • Wiadomości: 362
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 101
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #66 dnia: 10 Lipca 2020, 16:18:08 »
Obecnie przygotowuję nodebank w podkategorii "domki" i wstawiam więcej wariantów dachu zamiast "blacha_falista" . (Zgodnie z komentarzami w .inc)
EDIT: Nowy nodebank z w/w poprawką jest już na repo.
« Ostatnia zmiana: 10 Lipca 2020, 16:30:33 wysłana przez gg »
Pozdrawiam @gg
Poszukuję rysunków technicznych i wszelkich informacji o ed72a, ed72ac, en57fps i wszystkich ezt po modernizacji. Kontakt: PW
Wszystkie rysunki techniczne można wrzucać tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32358.msg526380.html#new

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3623
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2081
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #67 dnia: 10 Lipca 2020, 16:24:26 »
@tmj wpis jest w załączniku w tym poście: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.msg530163.html#msg530163
Nie zauwazylem bo miniaturka miala grubosc jednej linijki :>  To jest jakis unoff? W paczce calosciowej nie mam zadnego forest_490m

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1279
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 500
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #68 dnia: 10 Lipca 2020, 16:25:26 »
Miałem ogarnięte wpisy do banku na perony po modernizacyjne, ale gdzieś mi zniknął. Wczytywał się tylko trzeba było, ręcznie dopisać kolor pasa.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 8892
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1757
Odp: [SCN] Obsługa edytora w eu07.exe
« Odpowiedź #69 dnia: 10 Lipca 2020, 17:03:27 »
Foresty to simkolowe placeholdery ścian lasów. W kubeł z nimi.
Mój kanał youtube